Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW e30 325IX Turbo ´85 - domain
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=1113
3. leht 4-st

Autor:  corbe [ 17.11.2010 20:40 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Ärge nüüd võtke minu postitust negatiivse mõtte pähe :) Seda tean, et sina oled selles vallas vägagi pädev ning samuti jagan arvamust, et kui midagi teha siis korralikult mitte üle p*rse kokku klopsida kuna peale teist kiiremat ringi ei ole väga isu uuesti nullist pihta hakata.
Igatahes jõudu ja jaksu teile ning loodetavasti on ta varsti tänavatel!

Autor:  M-Tech [ 17.11.2010 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Sa ei taha teada mitu korda mind Taavi selle pika aja jooksul maapõhja on kirunud, et asjad ei edene ja üldse selle jama endale kaela ostis.
Sõita on ta saanud selle autoga umbes täpselt alla 100km vist kui mitte kordades vähem.
Ta pole muidugi ainuke, teine väga hea sõber kelle Corradot me ehitame on vaadanud juba varsti 3a kuidas auto seina ääres seisab. :D
Sellel on muidugi üks ikaldus teise otsa olnud ka kogu aeg ja ka kallite performance juppidega.
USA-s võib tunduda, et elu on kerge ja asjad lähevad mängeldes kokku aga kui jupid Eestisse tellid ja neid ise reaalselt mõtte/mõistusega kokku hakkad laduma,
siis paneb ikka kukalt kratsima, et kuidas nii suvaliselt asju seal kokku visatakase.

Autor:  domain [ 17.11.2010 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Autoga olen mingi maksimum 30km sõitnud ja umbes 70km sleppinud mõõda garaase :D Eks endal oli kah siin suur masu vahepeal ja vajaliku kraami ostmine on veninud. Praegu oleks kah vaja ca 10 kilo jagu juppe valmis osta. Ja siis kui mihkel aega leiab saaks ühe korraga asja kiirelt kokku visata vms.

Hooratas sai pressure testi järgi treitud ja kergendatud 8.49kg pealt 6.01kg
Pilt Pilt


Auto ca aasta seisis mul maal ja sai linna tagasi toodud garaasi
Pilt


Lõpuks sai ka kone vahele visatud
Pilt

Sidur ja uus töösilinder küljes. Vahekast, käikar ja esidiffer all + uued õlid sees. Sai ka cooleritorustikuga algust tehtud ja segusiibrit moditud et boostiga jupid küljest ei lendaks. Muidugi sai ka kõik kastide ja diffri simmerid ja muu pudipadi vahetatud uute vastu. Ega kõike ei meenugi siin hetkel. Ahjaa shortshifter sai kah tehtud ja kõik hoovastiku puksid asendatud custom kapron puksidega ning samuti geneka puksid.

Pilt Pilt Pilt

Autor:  M-Tech [ 02.08.2011 01:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Sai veidi müratud ehk selle aasta projekt. :)

Pilt Pilt Pilt Pilt

Autor:  Kahro [ 02.08.2011 10:40 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Mul tekib selliste projektide küsimus, et kuidas sellise autoga on võimalik ülevaatus läbida? Lähed lihtsalt sisse ja loodad, et gaasid ja muu jura on OK ja, et ülevaataja on ise ka mõistlik inimene? Või sellega pole plaanis tänavale minna?

Enivei, tore vaadata, et inimesed viitsivad vanade autoga kõvasti vaeva näha ja ei tee asju üle p*rse.

Autor:  Umx [ 02.08.2011 13:56 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

bomsch kirjutas:
Ütleme sedasi, et seni kuni vanad kommunistid on riigis võimul, seni saab ka selliste projektidega tänaval ilusasti liigelda. Väike tutvus siin, väikene kommikarp seal, reisitšekike raamatu vahel, rahapakike silohunniku serva all, bensiinikanistrike poja kardisõitudeks ja nii see elukene meil siin käibki. :D


Seega peab projekti puhul eelarves arvestama PJS-koefitsiendiga? (Parbus-Järvik-Songissepp)

Autor:  domain [ 02.08.2011 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

:D Vaatasin et siin teemas olid ka kõik eelnevad pildid kadunud, igast serverite ümberkolimisega. Seega tegin ka tagantjärgi galeriid korda.

Autor:  M-Tech [ 13.10.2011 01:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Paari nädala tagune seis:
Pilt Pilt Pilt PiltV

Vahe võrreldes eelmiste piltidega on järgnev:
* VEMS-i juhtmestik 80% valmis
* Mootori muu juhtmestik 90% valmis

Tegelikult on nüüdseks tehtud ka turbo õlitus ja õli äravool ning installitud Walbro High Pressure kütusepump.
Mootori õlirõhk on ka üles aetud ning sealt osast kõik ilusti toimis.

Teha veel jäänud:
* Coilpack installida koos küünlajuhtmetega
* Downpipe + summuti
* Jahutussüsteem
* Kütusepumba juhtmestik
* VEMS-i salongi osa juhtmestik
* Cooleri alumised kronsad
* Kere komplekteerimine

Autor:  Killer666 [ 19.10.2011 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

M6tlesin , et kas ixt mitte ei tähenda neliveolist touringut?

Autor:  lite [ 19.10.2011 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Ei, on ka sedaane ja kupeesid.

Autor:  domain [ 20.10.2011 00:37 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain

Tegelikult ma olen ise kah sellepeale mõelnud et võib segadusse ajada vms. Eks ma muudan pealkirja arusaadavamaks :P

Autor:  rookierice [ 22.10.2011 09:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325IX Turbo ´85 - domain

Ah isekirjutatud mudelinimed on täitsa okei. Originaal ixt on siis touring, see on turbo.

Samamoodi nagu audi s2 võib olla TT (twin torsen) :)

Autor:  M-Tech [ 05.01.2012 00:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325IX Turbo ´85 - domain

See auto tegi nüüd ka uue aasta esimestel päevadel oma esimesed sõidud üle nelja aasta.
Kui asi väljast ka enam-vähem koos, siis paneb mõned uuemad pildid ka siia.

Autor:  M-Tech [ 06.01.2012 01:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325IX Turbo ´85 - domain

Üks täna õhtune kehv videoklipp ka --> http://www.youtube.com/watch?v=L6-zbBvoldY

Autor:  remain [ 06.01.2012 10:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e30 325IX Turbo ´85 - domain

Mõnus :rokib

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/