Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW e30 325IX Turbo ´85 - domain
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=1113
1. leht 4-st

Autor:  domain [ 31.12.2008 01:32 ]
Teema pealkiri:  BMW e30 325IX Turbo ´85 - domain

Sai siis ära ostetud kasutaja crispi pooleliolev projekt.
Täpsemalt vast saab lugeda eelnevate tegemiste kohta siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1753" onclick="window.open(this.href);return false;

Mootor:
*m20b25 kerge uuendus kuuri läbi teinud (rõngad, saaled, tihendid jne)
*8.8 surveaste
*keevitatud veekanalitega plokikaas
*Plokikaant porditud ja raadius klapipesad
*Custom torukolle
*t3/t4 turbo
*HKS SSQV replica BOV
*38mm WG
*2,5' laadimis torud
*cooler (550mmx180mmx65mm)
*vems 3.3 spark & fuel
*Bosch MotorSport Coilpack
*Sachs Racing Engineering sidurikorv
*KEP 4 labaline siduriketas
*630cc pihustid
*Walbro GSL392 väline kütusepump
*Tropical suur esiradikas
*Spali EL ventikas ees
*AEM õlivaba filter
*EGT andur


Välimus:
*iX spoileri ring
*m tech II esi stange koopia
*Startec tagatuled
*kapotil carbon märk


Veermik:
*4x koni reguleeritavad amordid
*ees -80 madaldus taga -40
*15' ix'i orginaal valuveljed

Sisu:
*momo 320mm rool
*bmw sport istmed (juhi oma natuke katki)
*el. k.luuk
*suur kompu (kütuse kulu, kiiruse limiit, temp jne)

Autor:  domain [ 31.12.2008 01:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Siia siis juttu mis vahepeal ka toimunud on.

Uued pihustid & Walbro GSL392 väline bensiinipump.

* Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z
* Static Flow Rate @ 3.0bar = 630 cc/min = 453 g/min
* Static Flow Rate @ 6.0bar = 900 cc/min = 648 g/min
* Gain: 0.11ms/mg
* Offset: 0.055ms
* Turn on time @ 14VDC: 1.14ms
* Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
* Spray Pattern: Multi-orifice 30 Degree Spray Cone
* Factory fitted with Viton upper and lower o-rings
Pilt

Pumba spec:
12v 13.5v
3.0bar 215L 255L
4.0bar 200L 235L
5.0bar 170L 210L

Muidugi sai masinalt mootor mahavõetud ja juppideks kistud. Mõni pilt siis pestud käigukastist. samasugused on ka differ ja muu väiksem kola.
Pilt Pilt Pilt

KEP 4-labaga siduriketas. Bosch Motorsport coilpack. Samuti ka suur tropical esiradikas ja el vent olemas.
Pilt Pilt

Plokk sai lastud kaanetihendi pinnalt lihvitud ja ka asjad üle mõõdetud. Plokk ise oli väga heas seisus, praktiliselt null kulumisega. Väntvõlli polnud samuti vaja remont mõõtu lihvida. Madalsurveastmega kolvid mis olid eelmise omanikupoolt sisse pandud näitavad siiski kulumismärke nagu ikka keskmise läbisõiduga autol. (kolbe oli meil kokku neljalt isendilt ja kõik samasse auku).

HKS SSQV replica BOV hangitud ja uus momo 320mm rool.
Pilt

Siis asju nühitud puhtamaks + plokk värvitud.
Pilt Pilt Pilt

Ja siis väheke kokku laotud asja, raamsaaled ja väntvõll omale kohale tagasi.
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt

Täna said siis lõpuks kolvid kah plokki :D Asi seisis pikka aega kolbide/kepsude pesemise taga, mis pole üldse lõbus töö. Uued Kolbenschmidt-i kolvirõngad ja kepsusaaled/poldid kah muidugi. Muidugi peaaju oli jälle Mihkel ja abimeheks Silver

Töökäigust ka mõned pildid:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt

Autor:  M-Tech [ 31.12.2008 13:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Asi hakkab juba vaikselt looma.
Nüüd veel abivõlli saaled ja õlipumba nõellaagrid vahetada ning alumine ots suht komplektne.
Õlipumba kulumine oleks ka muidugi mõistlik üle vaadata.

Autor:  M-Tech [ 31.12.2008 14:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Vaatasin, et Taavil siin ühtegi pilti autost polegi.
Välimus hetkel siis selline:
Pilt

Autor:  domain [ 21.05.2009 00:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Vahepeal siis kapotialuse pesu. Loomulikult tuleb veel vähe värviparandusi teha ja mõningaid asju likvideerida.
Pilt Pilt

Õlipump ja karterikaas tagasi
Pilt Pilt

Kaaneremont tehtud ja sai kaas külge tegasi. Tehtud muudatused siis: raadiusesse lõigatud klapipesad & portisime ka natuke kanaleid.
Pilt Pilt

Kaane flow:
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod2.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd2.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor:  .Alar. [ 21.05.2009 08:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Võtsin kätte ja julgesin liigutada selle teema Projektide alajaotusesse, kuna potensiaali siin rohkem kui mõnes iluvidinatega ehitud "projektikas" Ärge siis teemat uuendamast unustage :wink:

Autor:  redline9 [ 21.05.2009 10:17 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Huvi pärast küsin, palju selline siduriketas maksab?

Tundub tulevat kiire auto siit, aga mis numbrid eesmärgiks on?

Autor:  M-Tech [ 21.05.2009 10:40 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Sellise ketta hind Rootsist tellides ~2500.- eek kui mälu ei peta.
Aga silmas peab pidama seda, et sellega linnavahel väga ei sõida, mitte libistamise pärast, vaid hooratta sööb ära.
Neid kettaid ostsime hulgem korraga ja algul kogemused puudusid asjaga.
Nüüd ühe sidur peale 25km kulgemist koos dynorun-idega lahti võetud ja hoorattal on juba suht tugevad jäljed sees.
Sai teine päris palju juristamist ka muidugi aga siiski tegu pigem racing kraamiga, libistamist ei kannata nag tänavasõidul vaja.
Mõelda tasub sellele siis kui vaja 500+NM kinni hoida.
500NM jaoks on BMW veel ka täiesti tänavasobilik komplekt olemas 240mm hoorattale.

Autor:  domain [ 21.05.2009 17:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Mihkel tänud seljuhul kettavalikus :beer
kui sa unustanud pole siis tegu on siiski tänavaautoga + mitte libistamist raskendab veel nelikvedu.

.Alar. kirjutas:
Võtsin kätte ja julgesin liigutada selle teema Projektide alajaotusesse, kuna potensiaali siin rohkem kui mõnes iluvidinatega ehitud "projektikas" Ärge siis teemat uuendamast unustage :wink:

Eks ikka katsub uuendada kui jälle midagi koos.

redline9 kirjutas:
Tundub tulevat kiire auto siit, aga mis numbrid eesmärgiks on?

Ise loodaks mingi 350-400 vms hobust. Samas tuleks hiljem see turbo ja kolle asendada millegi asjalikumaga. Tulevikus võiks hoopis sepisepeale ehitada teise mootori, sõitva autokõrvalt tasapisi.

Autor:  M-Tech [ 21.05.2009 18:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

No kui sulle meeldib sõita libiseva siduriga, siis oleks ju võinud ka originaali jätta.

Usu mind, sa ei taha seda kasti mitu korda külge panna ja maha võtta. :)
Peab sulle lihtsalt sõidukoolituse korraldama, et sa ei sõidaks selle autoga nagu töö bussiga.

Autor:  domain [ 21.05.2009 18:40 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

M-Tech kirjutas:
No kui sulle meeldib sõita libiseva siduriga, siis oleks ju võinud ka originaali jätta.

Usu mind, sa ei taha seda kasti mitu korda külge panna ja maha võtta. :)
Peab sulle lihtsalt sõidukoolituse korraldama, et sa ei sõidaks selle autoga nagu töö bussiga.


500NM jaoks on BMW veel ka täiesti tänavasobilik komplekt olemas 240mm hoorattale.
pigem pidasin seda lauset silmas!

Autor:  M-Tech [ 21.05.2009 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Sinu originaal hooratas on 228mm ja ma ei oma kogemust kui "kergete" vahenditega sinna 240mm hooratas on võimalik aretada.
Puudub selle teadmise jaoks hetkel veel vajadus.

See ketas koos vastava korviga on ennast juba antud mootoril 400hp ja 500NM juures tõestanud.
Ei maksa tuunitud autost oodata 100k hooldusvälpa.

Autor:  rookierice [ 22.05.2009 13:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

M-Tech kirjutas:
Sinu originaal hooratas on 228mm ja ma ei oma kogemust kui "kergete" vahenditega sinna 240mm hooratas on võimalik aretada.
Puudub selle teadmise jaoks hetkel veel vajadus.

See ketas koos vastava korviga on ennast juba antud mootoril 400hp ja 500NM juures tõestanud.
Ei maksa tuunitud autost oodata 100k hooldusvälpa.

Mihkel teab mis kõigi autodele parim on. Ta teab mis ta enda autole ka parim on ja üks auto ju sõidab ka teised ootavad parimatest parimaid juppe jms.

Aga pole hullu küll see sidur sobib ja kena kiire bemm tuleb. Jõudu teile mõlemale :)

Autor:  M-Tech [ 22.05.2009 17:05 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

:D

Ma olen ju ideaalipede, kõik peab best of the best olema :D

Autor:  raintuul [ 10.06.2009 09:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

M-Tech kirjutas:
:D

Ma olen ju ideaalipede, kõik peab best of the best olema :D


Aga hakkaks autot otstarbeliselt kasutama kah...mkmmmm :P

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/