Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 02:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 268 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 20.03.2014 00:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Traction oli sees, testisin kui tark on...aga no tuli välja, et ikka päris loll :D

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 14.04.2014 18:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Talv edukalt läbitud ning ainsad vead, mis juhtusid olid -
Esimene suunatule pirn läks läbi
Jahutusvedeliku temperatuuri sensor viskab vahepeal segast ning vajab välja vahetamist, pole veel Carmusesse jõudnud aga pidavat tüüpviga olema 911-del ning sensor maksab paarikümne euri kanti.

Hetkel pole veel suvekorda autot sedanud, kuna uued rehvid ei ole veel kohale jõudnud Eestisse.
Talve keskmine küttekulu jäi 12.5L/100km kohta, 95% sellest on linnavahel sõidud ja külma mootoriga tööle-koju sõitmine. Pikemaid otsi maanteel vist polegi seal sees, 600hj+ kohta käib küll :)
Pilt

Laupäeval plaan esimest korda sel aastal rajale suunduda, seekord kiirendusvõistlusele Haapsalusse, SR avalaksule, kuhu on oodatud ka kõik teised, kes tahavad oma auto võimekust testida. Pealtvaatajate osas on tegu ühe rahvarohkema autospordi üritusega ning ka osalejaid on alati väga palju olnud. Sel aastal peaks päris mitmeid kiireid tänavaautosi platsis olema, seega on mida vaadata.
https://www.facebook.com/events/263974130443543

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 14.04.2014 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Krt keskmine kulu põhimõtteliselt sama, mis mu 325-l, millel pea 200hj ehk siis 3X lahjemal autol :) Kui see on ka reaalselt nii, siis kulu/mineku suhe väga hästi paigas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 14.04.2014 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Keskmine kiirus on sul väga suur linna kohta :D Mul enamus maanteed ja keskmine kiirus 59


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 14.04.2014 22:44 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Reimers kirjutas:
Keskmine kiirus on sul väga suur linna kohta :D Mul enamus maanteed ja keskmine kiirus 59


Sa oled ju see mees kes üle saja ei lase :D

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 14.04.2014 22:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2008 23:48
Postitusi: 475
wirx vist elab viimsis, seal üldiselt keegi alla 50 ei sõida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 14.04.2014 22:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ma lasen ikka suht märkide järgi hetkel siis maanteel 110kmh alas spido järgi 120 püsikaga :D Ei ütleks et ma just nii väga aeglaselt sõidan.

Muidugi jah kui ilma liikluseta kuskilt Viimsist tullla võib tõesti keskmine 50kmh olla


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 14.04.2014 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Linnas ju 69km/h lubatud, oleks imelik kui see number alla 50 jääks :P
Minu marsuudil erilisi ummikuid ei ole ja kesklinna eksin üldiselt ainult hilja õhtul ära, see number kukub ainult siis alla 50km/h, kui pidevalt kusagil seisma peaks.
Küttekulu kohapealt veel selline asi, et kui nt sõita 100km jutti ja küttekulu tuleb ütleme 9.5L/100km kohta ja siis üks mõne sekundiline möödasõit teha on küttekulu naksti 10.5L/100km kohta :p

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 14.04.2014 23:42 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
See ongi võimsamate autode teema milest paljud aru ei saa. Seda 2.5 bemmi peenestad palju torust tuleb, et ta liiguks. Võimsama autoga ei saa nii sõita, sest muidu oleks kabelis ja kõik töllredavad jalus ka koguaeg. Veerand ressursi kasutades ongi kulu mõistlik ja masin ikka liigub. Nagu see wirxi kirjutatud möödasõidu näide - kasutad jõudu tekib ka kulu

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 16.04.2014 11:47 

Liitunud: 22.02.2005 21:30
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Bullshiat :) No offence.
Niimoodi sõites saab iga auto tehasekuludest oluliselt väiksemad numbrid linnas - ka need punnvõrrid, mida igaks liigutuseks peeneks peab laskma. Kunagi sõitsin öösel oma 750'iga linnavahel ja sain alla 12 keskmiseks kuluks. A see pole mingi linnasõit ju tegelikult :)

Nii huvipärast vaatasin oma viimase paari tuhandei km'i keskmist kiirust, mis oli 38,x km/h.
Autoga tööle ei käi, ummikutes ei istu kunagi ja 70-80% linn ja ülejäänud maantee.

Korralik rakett, edu autoga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 16.04.2014 15:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 12:59
Postitusi: 1207
Asukoht: Tln
wirx sõidab mäest alla lihtsalt koguaeg :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 16.04.2014 16:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Linnasõit ongi suhteline, kesklinnas või mööda tuiksooni sõites oleks kulu kindlasti suurem. Just käisin Carmuses, linna piiril Suur-Sõjamäe lõpus lükkasin näidiku 0-i ning Paldiski maanteele Carmusesse sisse keerates oli 8.9L/100km korra oli küll 70 ala järvevanas, aga foore oli tee täis ning liiklust samuti palju, isegi Elroni rongi pidin läbi laskma. Võimsuse osas ongi linnas nii, et kui korra gaasi vajutada II käiguga on 100 sees, seega gaasiga peab suht tagasihoidlikult ringi käima ning tänane sõit oligi selline rahulik kulgemine. Aga eks uuemad autod võtavadki vähem kütust, kuna tootjad peavad CO2 alla saama, uus 991 turbo võtab veelgi vähem kütust, 991 4s võttis maanteel 90km/h sõites näidiku järgi alla 7L/100km kohta, sellele aitab kaasa 7 käiku(pööre oli 1200rpm umbes) ning uudne mootor, turbo variandi puhul tuleks ehk 0.2-0.3L juurde maanteel.

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 16.04.2014 20:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Ma ju räägingi, et ainus võimalus alla 50km/h saada on istuda kas ummikutes või sõita vanalinnas, Tallinnas on siiski 69km/h kiiruse piirang ;)

Täna sai USA-st ära tellitud järgmised asjad -

RSS Sway Barid koos Droplinkidega
Nende abil peaks saama auto juhitavust rohkem neutraalsemaks ja läbi vajumine kurvides peaks vähenema.
Pilt

RSS Lower Control Arm ehk siis esimesed õõtsad, tänu neile saab ratta kallet suuremaks keerata, abiks tuleb just kurvides.
Pilt

Juba ammu tellisin ära Michelin Pilot Sport CUP2 rehvid, tagumised juba Eestis, aga esimestega tehasel tarne raskused ja täpset aega ei teagi hetkel.
Pilt

Nende 3 uuenduse abil peaks juhitavus minema suht GT3 laadseks(vähemalt nii on kasutajad väitnud), aga puuduseks jääb veel kaal, mis on tubli 200kg rohkem, kui GT3-l. Uus 991 pole muidugi sama, mis vana 997, aga vähemalt ringi ajad on 991-l täitsa samasse auku nii GT3, kui ka Turbol. Arvatavasti kompenseerib Turbo jõud GT3 kaalu, rihin ise samasse auku. Muideks samu asju tootab ka Techart, ainult et nende hind on 3x ja USA foorumi kasutajad väidavad RSS tooted paremaks.

Kuna rinkal pole sugugi tähtis maksimaalne jõud X pöördel vaid maksimaalne jõud võimalikult laias pööreteskaalas, sai tellitud suht kirves metallitükike(kirves suht lihtsa ehituse kohta), mis väidetavalt annab 30-40 hj-nm juurde keskmistel pööretel. Turbode upgrade matsin vähemalt selleks aastaks maha...
Nimeks on sellel asjandusel IPD Turbo Plenum
Pilt
Dyno võrdlus https://www.gmpperformance.com/index.cf ... &IMG=22990
Siin võrdlus originaaliga, pidavat toimima selletõttu, et Porsche pole tahtnud või siis vaevaks võtnud rohkem hj mootorist välja pigistada ning õhk läheb liiga "kandiliselt" mootorisse, IPD plenum aga teeb teekonna "sirgemaks" ja tänu sellele reageerivad turbod kiiremini ning on ka rohkem jõudu.
Pilt

Pidurikettad olid samuti rinkal käies täielikult mõrasi täis läinud(katet on samas aga küllaga alles), tänaval pole vast väga hullu sõita, sest läbivaid eriti pole, aga rinkale ei julge nendega ronida. Valituks osutus Girodisci 2 osaline 350mm variant, mis on originaal 335mm tibake suurem, aga läheb kenasti supportite vahele. OEM kettad pidavat minema peale rajal käiku pea alati kohe mõraliseks, vähemalt langeb nendega see mure ära, lisaks on Girodisc 1.5kg kergem, seega 3kg vähem pöörlevat massi, tootja muidugi väidab ka paremat pidurdus võimet, aga seda eriti ei usu :)
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 16.04.2014 20:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ma korra segan veel vahele et mis tähenda Tallinnas kiiruse piirang 69kmh ? 50kmh alas sõidad ju 60 spido järgi ja Järvevanal 70kmh alas 80 :?

Aga muidu ikka kadedaks teeb kadedaks see teema :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 16.04.2014 20:40 

Liitunud: 03.03.2012 15:21
Postitusi: 496
Kuidas te üldse nii suured keskmised saate? Pakun, et a la Laagrisse sõit, Järvevana, Suur-Sõjamäe, Pirita tee, Lasna kanal jms rahulikult ületamist lubavad jupid jäävad igapäevaselt teepeale. Ma liiklen valdavalt südalinnas (Stockmann-Vabakas-Liivalaia-Kristiine-Sõle) ja paari kuu keskmine kiirus jääb 25-26km/h, s.h. ummikutes ei istu üldse. Max 1-2x kuus ~10min :uhoh

_________________
"Kiipige veel neid vanu saane" - Reimers


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 268 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7