Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 19:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 253 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 16.09.2014 15:48 

Liitunud: 29.12.2009 21:32
Postitusi: 212
Killer666 kirjutas:
Tahtis niisama targutada :D.

Mõni mees ei targuta niisama! Räägin nii nagu asi on....vormi tegemiseks on eraldi vormi värv,mis on tunduvalt tugevam kui vormi sisse värvimise värv! Sellest sise osast ma rääkisingi,mida mõni mees tahab eraldi külge liimida....see istub pärast nagu hunnik sitta küljes või on sitaks ja rohkem veel jebla,et see asi inimlikult istuma saada! kui originaal tiib on korralik bolt on lahendus,siis korrektse vormi puhul on ka seda fiibrist tiib.....lisaks peab olema riide ja vaigu vahekord õige,et asi ei saaks habras....siis peab veel orjenteeruma erinevate paksuste ja struktuuridega riiete ja kiud mattide vahel,et asi saaks võimalikult min kaalu juures max tugevusega....see ei ole nii,et mökerdan suvalt kuhugile midagi sisse,et enamvähem kujus ja nüüd kohe ongi fine! Vormi servad on ka olulised,et detaili servadesse ei jääks defekte jne...video mille lingi eelmises postituses lisasin on kõige professionaalsem viis seda asja teha!
NB...Pädalikud,kes oskavad oma käekestega aind pihku lüüa ja arvutiga mängida,ei peaks asjakohase kriitika juures sõna võtma!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 16.09.2014 23:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
Asjalik kritiseerija võiks teada, et õpitakse kõige paremini oma vigadest. Sinu kaagutamisest ja juutuubi linkidest samapalju kasu kui ahvil habemeajajast. Olen täiesti seda meelt et kui sitasti siis uuesti. Keegi pole vaigutünn käes sündinud. Kui läheb perse, teeb uuesti. Või nussib ennast viimistledes vigaseks. Minu poolt au ja kiitus et poiss viitsis üldse mässata niimoodi. Mina oleks need tükid kusagilt tellinud näiteks. Puhtalt sellel põhjusel, et kui ma esimese korraga hästi tehtud ei saa, lähen nagunii asjatundja juurde. Mina säästaksin sellega nii enda aega, närve kui ka raha. Kui huvi on siis miks mitte. Jõudu ehitajale igatahes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 17.09.2014 01:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
SpikeBMW kirjutas:
Asjalik kritiseerija võiks teada, et õpitakse kõige paremini oma vigadest. Sinu kaagutamisest ja juutuubi linkidest samapalju kasu kui ahvil habemeajajast. Olen täiesti seda meelt et kui sitasti siis uuesti. Keegi pole vaigutünn käes sündinud. Kui läheb perse, teeb uuesti. Või nussib ennast viimistledes vigaseks. Minu poolt au ja kiitus et poiss viitsis üldse mässata niimoodi. Mina oleks need tükid kusagilt tellinud näiteks. Puhtalt sellel põhjusel, et kui ma esimese korraga hästi tehtud ei saa, lähen nagunii asjatundja juurde. Mina säästaksin sellega nii enda aega, närve kui ka raha. Kui huvi on siis miks mitte. Jõudu ehitajale igatahes.

Tänud...vähemalt keegi oskab ka mõelda nii nagu mina mõlen...

Ja kuna keegi mitte midagi niisama ei õpeta siis tulebki omal käel õppida...

sel vennal seal videos mingi vabsjee firma ja ained taga ja vaevalt et tema seal oma esimest detailigi teeb...
ja selge et carboniga tehes peaks vilunud juba olema et võimalikult hästi ja väikse materjali kuluga võimalikult hea asi tuleks...minu puhul aga ongi see et teen kõigepealt endale ja iga töö käigus tuleb igast jamasid ette ja uurida jne,et asi parem saaks...kuid alguses siiski tuleb ültse midagi teha,et asi arenema hakkaks...

aga kritiseerija on ju keevitus ja vaigutünn käes sündinud,nagu jutust tundub..näita parem pilte ja videosid mida sa ise teind oled??

http://www.youtube.com/watch?v=--tSlGyASPU
siin selle vana videod olen kõik ära vaadanud ja temagi siin video lõpus räägib et ei saagi kõiki asju teha nii et neid hiljem kokku ei liimiks,seega miks mitte see väike osa selle tiiva külge lihtsalt liimida...küll ma selle tiiva paika saan,see jääb minu hooleks,kindlasti jääb parem kui mingi muu rondi tiivavahed...

Keegi tark võiks parem öelda kust saaks pva release agent-i ehk siis pva baasil vormi eemaldit,mis käib vaha peale omakorda...pva liimiga saab ka,kuid see kuivab üsna kaua ja peab paksult panema et ära kataks ning siis tahab voolama raibe minna...

esimene tiib siis valmis,tuleb väga kergelt vormi küljest lahti vähemalt,pind küll ei jäänud kõige siledam kuna see pva läks seal voolama mõne koha pealt,kuid vahet ei ole,eks tulevad järgmised tükid vast paremad...
Pilt


siin siis võtan tiiva kinnitustest vormid
celcoat peal ja teisel pildil siis valmis möksitud
Pilt
Pilt

selle kokku keevitatud toru jupi asemele siis tekib alumiiniumi ja kummitoruga vähe parem ühendus
Pilt

ja kapoti alune siis ka veidi parema ilme saanud(pilt kurjam jäi udune veidi :S)
Pilt

seniks aga :rokib

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 17.09.2014 18:07 

Liitunud: 29.12.2009 21:32
Postitusi: 212
Mina olen seda meelt olnud,et uurin enne professionaalilt ja siis hakkan materjali kasutama...kõik asjad maksavad raha ja pole mõtet niisama asju pekki keerata,sest vaevalt kellelgi raha kunagi liiga palju on...vahet pole palju seda on....ise alustasin atv vormist ja pöördusin paate valmistava ettevõtte poole...nemad juhendasid mind väga lahkelt ja nende käest said ka ostetud vajaminevad kogused materjale....Keevitusega tutvustas mind aga esivanem,kes on enam kui 25 aastat keretöödega tegelenud....nii,et keevitus pihus ja vaigurull või tünn näpus ma siiski sündinud pole,kuid kui veits nutti on ja huvi siis saab kõike õppida....jutuga,et teen ja katsetan võite kviaega tagasi kolida...nahhui "jalgratast" leiutada....kõigepealt tuleb ennast harida (teooria selgeks teha)ja siis katsetada.... Näiteks autol hammasrihma vahetad,siis ju ikka uurid enne,kus märgid ja nullpunktid jne on....miks te seal siis katsetama ei kuku,et äkki nii või äkki naa,et kui pekki läheb ostan uue...mõte jääb ju samaks sellisel juhul! Kindel on ka see,et mina ei hakka oma tegemistest ja asjadest mingit teemat tegema....piisab sellest kui fb sõbra list mõningaid pilte minu tegemistest näeb ja need reaalis näevad,kes tunnevad....ilmselt ei viitsi suvaliste pihkurite mulli lugeda ja pole ka nii,edev,et kogu rahvas,kes foorumis käib peaks nägema minu asju! Põhjus,miks asjakohast kriitikat jagan on selles,et kahju on vaadata kui jälle järgnev projekt pooleli jääb raha või aja puuduse tõttu kuna on tegeletud mõttetustega! Loo moraal on selles,et lihtsam on targematelt küsida! Ise olen 29 ja omas ametis pädev aga alati on asju millega pole varem kokku puutunud...mina ei häbene küll küsida! Pälju naeruväärsem on ju olla see mees,kes teeb näo,et on maailmatark ja siis kõik asjad pekki keerab!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 17.09.2014 23:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
See ei ole asjakohane kriitika vaid puhtatõuline inin. Kas nüüd peavad kõik hakkama nii elama nagu sina seda oled teinud? I dont think so... Kui sina selle pärast nälga ei jää või kui Marco sinu kretsat ei kasuta, ei tohiks see rahakulu küll sinu perset torkida. Nüüd joo üks tass teed ja jahtu maha. Oled ilus, tark ja osav, oled. Istu, kaks.

Edit: Nii edev ei ole, et enda kuldsete kätega vormitud asju avalikult näidata aga niipalju edev oled et niisama esineda? Lõhnab demagoogia järele...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 18.09.2014 00:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
anty28 kirjutas:
Mina olen seda meelt olnud,et uurin enne professionaalilt ja siis hakkan materjali kasutama...kõik asjad maksavad raha ja pole mõtet niisama asju pekki keerata,sest vaevalt kellelgi raha kunagi liiga palju on...vahet pole palju seda on....ise alustasin atv vormist ja pöördusin paate valmistava ettevõtte poole...nemad juhendasid mind väga lahkelt ja nende käest said ka ostetud vajaminevad kogused materjale....Keevitusega tutvustas mind aga esivanem,kes on enam kui 25 aastat keretöödega tegelenud....nii,et keevitus pihus ja vaigurull või tünn näpus ma siiski sündinud pole,kuid kui veits nutti on ja huvi siis saab kõike õppida....jutuga,et teen ja katsetan võite kviaega tagasi kolida...nahhui "jalgratast" leiutada....kõigepealt tuleb ennast harida (teooria selgeks teha)ja siis katsetada.... Näiteks autol hammasrihma vahetad,siis ju ikka uurid enne,kus märgid ja nullpunktid jne on....miks te seal siis katsetama ei kuku,et äkki nii või äkki naa,et kui pekki läheb ostan uue...mõte jääb ju samaks sellisel juhul! Kindel on ka see,et mina ei hakka oma tegemistest ja asjadest mingit teemat tegema....piisab sellest kui fb sõbra list mõningaid pilte minu tegemistest näeb ja need reaalis näevad,kes tunnevad....ilmselt ei viitsi suvaliste pihkurite mulli lugeda ja pole ka nii,edev,et kogu rahvas,kes foorumis käib peaks nägema minu asju! Põhjus,miks asjakohast kriitikat jagan on selles,et kahju on vaadata kui jälle järgnev projekt pooleli jääb raha või aja puuduse tõttu kuna on tegeletud mõttetustega! Loo moraal on selles,et lihtsam on targematelt küsida! Ise olen 29 ja omas ametis pädev aga alati on asju millega pole varem kokku puutunud...mina ei häbene küll küsida! Pälju naeruväärsem on ju olla see mees,kes teeb näo,et on maailmatark ja siis kõik asjad pekki keerab!


Kle esiteks ma arvan et ma ei pea sulle midagi siin tõestama,sina ela oma elu nagu elad ja mina oma,arvamusi on erinevaid see on selge..

Kuid lihtalt ei saa nagu aru et millest sa järeldad et ma pole midagi kelleltki küsinud ega uurinud?Ja loomulikult siingi olen tänudlik igasuguse näpunäidete eest,sinu teks aga annab kohe kindla näite et "nahhui sa teed seda kui ei oska"
Oskan paremini kui mõni teine oss kes aint arvutit oskab kasutada..

Sealt kust vajaliku varustuse ostsin,rääkisime pikalt laialt,mis ja kus,niisama lampi ma mäkerdama ei hakanud(väga tore sell ja selliseid vähe kellel vastuseid rohkem kui küsimusi)...alati olen varem kuskilt uurinud,kuid õpetamise all pean silmas seda et keegi ei näita sulle ette kuidas asi käib,muidu neil endil kaob leib laualt...

Siis veel ei saa ma aru su jutust et miks sa inimesi lahterdad niimoodi?et nagu mõnel ossil siin ei saa projekt valmis ja kohe sa eeldad et mul ka ei saa?olen täiesti kindel et saan selle valmis niikaugele kui plaaninud olen,kindlasti mitte ei jää see projekt kuskile raha taha seisma,kuna suuremas osas teen kõik ise,loomulikult on ka vaja palju sebida-joosta,küsida jne,kuid siiski mul pole ühtki projekti kuskil ripakile/pooleli jäänud,sa ei tea mind ja mis kuradi eeldused need sellised on?

Loomulikult võib oma arvamust avaldada,aga nagu sa isegi kirjutasid et sina ei pane oma tegemistest pilte üles teistele ossidele kommenteerimiseks?miks siis?kardad samasugust kriitikat mida sa ise teistele annad?

Endal sul jutt sama "nutti on ja huvi on siis kõike annab õppida"
Ma mõtlen ka nagu nii aga millegipärast sa ei tahtnud sellest alguses aru saada...
kõik me oleme kuskilt alustanud ju...
et miks siis tulla kohe jutuga et sa ikka ei oska seda ja teist...

Ja mingi hammasrihma jutt,no tegelt ka w?kaks täiesti eri asja ju..kui hammasrihmaga asja untsu keerad on mootor kottis ja kahju mitmetes sadades eurodes,kui mitte tuhandetes.
kui aga ühe klaasfiiber tiiva käraka peaks kuidagi täiesti perse keerama et seda kasutada kuidagi ei saa siis materjali kadu ca 20-30 euri eest,no see on jah tõesti summa mida ei kannata välja käia. :hail

See teooria läheb nii pikaks et ma tõesti ei viitsi selle üle enam arutleda... :)

Tänasega siis niipalju vähemalt et ühe tiiva sain vormist kätte,pind ei jäänud kuigi sile,nagu ma arvasingi,vibraga üle ja vähese pahtliga saab aga heaks,pole midagi oluliselt perses,iseenesest on sirge ja kuskilt eriti painutama ei pea et sobiks,seega olen rahul,esimene tiib siiski :D
Ja igaljuhul on see parem kui eelnev vana metallist kärakas mida 100 korda keevitatud ja pahteldatud,ning kaalub ka 10 kilo rohkem.
Pilt

Siin siis ka väike video,panin asja korraks käima veendumaks et kõik juhtmed on sinna ühendatud kus nad käima peavad,kuna ei näinud vajadust neid üles märkida(pistikud ja juhtmete pikkused erinevad),kuid siiski paar juhet oli mida pidin genereerima kus käia võisid...igaljuhul kõik kellad,laadimised ja rõhud olemas...
https://www.facebook.com/video.php?v=692742830816359&l=7598985246837437334

seniks aga :rokib

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 18.09.2014 00:12 

Liitunud: 20.10.2012 13:09
Postitusi: 1632
ma arvan et anty pigistab kodus tilka ja on kade et sul on vahendeid katsetamiseks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 18.09.2014 00:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
varikasutaja kirjutas:
ma arvan et anty pigistab kodus tilka ja on kade et sul on vahendeid katsetamiseks

ei no arusaadav et meil kõigil on oma arvamused...sinul,minul,kui ka temal,kus me ei ole ühel meelel...see selge...

aga inimene peaks ikka äris porri tootma et ma peaks hakkama taolist teksti tema teemasse kirjutama...lihtsalt ei ole seda verd et halvustada nagu kedagi,kellest ja kelle tegemistest ma mitte halligi ei tea...
ei ütle et teen sigahead tööd,loomulikult on siit sealt vaja oma oskusi liffida ja juurde on palju õppida,aga siiski ehk on kellelgi sellest jamast tolku mida ma siia postitan ja kindlasti saan isegi teistelt häid näpunäiteid,seepärast ma seda siin kirjutan ja postitan...vähemalt ei lürbi sõpradega baaris raha maha :D
mitte et see ka nüüd tore tegevus poleks :D

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 18.09.2014 01:20 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Vähese pahtliga ajad selle tiiva heaks :D ? Vaata mis kujuga suunatule auk ja stange süvend on ja köik muu. Sellepärast tehaksegi alati köik vormi detailid ideaalselt heaks, et saaksid vötta sealt hea vormi. Mida parem vorm - seda parem tulemus.

Iff klaasplast autodetailide ja keretöödega tegelenud 9 aastat, midagi ikka oskan ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 18.09.2014 14:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
Iff kirjutas:
Vähese pahtliga ajad selle tiiva heaks :D ? Vaata mis kujuga suunatule auk ja stange süvend on ja köik muu. Sellepärast tehaksegi alati köik vormi detailid ideaalselt heaks, et saaksid vötta sealt hea vormi. Mida parem vorm - seda parem tulemus.

Iff klaasplast autodetailide ja keretöödega tegelenud 9 aastat, midagi ikka oskan ka.

See vorm oligi hea kuni selle kuradi pva liimini :D
pva liimi panin paksult kuna tei tahtnud jääda selle vaha peale...ja siis see raibe ei kuivanud ära vaid hakkas voolama ennem,seepärast vorm hea ei jäändki...suunatule augun aint mingi teravad ääred,milled saab maha lasta ja seal gelcoati ka piisavalt,kui seda maha lasta siis juba enamvähem...
küll ma ta heaks saan.

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 18.09.2014 17:06 

Liitunud: 29.12.2009 21:32
Postitusi: 212
Iff kirjutas:
Vähese pahtliga ajad selle tiiva heaks :D ? Vaata mis kujuga suunatule auk ja stange süvend on ja köik muu. Sellepärast tehaksegi alati köik vormi detailid ideaalselt heaks, et saaksid vötta sealt hea vormi. Mida parem vorm - seda parem tulemus.

Iff klaasplast autodetailide ja keretöödega tegelenud 9 aastat, midagi ikka oskan ka.


No näed....mõni mees kes jagab,räägib sama juttu aind veits pehmemas vormis...:)
Olgem ausad....foorum on täis teemasid lõpetamata projektidest ja peab ikka eriti haige inimene olema,kui autohuviline läheb klaasplasti spetsialisti käest küsima,et kuidas asjad õigesti käivad ja see ei ütle,kuna kardab,et jääb "leivast" ilma....siis pole tegu professionaaliga kui peab sellist asja kartma! Seliise vaatevinkli juures ei peaks ma Kutsekast ka ühtegi praktikanti koolitusele võtme,et äkki jään tööst ilma kui uusi tegijaid peale tuleb....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 18.09.2014 18:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
anty28 kirjutas:
Iff kirjutas:
Vähese pahtliga ajad selle tiiva heaks :D ? Vaata mis kujuga suunatule auk ja stange süvend on ja köik muu. Sellepärast tehaksegi alati köik vormi detailid ideaalselt heaks, et saaksid vötta sealt hea vormi. Mida parem vorm - seda parem tulemus.

Iff klaasplast autodetailide ja keretöödega tegelenud 9 aastat, midagi ikka oskan ka.


No näed....mõni mees kes jagab,räägib sama juttu aind veits pehmemas vormis...:)
Olgem ausad....foorum on täis teemasid lõpetamata projektidest ja peab ikka eriti haige inimene olema,kui autohuviline läheb klaasplasti spetsialisti käest küsima,et kuidas asjad õigesti käivad ja see ei ütle,kuna kardab,et jääb "leivast" ilma....siis pole tegu professionaaliga kui peab sellist asja kartma! Seliise vaatevinkli juures ei peaks ma Kutsekast ka ühtegi praktikanti koolitusele võtme,et äkki jään tööst ilma kui uusi tegijaid peale tuleb....


no foorum muidugi on täis neid,kuid kui ma selle pooleli jätaks siis mis mõttega mul see teema siia üldse teha,et teised saaksid irvitada et pooleli jäi :D
ma pole selline õnneks
ja mul pole ühtegi pooleli jäänud projekti ka...kõik pole ühesugused inimesed,peaksid ju teadma seda,kui vanust väheke on juba...tundub et eelarvamusi liiga palju...

Keretööde peale jääb üldse vähe tegijaid,kus ise töötasin,käis ka mitmeid,kuid kõik teevad nüüd millegipärast midagi muud,kellelegi ei sobinud...

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 20.09.2014 15:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
Eile vahetasin siis piduripumba sisu ära
Ja värskendasin piduri võimendit ja keerasin need külge
Pilt
Pilt

Ei tea kas kellelgi on see piduriõli topsi kork kollektori peale kukkunud või mis juhtunud on et see selline sulanud kärakas on....hetkel ei tule pähegi kohe kust uut saada...mõne sierra pealt ehk?

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 22.09.2014 00:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.10.2006 13:07
Postitusi: 255
Asukoht: harjumaa,eesti
Eile värskendasin radiaatori ventikat veidi ja paigaldasin selle korralikult,ilma keevitamata(varem oli keevitatud kere külge lihtsalt)
Pilt
Pilt
Samuti sai esi koopad mastiksiga üle käidud
Pilt
Pilt


Ja tänase seisuga sain radika ka ette,ennem muidugi tõmmasin mõned ribid tal vähe sirgemaks et õhk paremini läbi käiks...
Pilt
Pilt
Radikale oli korralikke custom mõõdus pukse vaja,seega tegin nad nii
Pilt

Siin siis paigaldasin torusid ja panin juhtmeid vähe paremini(tegelikult tulevad silicon voolikud,aga hetkel vaja masinat liigutada garaazi ja välja,sellepärast kokku ladusingi)
Pilt

siin pildil veel juhtmete ussipesa,mis vaja lahendada,samuti tulevad bensiini voolikud uued pluss rõhuregulaator kellaga)
Pilt

Õhtul jõudsin veel esipiduri torud ära vedada,samuti jõudsin läbi salongi tagumise ära vedada ja tagapidurite Line-Lock ka paigas.
Pilt

_________________
Erinevad keretööd ja värvimine hobikorras,autod ja mootorrattad,ka klaasfiiber tööd ja parandused!!Huvi korral PS!!!
Chevy Van 5,7 V8 93a,Pontiac Firebird Trans Am 93a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
PostitusPostitatud: 23.09.2014 00:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.09.2006 22:05
Postitusi: 572
Asukoht: streetrace.org
marco505 kirjutas:
Õhtul jõudsin veel esipiduri torud ära vedada,samuti jõudsin läbi salongi tagumise ära vedada ja tagapidurite Line-Lock ka paigas.

Lihtsalt mainin ära,et Line Lock on mõeldud esipiduritele ja toimima vastupidiselt sinu installile :)
Ehk toimib ka niipidi,jääb huviga ootama kuidas toimib

http://en.wikipedia.org/wiki/Line_lock


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 253 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 97 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7