Tervist,
Lisan siis ühe natukese teistmoodi pilli siia:)
Tehnilised andmed:
Mootor - VW Golf 2 Gti 16v 102kw , tähis KR;
Käigukast - Audi Coupe;
Pidurid - Ees Audi Coupe esimesed, taga Opel Omega tagumised kettad ja VW Santana esimesed supportid;
Mõõdud - pikkus 3,6m, laius 1,95, kõrgus vastavalt vedrustuse seadele;
Vedrustus - Taga 3. seeria Scania tagaamordid topeltvedrudega, ees MB Atego esimesed VW Passati tagavedrudega;
Käsipidur on hüdrauliline.
Eks pildid räägivad rohkem.
Projekteerimine:


Ehitamise saaga sai alguse 2005. aasta jaanipäeval:

2005. aasta sügisel oli raam selline:

Siis tuli ehitusse pooleaastane paus sisse, 2006. aasta kevadel võtsin raami uuesti käsile:

2006. aasta suveks oli raam ja tagumised õõtsad peaaegu valmis:

Siis jäi ehitus rohkem kui aastaks seisma, hakkas juba tunduma, et see ei saagi valmis. 2007 aasta sügisel võtsin asja aga uuesti ette ja seekord juba kindla plaaniga lõpuni valmis teha.
Metallitööd ja proovikokkupanek:




















Peale kõikide kronsteinide ja kõrvakeste raamilekeevitamist kiskusin raami uuesti paljaks ja keevitasin lõpuni. Siis liivapritsi ja värvi alla:












Kui raam värvitud, hakkas "lõplik" kokkupanek:





















Summuti ehitus:









Tagumiste velgede tegemine:



Elekter ja pidurisüsteem:








2009. aasta jaanipäeval oli siis suur päev - bagi liikus esimesed meetrid omal jõul. Üks videlõik ka:
http://www.youtube.com/watch?v=kQkNczGlSsI






Siis tuli veel natuke parandusi teha. Mootor tahtis liiga kuumaks minna. Selle lahendasin Zilli soojendusradika ja ühe ventilaatori lisamisega:


Esimeste velgede tegemine:



Üks tõsisem sõit seljataga:

Selle käigus ilmnesid ka mõned vead. Roolivardad olid liiga pikkad ja vedrutamisel hakkas bagi ujuma. Ülemine uniball oli sinna liiga lahja, ühe sõiduga oli loks sees. Ka vedrud olid vale kohapeale sattunud ning väänas alumised kinnitused kõveraks. Tagant järgi hakkasin mõtlema,et mis mul küll arus oli, kui neid paigaldasin
Lahendasin probleemid siis VW Golf 2 roolilati, sarniiride ja uute ülemiste verdukinnitustega:


Peale seda läks bagi Instrutecile:


Üks pildike ka talvemõnudest:

Mõned pildid on küll udused, aga ehk aimu ikka saab. Ehitamistuhinas ei ole aega niiväga pildi kvaliteedile keskenduda

Bagi pole veel kaugeltki valmis. Ette on vaja jäigemad vedrud panna, karterikaitse vaja teha, külgedele veel mingid viisakad katted, turvarihmad külge panna, korvistmed vaja soetada jne. jne.