Sumpsi otsdest üks pilt ka küljelt -
www.rehvidpluss.ee jõudsid lõpuks(tegelikult täpselt sobivaks ajaks) kohale ka esimesed Michelin Pilot CUP2-d
Mõõt jäi tehase soovituse järgi ette 235/35R19 ja taha 305/30R19. Treadwear on uutel rehvidel 160, mis on 60 võrra rohkem, kui Toyo R888, samas 140 võrra vähem, kui supersportidel. Kui siia lisada veel CUP2 olematu rehvi sügavus, siis sügiseks eeldavasti on need rehvid ära kulunud, erinevalt supersportidest, millega kannataks vabalt 3 suve sõita.
1 suvi sõitnud superspordid(mis on ka müügis)

vs tutikas CUP2

Väike reklaam video ka CUP2 rehvide testimisest ja valmistamisest -
https://www.youtube.com/watch?v=IOlBBY_klpIMaanteel sõites andsid slick tüüpi rehvid kenasti juba endast teada läbi külge kleepuvate kivide

Rehvi vahetus enamus töökodades pole sugugi lihtstate killast, tänu Techarti küljelaienditele, erandiks polnud ka rehvidplussi oma, kus alguses tuli üks pruss neljaks saagida ning peale jupikeste peale sõitmist õnnestus tungid alla panna, suurte tõstukite peale veel kusagil muretult saanud, alati tuleb ennem leiutada. Enamus kohtates mahuvad küll tungid alla, aga kuna tõstepadi on palju kõrgemal, kui laiendid, siis läheb tung vastu laiendit.
