Siia siis juttu mis vahepeal ka toimunud on.
Uued pihustid & Walbro GSL392 väline bensiinipump.
* Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z
* Static Flow Rate @ 3.0bar = 630 cc/min = 453 g/min
* Static Flow Rate @ 6.0bar = 900 cc/min = 648 g/min
* Gain: 0.11ms/mg
* Offset: 0.055ms
* Turn on time @ 14VDC: 1.14ms
* Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
* Spray Pattern: Multi-orifice 30 Degree Spray Cone
* Factory fitted with Viton upper and lower o-rings

Pumba spec:
12v 13.5v
3.0bar 215L 255L
4.0bar 200L 235L
5.0bar 170L 210L
Muidugi sai masinalt mootor mahavõetud ja juppideks kistud. Mõni pilt siis pestud käigukastist. samasugused on ka differ ja muu väiksem kola.

KEP 4-labaga siduriketas. Bosch Motorsport coilpack. Samuti ka suur tropical esiradikas ja el vent olemas.

Plokk sai lastud kaanetihendi pinnalt lihvitud ja ka asjad üle mõõdetud. Plokk ise oli väga heas seisus, praktiliselt null kulumisega. Väntvõlli polnud samuti vaja remont mõõtu lihvida. Madalsurveastmega kolvid mis olid eelmise omanikupoolt sisse pandud näitavad siiski kulumismärke nagu ikka keskmise läbisõiduga autol. (kolbe oli meil kokku neljalt isendilt ja kõik samasse auku).
HKS SSQV replica BOV hangitud ja uus momo 320mm rool.

Siis asju nühitud puhtamaks + plokk värvitud.

Ja siis väheke kokku laotud asja, raamsaaled ja väntvõll omale kohale tagasi.



Täna said siis lõpuks kolvid kah plokki

Asi seisis pikka aega kolbide/kepsude pesemise taga, mis pole üldse lõbus töö. Uued Kolbenschmidt-i kolvirõngad ja kepsusaaled/poldid kah muidugi. Muidugi peaaju oli jälle Mihkel ja abimeheks Silver
Töökäigust ka mõned pildid:


