Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 13:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 268 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.05.2014 15:06 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Vaevalt ta maha jäänud on, lihtsalt nüüd tuleks seda aktiivsemalt kasutama hakata.
Samuti nagu näiteks mina propageerin vilgutamist

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.05.2014 15:10 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
Tanel kirjutas:
Vaevalt ta maha jäänud on, lihtsalt nüüd tuleks seda aktiivsemalt kasutama hakata.
Samuti nagu näiteks mina propageerin vilgutamist


Ma olen 1,5 aastat aktiivselt maanteel kasutanud, linnas ei viitsi. Siiani ükskord, kui jättis mulle patrulli näitamata ja mõni kilomeeter enne sai gaasiga korralikult patustatud :D

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.05.2014 15:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 12:59
Postitusi: 1207
Asukoht: Tln
Waze kasutamiseks tuleb mingi normaalne autohoidik muretseda :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 08.05.2014 15:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
2014a esimene rajalkäik seljataga Opentracki raames, pilte üritusest endast leiab siit - https://www.facebook.com/media/set/?set ... 1c4c8f4a25
Kahjuks ei jõudnud uued pidurikettad USA-st kohale ja kuna vanadel oli läbivaid pragusid päris mitmeid, tuli rahulikumalt võtta pidurdamisel ja vähem sõite teha. Mootori seadistuse jätsin samuti talviseks, ehk siis umbes 60-70hj vähem, kui sügisesel viimasel opentrackil oli. Vahe oli sees ka rehvides - kui eelmisel aastal kasutasin Michelini Supersporte, siis sel aastal olid all Michelin CUP2-d. Suht vähese pingutamise peale tuli ajaks 0.1seki aeglasem tulemus, kui eelmisel aastal võimsama autoga kõvasti pingutades. Eeldavasti on ringiaegade vahe supersport vs cup2 umbes 1.5-2s auto24ringil, kurvikiirused olid 3-4km/h kiiremad, kohati isegi 10km/h+, samas kohati olid jälle aeglasemad :)
Eriti lõbus oli seekord sõita Ferrari 458 järel, kuna jõudu oli vähem ja naine lastiks peal, siis otsekiirendustes jäin tibakene 458-le alla, samas kurvides jõudsin jälle järele, päris mitu-mitu ringi sai kohe jälitustööd tehtud. Lõpuks tuli rajalt maha tulla, sest ka klotsid on stockid hetkel all ja pidurivedelik eelmise aasta oma.
Pilt
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 09.05.2014 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Vahelduseks uuendasin 997.1 võtme 997.2 võtme vastu, vana võti oli kulunud ning uue välimus meeldis samuti rohkem.
Ebays oli müügil ning müüja video järgi võttis vahetus aega 1 minuti. Kui võtme pea lõpuks käes, siis selgus, et RFID kiip tuleb vana võtme seest kas lahti sulatada spetsiaalse püstoliga või jeblada pool tunnikest atsetooni ning skalpelliga. Igatahes peale umbes poolt tundi pusimist sain RFID kiibi tervena kätte, see toimetab immobilaiserina. Porsche oli järjekordselt korraliku tööd teinud ning ainult üks külg oli kiibist epoksiidi vaba, ülejäänud, eriti põhi olid ikka korraliku paksu liimi kihiga koos.
Pildil asub ristküliku kujuline tükk, pöidlast ülevalpool
Pilt

Lõpptulemusena võrdlus korralikuma võtmega -
Pilt

Võtmehoidjaga sain ka tünga, Ebayst ostsin originaali 33€ eest, hiljem selgus, et kohalikus Porsche esinduses oli sama asi odavamalt, kui eksi siis 27€, õnneks oli laos ainult kollane, seega natukenegi jäi süda ostuga rahule :)

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 16.05.2014 18:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Esimesed kettad kohal ja kuna juba talvel sai praak klotsid USA müüja poolt tasuta ringi vahetatud läksid ka uued klotsid alla.
Pilt
1 ketas kaalub 9.1kg, originaal ketas kaalub 11.6kg, seega kokku 5kg kaalu säästu pöörlevalt massilt :)
PCCB ehk siis keraamilised kettas kaalub ~7kg, kuna klots on samuti parem ja eeldavasti ka ketas, siis võiks antud lahendus olla nö säästu keraamiline. PCCB kettad maksavad 10000€ kanti...mina sain tibake üle 1000€ eest Girodiskid kätte :)

Ja nüüd vanadest ketastest -
Pilt

Mõned mõrad on pealmised, aga mõni oli täitsa läbiv juba, rinkal just kõige julgem sellistega sõita polnud.
Pilt

Pidurivedelik läks samuti värske sisse Motul 660 margiks
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 16.05.2014 20:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Mis sa seal Läike teel VKMi juures otsisid täna ? Lasid midagi peale timmida või :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 17.05.2014 01:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Pidureid timmisin peale, vägev elamine on VKM-il igatahes :hail

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 17.05.2014 11:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2007 19:46
Postitusi: 350
Nagu nende lõustaraamatus näha, siis fotosüüdistus ka kohe tehtud:

Pilt

_________________
ÖKOPILV


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 17.05.2014 19:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2011 20:33
Postitusi: 328
Kuulsin vist eile Foorumi ees, kui mööda sõitsid..hääled on meeldivad 8)

_________________
http://zeroliving.ee/ Hooned merekonteineritest, soojustus
http://zeromed.ee/et/ Reklaammaterjali tootmine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 19.05.2014 10:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Siukse kettaga tõesti rajale väga asja poleks. Lõpetad nagu üks sti ca kuu tagasi :D

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 19.05.2014 12:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Seda lõustaraamatu pilti vaadates, mis taamal toimub, tekib küsimus kas lihtsam ei oleks autot maas remontida, mitte auto ja mees mõlemad üles tõsta :).

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 19.05.2014 19:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Seal käib mingi peenem häälestamine üks tüüp on ju all ka :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 19.05.2014 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2007 19:46
Postitusi: 350
Peenem häälestamine, st et üks vend istub auto all käed puusas? :D

_________________
ÖKOPILV


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 22.05.2014 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Teisipäeval käisin 911-ga rajal, et F1 sõidu jaoks natuke ringraja sõitu meelde tuletada ning katsetasin ära ka uue http://www.racechrono.com programmi Android telefoni jaoks, tulemuseks selline video -
https://www.youtube.com/watch?v=Nl9LVe3bae8
Selliseid videosid saab Pro versiooniga linnu-lennult teha ning kasvõi raja äärest neti uploadida http://www.racechrono.com/news/?p=453 Kui oleks OBD lugeja ka külge pannud, siis rpm, tempid jms samut automaatselt näidikutega ekraanile.
Ilm oli teisipäeval 27c ning pidurid said ette uud, küll aga avastasin seekord, et tagumistes ketastes ka 1 läbiv mõra tekkinud(eeldavasti oli see eelneva vaatuse korral suppordi taga peidus) tagumine ots küll nii väga ei pidurda(kuigi kettad on sama suured 350mm) aga egas mingit pidurdamise indu see just tekita. Samuti häiris mingi krõbin, mis tekkis kiirusel üle 180km/h, alles järgmisel päeval sain aru, et krõbina tekitajaks oli auto24ringi pilet-kleeps. Teine asi mis häirima hakkas oli esisillast kostev pukside kägin, mis iga väiksema rooli keeramise peale tekkis, lõpuks selgus ka selle põhjus - 2 osalised pidurikettad mis töötasid end sisse ja eeldavasti tekkis mingi uus pinge nende vahel.

Järgmisel päeval, kolmapäeval toimus kaua oodatud F1-ga sõitmine. Mul õnnestus Racechrono bluetooth GPS sõiduülikonna sisse nii ära paigutada, et levi oli olemas ja tulemuseks selline graafik -
Pilt
Täissuurus http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=129380

F1 oli 2004a. BAR Honda, mootor- Cosworth V8, võimsus 650 hj, kaal 520kg, 6.-käiku, auto max. kiirus 330 km/h ( sellise autoga sõitsid nt. Jenson Button ja Rubens Barrichello ) ja graafikul tumedam joon.
Porsche oli 911 Turbo ~650hj, 1700kg, tänavarehv supersport ning heledam joon.
Alguses pani mind kukalt kratsima see, et kuidas on võimalik, et üle 3 korra kergem auto sama hj juures nii vähe sirgel kiirem on. Enne vanat S-i 213km/h vs 222km/h, hiljem põhjalikumalt süvenedes tulid meelde instruktori sõnad, et F1-l on stabiilsuskontroll peal, aga stardijärgsele kurvile järgneb kergelt kõver sirge ning ju seal tegi stabiilsuskontroll oma tööd olgugi, et gaas oli koguaeg põhjas ning enne pidurdama hakkamist pidin 6nda sisse panema. Kui nüüd vaadata enne kiiret kurvi olevat sirget siis seal oli F1-l 216km/h ja 911-l 195km/h kuigi egas päris 650hj ning 520kg ikka uskuda tahaks :)
Ilm oli kahjuks päev läbi vihmane ja sõitma sain mina alles 9 paiku, selleks ajaks oli õhutemp 15c kandis ning rehvid 30-40c vahes, töötemp rehvil aga 70-85c, väga hullu ei plaaninud panna ning kulgesin rahulikult raja läbi, tulemuseks 1:19 aeg. Sellise aja sõitmine F1-ga oli tunduvalt väiksem pingutus, kui 911tt-ga 1:24 sõita, üleüldse oli F1-ga suht lihtne sõita, auto kuulas superhästi sõna ja läks täpselt sinna kuhu soovisid. Hiljem koduteel avastasin enda jaoks kõige suurema erinevuse selles, et kui enda autol keeran järsemalt rooli, siis kõigepealt keerab esiots ja siis tuleb tagumik järgi, aga F1-ks keeras samal hetkel kogu kere ja ratastega soovitud suunda. Aerodünaamika osas väga rääkida ei oska, sest ka graafikult on näha, et F1 kurvi kiirused olid ainult tibakene kõrgemad, kui tava rehviga raskel 911-l, eks seda põhjusel et aju ei lubanud kurve väga palju kiiremini võtta, kui harjunud olen. Ja eks need 5 kiiret ringi(minul finishi lipu varajase näitamise tõttu 4) väga palju just polnud, et F1-ga aega püüdma saaks hakata, oli see ju esmakordne asi minu jaoks. Igatahes F1-ga sõitmine oli kindlasti väärt kogemus ning kellel vähegi võimalik soovitan proovida.

Video F1 sõidust - https://www.youtube.com/watch?v=4oOw25IDw1M

Pilt

Ülejäänud pildid - https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7e34961de2

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 268 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 120 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7