Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 09:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 268 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 23.05.2014 10:17 

Liitunud: 01.11.2008 12:21
Postitusi: 39
Ma ei taha siin kellegi emotsioone jahutada ega midagi, kuid see aparaat seal nüüd F1 küll pole. 2004 sõideti 3 liitriste V10 mootoritega esiteks, heaküll loomulikult on nende käigus hoidmine tänasel päeval nii kallis, et lihtsam on see asendada. Kuid ikkagi ka pildil näidatud šassii pole F1. Lihtsalt, et faktid täpsed oleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 23.05.2014 10:44 

Liitunud: 19.03.2013 23:03
Postitusi: 111
Tubaru kirjutas:
Siukse kettaga tõesti rajale väga asja poleks. Lõpetad nagu üks sti ca kuu tagasi :D


See oli küll hea laks, pikalt sirge otse läbi aedade. Krt nipanapa oleks betoonis lõpetanud.

See vormel üks muidu tore, aga vormel ühest jääb kõvasti puudu. Kui siin samas sõidetakse kaheliitriste "laste" vormelitega 1.11.XX, siis vormel1 peaks ringi ikka alla minuti läbima. 1:10 peaks enamus "turistid" ikka saavutama


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 24.05.2014 03:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
karlgustav23 kirjutas:
Tubaru kirjutas:
Siukse kettaga tõesti rajale väga asja poleks. Lõpetad nagu üks sti ca kuu tagasi :D


See oli küll hea laks, pikalt sirge otse läbi aedade. Krt nipanapa oleks betoonis lõpetanud.

Head seal küll midagi polnud, äärepealt oleks kaks head sõpra oma elud sinna jätnud. 200kmh oli kiiruseks väravate poolitamise hetkel.
Õnneks oli hommikul mingi veoka jaoks rajapiirdeid ära korjatud (auto jagu).
Ainuke "hea" asi on see, et masinal vigastused ainult kosmeetilised...

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 25.05.2014 02:15 

Liitunud: 03.03.2012 15:21
Postitusi: 496
Huvitav jah et 2002-05 (BAR004-007) oli 3L V10 ja 7 käiku, aga a24ringil pakutud F1 oli 2004a. BAR Honda, mootor- Cosworth V8, 6 käiku. Veider.
@ http://www.rajamakiracing.com/en/bilar/bar-honda-2004

_________________
"Kiipige veel neid vanu saane" - Reimers


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 25.05.2014 13:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
V10 mootorit ei kasutata sellepärast, et esiteks ei suuda ükski tavainimene isegi 650hj maha panna, kui kiirused alla 200km/h jäävad ning teiseks ja põhiliseks - V10 mootoritele ei tee keegi enam varuosi.

IPD Plenum nüüdseks küljes VKM-i abiga.
USA-le tüüpiliselt oli bolt-on vidin vale mõõduga ja tuli kasutada pikemaid lõdvikuid
Isegi pildilt on näha, et metallist on kitsam, kui plastikust originaal, teevad 1000$ jupikese ning sellist asja siis ei märka???
http://smg.photobucket.com/user/sti-tur ... e.jpg.html
Pildil asub kõige kaugemas tagumises otsas keskel.
Pilt

Tagumikuga on vahe natukene aimatav, turbo ärkab tiba varem ning kiirenduski on ehk grammi võrra etem. Samas eks ilmad ole ka hetkel +30 ning turbokatele pole selline soojus just eriti lõbustav. Eks oma osa on kindlasti ka selles, et kui autol on üle 600hj ning lisada juurde 20, siis vahe on suht olematu.

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 30.05.2014 16:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Kuna ma väga tihti kuulen küsimust, et palju jõudu on ning vastata oskan ainult, et umbes 600-650hj otsustasin, et käin ja uurin selle numbri täpsemalt VKM Motorsis välja.
Hetkel jahedad ning mõne päevase ette teatamisega saingi aja täna hommikuks Kuma teele.
Pinki paigutamine möödus pea viperusteta, aga teljevahet pidime korduvalt dünol väiksemaks muutma, lõpuks olid võllid nii lähestiku, et VKM-i mehed teatasid, et nii väikese teljevahega autot pole enne neil läbi käinud.
Pilt
Peale paari tõmbe katsetust selgus, et mingi jama on kas auto või pingiga, kuna pöörded hakkasid kõikuma ja mootor pooma. Kiired testid durametricuga auto softi kallal välistasid sealse vea ning kui Viljar ühendas uue arvuti asemele vana laptopi, kus vanem düno pingi tarkvara peal, hakkas kõik kenasti tööle.
Peale paari tõmmet tulid tulemuseks täitsa kenad numbrid - 719hj ning 1085nm!
See on jõud mootorist, rattas on 20% vähem.
Video tõmbest - https://www.youtube.com/watch?v=fcsJKVnvP40

Paar graafikut ka, esimene on USA hj ning lb-ft andmetega
Pilt
Teine on sama graafik aga EU kw ning nm
Pilt

Eeldavasti oleks number veelgi kenam, kui tegemist oleks mõne teise autoga. Nimelt asub 911-l mootor auto taga, aga jahedam õhk on düno ruumi tulemas ainult eest poolt. Intercoolerid said küll hädapärase jahutuse, aga käega katsudes olid nii 40c kanti tõmmete vahel, õhufiltri juures valtises umbes samasugune soojus.

Lõpp vajub graafikul ära, kuna tehase turbod lihtsalt lõppevad ära ning minu palve Emrele softi tehes oli, et jõud oleks võimalikult madalalt saada - seda on just rinkal vaja. Tulemuseks on see, et alates 3500 kuni 6000rpm-ini on saadaval mõnusad 800nm :)
Helesinine joon on teine tõmme, siis olid intercoolerid veel suht soojad ning Viljar proovis vastusurvet pingiga avaldada, et saaks ka väiksema pöörde peale graafiku joonistada, mingil määral see õnnestus, aga kuna aeg hakkas läbi saama ja auto nagunii korralikult kuum oli jätsime selle osa pooleli.

Lõppu veel meeldetuletuseks tehase pakutav graafik -
Pilt
Minu omal on muudetud tarkvara, väljalaset paremini hingavamaks tehtud(TÜV sertifikaat), sisselaset paremini voolavamaks ning suuremad intercoolerid(911 GT2), põhimõtteliselt stock auto :)

Pea 3h vaeva ja kalli düno pingi kulutamise eest nõutakse 120€

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 30.05.2014 22:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Hetkel nii külmad ilmad niiet oleks pidanud selle auto taga oleva ukse lahti tegema :D Väike 10C tuuletõmme ja asi olemas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 30.05.2014 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2011 18:52
Postitusi: 644
Asukoht: Pärnu
Selline huvitav masin mille pärast võib kergelt kadedust tunda küll ja enda bemmi maha teha :D

_________________
Mercedes Benz s320
Uaazik
Audi A6 2,5 132kw tdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 31.05.2014 00:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Oleks ukse lahti teinud, oleks tagapool töökoda terendanud, eesotsas Godzillaga ;)

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 05.06.2014 23:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Tänaseks sai auto järjekorselt varuosi täis topitud ning homme läheb Carmusesse uuendamisele -
RSS Lower control Arms, nende abil saab vahetükkidega suht lihtsalt kaldeid muuta. Kaaluvad tükist 1.5kg ning väga kenad näevad väljal, kahju kohe auto alla neid panna :)
Pilt

H&R seadistatavad sway barid ette ja taha.
Pilt

Lisaks üks Porsche originaal pikki õõts, mis on esimene veermiku detail, mis (savioti sõnad) heade Tallinna teede tõttu otsad andnud on.
Pilt

Ja ka tagumised piduri kettad
Pilt

Huvitav nüanss on see, et tagumised kettad on täpselt sama diameetriga, kui esimesed, ainult et tagumised tunduvad tiba õhemad olevat. Eeldavasti pole väga palju autosi mille kettad kõik sama mõõduga oleks.
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.06.2014 11:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2006 23:59
Postitusi: 985
Asukoht: Tartu
kusjuures mu 97a Toyota MR2-l olid tagumised kettad suuremad kui esimesed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.06.2014 11:53 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Borat kirjutas:
kusjuures mu 97a Toyota MR2-l olid tagumised kettad suuremad kui esimesed.


Mingil hui dai aksendil või asjal on ka tagumised suuremad

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 07.06.2014 12:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
Tanel kirjutas:
Borat kirjutas:
kusjuures mu 97a Toyota MR2-l olid tagumised kettad suuremad kui esimesed.


Mingil hui dai aksendil või asjal on ka tagumised suuremad



Vanadel Opel Vectra A ja Calibradel kõigil on tagumised kettad suuremad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 08.06.2014 14:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
https://www.youtube.com/watch?v=a0Prx7awLhs

Päris naljakad kommentaarid on selle video all :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 08.06.2014 15:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Eks jah, eeldavasti on ka mujal SR-i taolisi komuune :D
Tagaspoila kaitse oli väljas ning orignaal õhusensor ei kannatanud sellist õhu kiirust ära ja vajas modifitseeritud vastu ringi vahetamist, lõpus sai bensiin ka veel otsa :D
Aga see oli 996 Turbo video, hetkel on 997 Turbo - https://www.youtube.com/watch?v=QZjXyT7G8lE
290 juures läheb pilt selgemaks, sest katan käega objektiivi paistva päikes ära :uhoh

Aga tõelised pärlid on selle video all - https://www.youtube.com/watch?v=CfThtQPH9lA

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 268 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 118 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7