Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.10.2018 19:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 251 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 564
Asukoht: Tallinn
Kuna 3 aastat kasutusel olnud Mitsu Evo9 leidis Soomest uue omaniku ning 911 Turbo (996)-st olid ainult head mälestused, siis sai loogilise sammuna võetud vara-kevadel ligi uuem mudel numbritähisega 997.1
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Auto on ostetud uuena Eestist, minu kätte jõudes oli odomeetrile laekunud kõigest 28000km.
Pilt
Eelmisele omanikule tähendas auto väga palju ning hoitud on seda liigagi hästi, talviti seisis üldiselt katte all ning isegi suvel ei eksinud ringrajale ära. See viga saab kindlasti nüüd parandatud ja edaspidi saab auto palju rohkem sihipärast kasutamist :)
Porsche 911 Turbot mudelitähisega 997 hakati tootma 2006 ja see on tootmises siiani. 2009 aastal tehti facelift (997.2), mis sisaldas nt 3.8L mootorit, PDK käigukasti, tibakene uuendatud välimust, paremat vedrustust jpm. Uuem mudel 991 peaks avalikuks saama sellel aastal ning osta saab seda alates 2014-st. See konkreetne auto on aga üks esimesi 997.1 mis liinilt veeres, mille ARK-i paberid vormistati ära napilt peale mudeli ametliku müügi algust Euroopas. Muideks 997.1 on kasutusel GT1 mootoriblokk, mis pärineb GT1 klassis 90ndate keskel sõitnud 911 GT1 http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT1 pealt ning 997.2-l ning ka uuel 991 carreral otsesissepritsega 3.8L-ne, samas nii 991 GT3, kui ka nt just avalikuks saanud 991 GT3 RSR kasutavad vanakooli GT1 mootoriblokki ja seda väidetavalt just selle vastupidavuse ning lollikindluse tõttu.
Tehnilised andmed -
Porsche 911 Turbo (997.1)
Tagasilla kohal asetsev 6 silindriline bokser(silindrid asetsevad horisontaalis üksteise vastu, et raskuskese oleks võimalikult madalal)
VTG (variable turbin geometry) turbod 2tk, mõlemal mootori poolel enda oma
3600cm3
480hj (353kw) @ 6000rpm
620nm @ 1950-5000rpm
680nm (racechrono overboost) 2100-4000rpm
Küttekulu 9.5/12,8/18.8 m/k/l
CO2 307 g/km (oli omal ajal vististi maailmaparim näitaja sellise võimsuse puhul)
6 käiguline manuaal kast, final ratio 3.44
4 vedu
Talverehvid 18" 235/40 ja 295/35 Michelini Pilot Alpin-id
Suverehvid 19" 235/35 ja 305/30 Michelin Pilot Sport 2-d
Bensupaak ~70L
Tühimass 1585kg
Max kiirus 310km/
Kiirendus 0-100km/h 3.9s (testide andmetel on saadud ka 3.5s, porsche on ise suht tagasihoidlik nende osas alati olnud)
Pikkus/Laius/Kõrgus/Rööbe - 4450/1852/1300/2350
Kõrgus maapinnast 10cm (Techardi spoilaringi tõttu madalam)
Pöörderaadius 10.9m
Istekohti 2+2
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Option list nägi välja selline -

220 Axle-Differential Lock Rear
342 Heated Seats
431 Three-spoke Multi-function Steering Wheel in Leather
454 Cruise control
509 Fire extinguisher
549 Roof transport system Coupe
567 Windscreen with grey top tint
640 Sport Chrono Package Turbo
650 Electric slide/tilt sunroof
666 Telephone module
668 Handset for Telephone Module
692 Six-disc CD autochanger
762 launch car
982 Supple Leather Front and Rear
EAA Leather Package Switch Panel
XEA PCM handset leather
XMA Rooflining leather
XMP Sun visors in leather
XMZ Rear Center Console in Leather
XNG Instrument surround in leather
XNS Steering column casing leather
XTG Inner sill finishers leather
XTV Door finishers in leather
XZD Dome Lamp Cover - Leather

Nagu näha siis isegi lagi on nahast ja ka ukselävepakud(sisenemine ja väljumine neid hoides on päris korralik pain-in-ass)
Samas on olemas elutähtsad lisad nagu manuaal käigukast, sportchrono, mehhaaniline difrilukustus, istmesoojendused ning mulfifunctional rool, ainsana tunnen puudust adaptiivsetest sportistmest, mis on sigamugavad ning pakuvad väga head külgtuge ka kurvides.
Pilt
Alguses oli suurimaks mureks auto valikul hoopiski värv, nimelt minu silmis on ilusad autod alati olnud mustad, aga hall värv ei pannud ostma, seda aga seni, kuniks oma silmaga autot nägin. Nimelt, kui osta tavaline metallic hall või must ei tule midagi Porschele lisaks maksta, aga selle värvi eest küsiti pea 50000 krooni lisaks ja nimeks on GT Silver.
Pilt
Amortide jäikus on seadistav nupu abil ning nimeks sellel PASM (Porsche Active Suspension Management) valikuid on 2, pehme või jäik. Pehme on üllatavalt mugav meie tänavatel sõitmiseks, otseloomulikult pole see nii pehme, kui mõni pereauto pakub, aga umbes sama pehme, kui BMW M5 V10 ning kindlasti tunduvalt pehmem, kui Nissan GTR. Jäiga kohta saan parema ülevaate alles ringrajal. USA foorumites igatahes kirutakse, et pehme on liiga pehme ning jäik on liiga jäik :)
Pilt
Mingil põhjusel lasi esimene omanik ka telefoni toru salongi installeerida, sellest saan lähiajal Carmuse abiga lahti, tavalisest Handsfreest, mida roolilt lülitada saab piisab mulle täiesti.

Autot külmalt käivitades toob mootor kuuldavele kena möiratuse ning siis jääb vaikselt podisema. Maanteel sõites on tugevalt sisse kosta 295 laiade M+S rehvide müra ning ka summuti oli minu meelest 996-l standardis vaiksem. Samas on VTG turbod suur samm edasi, nimelt jõud tuleb isegi maanteel vaikselt 90ga 6 käiguga(2000rpm) podistades hetkeliselt taha ning sekundi-kahe pärast on juba numbrid kaugel üle 120km/h. M5 millel on vabalthingav V10 jääb selles osas kaugele maha ning kusagilt on kõrvu jäänud, et omalajal oli tegemist kõige kiirema autoga, mis suutis 80-120ni liikuda.
Küttekulu ei ole küll sellistel autodel määrava tähtsusega, aga tuleb siiski tunnistada, et järjekordselt on Porsche tehas tagasihoidlik olnud ning minul on isegi talvel raskusi saada nii suuri numberid kätte nagu Porsche pakub, maanteel on alla 9L ning keskmine jääb pigem alla 11L/100km kohta :)
Istekohti on 4tk, ees on igati mugav istuda ka 2m meestel ning taga saavad lapsed kenasti hakkama, mulle tundub, et võrreldes 996-ga on tagaistmel rohkem ruumi, samas kuna auto on madalam, on autost väljumine natuke raskem, kui 996-l.
Kui vajutada sport nuppu rakendadakse lõdvemate kommetega stabiilsuskontroll, lisatakse 0.2bari boosti 2000-5000rpm vahemikus, muudetakse gaasipedaal tundlikumaks ning aktiveeritakse jäigem vedrustus(viimast saab ka välja lülitada)

Kuna tegemist on paljude arvates ühe vähese superautoga, millega saab igapäevaselt sõita panin ühel nädalavahetusel lapsed tahaistmele ning kihutasin otepääle suusatama, suusad aga panin otseloomulikult katuseboksi. http://www.suusad.ee abiga sain väga hea hinnaga renditud nii boxi, 911 jaoks valmistatud katuseraamid ning muidugi ka suusad-lauad ja saapad.
Pilt
Pilt
Boxirentija kiitis, et väga mugav on katusele boxi paigaldada, kuna katus on nii madalal :)

Hetkel tehtud "tuuning"

Techarti väline tuuningupakett nr1 http://www.techart.de/en/techart-showro ... erior.html
See sisaldas endast uut tagatiiba, esispoilerit, tagaspoileri lisa, peegleid ning küljelaiendeid ja velgi, sellele lisandus veel Techarti summuti, mis on kergem ja paremini hingavam, kui originaal -
Pilt
Ilma techart-i tuuninguta näeb välja selline, pildil tavaline hall-hõbe
Pilt

BMC õhufilter
Pilt

Tugevam sidur
Pilt

Racing piduriklotsid Perfomance Friction
Pilt

LED tagatuled
Pilt

Porsche 911 GT2 RS intercoolerid
Pilt

Chiptuning, mis tehtud ühe maailma parima Porschede tuunija poolt, kellel nimeks Emre. Selle saavutamiseks pidi palju-palju kordi sõitma 100-200km/h ning arvutiga segu, süütenurka, sisselaske tempe jpm logima. Logimise jaoks soetasin sellise kavala kaabli -
Durametrcu kaabel
Pilt

ja koostöös selle progemis tooliga saab nüüd 1 minutiga vahetada ajus oleva softi 480hj pealt 650hj+ peale
http://www.performance-specialists.co.u ... l-133.html
Pilt

Tulemused räägivad enda eest, originaalis on 100-200km/h 911 turbol 8.6 sekundit, minu parim on aga 6.39 sekundit
Pilt
Veelgi põhjalikum 100-200km/h asub siin http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... 9150#29150
Miili peal on parim senini 295km/h http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tul ... 2013&acm=1
Video pea 300km/h sõitmisest http://www.youtube.com/watch?v=JWdQjaquVfw

Samas selle autoga sõitmise rõõm ei tule mitte otse kulgemisest, vaid hoopis kurvides kihutamisega.
Mõningase harjutamisega õnnestus opentrackil saada tavalise tänavarehviga TOP50-s igati kõrge koht http://opentrack.ee/top50.php

Pilt

Siin üks kevadine video ka auto24ringilt, vaatamisel abiks GPS kiirus ja asukoht rajal https://www.youtube.com/watch?v=RC7c-yV6enw

Kuna sügis käes, siis plaan kevadeks 911 natuke tõsisemaks autoks teha ja peaks kenasti projektide alla sobima nüüd :)

Seega järgmiseks aastaks tuleb muretseda -
Paremad rehvid - kui praegused Michelin Superspordid. Rehvid ise muidu superhead ja tänava omadest arvatavasti parimad, aga nii kiire ja raske auto all lähevad 1-2 ringiga liiga soojaks ning sealt edasi pole võimalik enam head ringi aega saavutada. Siit on kenasti näha, et parimad ringid olid alati esimesed http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/search_1.php?dropdown=29|Virgo%20&yritus=51&search=Vali&sortby=by_lapnr loogiline oleks ju, et tuleb parem tunnetus sisse ning ringid lähevad hiljem paremaks.
Parem iste - hetkel möödus 1-2 minutit enne igat sõitu rihma pingutamiseks ja ennast istmekülge kinni sidumiseks ja võiks öelda, et tuntav vahe on sees, kas käid istmel lipa-lopa või tunnetad tagumikuga täpselt, mida auto teeb. Mõttes on GT2 RS või GT3 korvid aga eks neid on veel aega mõelda ning valida.
Pilt
GT3 vedrustus - USA 6speed onlines on päris palju teemasid, kus vahetatakse välja Turbo silladetailid ning saavutatakse pea GT3 juhitavus. Lisaks saab silla kaldeid rohkem keerata, hetkel vist on ainult 1.9 ees.
Bilsteini amordid - neid saab PASM nupust seadistada jäigaks-pehmeks ning jäigas astmes olevat tunduvalt täpsemad, kui originaalid ning pehmes seades mugavamad, kui originaalid.
Siin on hea näide, et isegi jäigemas seades kaldub auto suht tagasihoidlikus kurvis liialt.
Pilt
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1276747_714809671878444_1427993386_o.jpg
Turbode upgrade - originaal turbod tuleb saata USA-sse, kus need täiustatakse(uus tiivik ja suurem koda) tänu millele need saavutavad ~130hj lisaks paari kohta, samal ajal langeb turbode ellu ärkamine ainult 100-150rpm-i.
Pilt

Turbode upgrade veel kindlalt otsustanud pole, kohati nagu piisaks jõust, samas hj on alles siis palju, kui hommikul ei julge autosse sisse istuda :)
Pilt

Pikemalt tehtud ja juhtunud asjadest saab lugeda siit http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... 303&page=1


Ahjaa, sügis on alanud ning kõik rinka huvilised on oodatud sülearvuteid ostma....nüüd oleme leitavad ka pimedas
Nagu allkiri lubab ning mitmed siinsed lugejad kinnitada võivad, siis küsimise peale saab http://www.laptopid.ee hindadest korralikult alla
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Viimati muutis wirx, 03.10.2013 21:49, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6761
Asukoht: Tln
Ülikõva asi!
:hail :hail :hail :rokib :rokib :hail :hail

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 21:54 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3642
Üks korralikemaid teema alustusi siin foorumis. Ülikõva masin ikka. Ma jäin seda 3.5 sekundit sajani mõtlema, et see saavutataks 2. käiguga? Siis võib see kiirendus olla seinast seina, sest iga inimene vahetab eri kiirusega käiku. Arvatavasti see 3.5 sekundit on saavutatud inimesega kes oskab käiku vahetada ja see 3.9 keskpärasema inimesega. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 754
Asukoht: võru
Tsiteeri:
Nagu allkiri lubab ning mitmed siinsed lugejad kinnitada võivad, siis küsimise peale saab http://www.laptopid.ee hindadest korralikult alla
Julgen soovitada :)
Auto on ka väga kena ja Techarti spoilaring annab välimusele kõvasti juurde.
Sul peaksid kõik autod olema võimelised sinna top 50-sse sõitma :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 22:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2011 18:52
Postitusi: 645
Asukoht: Pärnu
Üks igavesti huvitav põllurallikas :D

_________________
Mercedes Benz s320
Uaazik
Audi A6 2,5 132kw tdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2006 23:59
Postitusi: 1000
Asukoht: Tartu
Ehh, üks ilusamaid keresid ever. Eelmise versiooni esituled ei meeldinud mulle üldse. On õnnestunud 997 Turboga sõita, küll selle automaatversiooniga millel see labadega roolilt käiguvahetus ka lisana on. Ütleme nii et päris hirmus lugu, minul tuli ikka üsna ruttu hirm peale. Aga seda ehk seetõttu et oli sõbra auto ja täpselt 1 päev enne seda esindusest välja sõitnud. Võitlesin iseendaga- mõtlesin et kui ma korra ikka põhjagaasi ära ei proovi siis ei saa öelda et olen Porschega sõitnud. Samas, ilm oli sügisene ja pime ja asfalt märg ja mitte ei tahtnud seda ümber posti keerata. Muide, omanik paigaldas peale antud auto ostu oma firma territooriumile kiirusepiirangumärgi 110. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 22:57 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2967
Asukoht: Põhja-Läti
Masinast ammu lugenud ja väga kena asi. Plaanid on palju lubavad.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 22:59 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2352
Mõni sportauto ka lõpuks :D.

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 23:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2012 23:29
Postitusi: 579
Asukoht: Rkv
Tundub, et läpakate müük läheb hästi. :D

_________________
BMW 730i e38 \\// Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.10.2013 23:52 

Liitunud: 06.09.2009 22:30
Postitusi: 3418
Ülikõva asi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 04.10.2013 08:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3097
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Samaga k2isid Miili ka s6itmas, see aasta?

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 04.10.2013 11:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.01.2012 18:45
Postitusi: 231
Asukoht: Viljandi
stento kirjutas:
Tundub, et läpakate müük läheb hästi. :D


Just mõtlesin sama :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 04.10.2013 11:58 

Liitunud: 20.04.2008 16:12
Postitusi: 2222
Das naiss!

Jõudu!

_________________
Kui mul und ei tule, siis loen lambaid ja nende postitusi..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 04.10.2013 12:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 564
Asukoht: Tallinn
10 aastat seda tehtud ka juba, võiks ju nagu juba osata :)

OMC-l oli ikka jah sama auto.

Üle 100hj lahjem, uuem 911 Turbo PDK kastiga sõidab 2.9s, seega võiks loota et lisa 100hj+ ning hea start selle aja alla 3s ka minul kahandavad. Käiguvahetus võtab 0.1-0.2s, hoopis tähtsam on pidamise leidmine, mida homme ka kindlasti SR-i lõpetamisel näha saab, 4 ratast lähevad hetkega all suitsema.

Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 05.10.2013 01:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.11.2010 14:04
Postitusi: 271
Asukoht: Tallinn
AnvarV kirjutas:
Ma olen vist ainuke kellele originaal tagatuled jätsid sümpaatsema mulje autost, kui ledid.


+1

_________________
Ford Focus ST 2008a


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 251 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7