killer666 kirjutas:
OOt ja mida reguleerib teil karpa ujuk? See süsteem, mis teil on tehtud tundub olevat täis porr. Millega te saate segu õigeks igal pöördel ja igal koormusel? Tundub veits liiga ulme olevat. Kütuserõhk peaks siis olema seatud reaalajas kollktorirõhga, et kollktrois oleks piisav hõrendus et kütus karpas peale tuleks. Mina arvan, et lihtsam oleks minne üle siisepritsele. Võibolla isegi monopritsega saaks seda kuidagi lihtsalt lahendada.
Täis porriks asja nimetada ka ei saaks.
Asi ongi seotud kollektorisisese rõhuga nii reaalajas kui vähegi võimalik. Pildiliselt ma seda siin lahti seletada ei viitsi, aga igatahes kontrollime siiski kütuserõhku regulaatori abil (pean selle lahti võtma ja vedru ära vahetama nõrgema vastu), mis takistab tagasivoolu kütet ja suurendab karpasse voolavat kütet. Simple as that. Väheneb vaakum, suureneb kütuserõhk karpas.
Sissepritse tahab suuremat investeeringut, otsimist jne... Karpasüsteemi saab ka toimima, küttekulu on küll nii nagu ta on, aga ega me 150kw siit välja ei taha tõmmata. Selle häälestusega tuleb veel vaeva näha, alles ise ka õpime

PS:KristjanH - neid linke on korduvalt tsiteeritud ja nendest ei loe välja eriti palju midagi kui ainult et ühe süsteemiga turbo ikkagi ei tööta, aga teisel on hirmus kallis karpa, mis on väärt sissepritse hinda.