Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=120755
2. leht 18-st

Autor:  VW [ 05.10.2013 08:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Minu arust teevad just need led tagatuled auto värskemaks ning kaasaegsemaks.

Autor:  MDB [ 05.10.2013 09:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Karel_L kirjutas:
AnvarV kirjutas:
Ma olen vist ainuke kellele originaal tagatuled jätsid sümpaatsema mulje autost, kui ledid.


+1

http://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway :D

Autor:  wirx [ 05.10.2013 18:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

SR lõpulaksul sai esmakordselt autoga ka kiirendust proovitud. Ilm oli mõnusalt jahe, mis kindlasti meeldis turbo mootorile, samas 10c sooja ei meeldinud suverehvidele ja pidamine oli suht jura. Samas 11.3@206km/h 1.8s 60ft pole kõige halvem tulemus pea stock auto kohta.

Ma lootsin küll 1.8s saada 1.6s peale, siis oleks ehk isegi 10s ära tulnud aga ei õnnestunud(sellest ka mu kilomeetritega mõõdetavad reaktsiooni ajad, sest tähtis polnud mitte õigel ajal kohalt ära minna, vaid õige pöördega startida)
Pilt

Autor:  Priidik199 [ 05.10.2013 18:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Jaa, päris terane asi see. Väga meeldib. 8)

Autor:  talon [ 05.10.2013 19:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

P2ris raju kui tehaseseades selline aeg tuleb. Mis ametlikel v6istlustel öeldakse kui 11 l6hki s6idad?(pole ju ehitatud auto vaid orikas)

Autor:  Raikzz [ 05.10.2013 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Pühib ikka päris hästi kohalt minema :hail

Autor:  MDB [ 05.10.2013 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Kui madalamaks lasta, suurema tiiva taha ja mis veel siin populaarne soovitus on... Siis oleks kindlasti kiirem!

Autor:  Reimers [ 06.10.2013 00:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

kõrge kits on jah see auto :D Lase ikka normaalselt madalaks see

Autor:  Borat [ 06.10.2013 09:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Jajah. Vaevalt et sellega mingi insener kunagi vaeva on näinud. :D see tiib peaks minu mälu järgi seal liikuma ka. Samas hetkel ei saa telefonist vaadates aru kas see on enam originaalspoiler. Tundub et mitte

Autor:  MSirla [ 06.10.2013 13:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Põhjus vast on selles, et autol ikka jõudu hulgi ja neli ratast käisid tühja 8) eks auto liikus veidi sinnapoole, kust pidamine oli ratastel parem

Autor:  MDB [ 06.10.2013 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Sillad on viltu all, see on uus tuuninguröögatus. See velgede kaldu laskmine on eilne päev, sillad on tulevik!

Autor:  wirx [ 07.10.2013 00:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Muideks, USA maal on täitsa tavapärane asi, et 911 lastakse veelgi madalamaks, Eesti tingimustes on praegugi 1x aastas kindel esispoila lipi värvimine. Aga juhul, kui tulevad uued amordid, siis pole mingi raskus kõrgust rinka jaoks madalamaks lasta, sest mida madalam on raskuskese, seda paremini auto teel püsib.
Rinka seade tõttu on ka ratta kalded viidud maksimumi, sest mida suurem on ratta kalle /--\ seda paremini rattad kurvides teel püsivad ja ei hakka libisema. BMW M5-l on tehase seades kalded ning 1x rinkal ja rehvi küljed olid täiesti kulunud, sedasi et ühtegi tähte ka aru ei saa küljelt enam. Aga selle kalde tõttu on otse kiirendus jällegi halvem, sest kiirendades on kontaktpind rehvil väiksem, lennuvälja betoon ise on ka muidugi libe ning sinna juurde jahe ilm. Kiskuma hakkab iga auto, kui jääpeal 4 ratast ringi lasta, sest 100% sama pidamist pole ühelgi hetkel rehvidel, võimsamatega on sama lugu ka asfaldil :)
Tiib on taha pandud uus - Techart, tavaline klaasplast käkats, millele TECHART tempel külge löödud, hind on ainult müstiline http://vosmotorsports.com/product_info. ... he-p-44979

Autor:  Lulz [ 07.10.2013 13:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

See hobujõu jutt on küll ulme ,praegusest jõust tõesti ei piisa rajale ? :D Minuarust 700hp rajal ära juhtida on väga proffide vendade teema .
Omaasi kui just miilil seda 300 piiri ületama ei lähe . Aga seda tehakse ka korra -kaks aastas ju :P
Muidu kena masin ,korra jäi silma ka linnas . Edu edaspidiseks !

Autor:  Novart [ 07.10.2013 23:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Huvipärast küsin, et kas enne ostu ei käinud valikust läbi mõni vanem 911 Turbo, nt 993 või 964? Olles 996-te omanud (küll tavalist Carrerat), siis olgugi, et iseenesest sõita oli sellega üpris lõbus, kuid sellist õiget sidet sellega ei tekkinud. Uue 991-ga (samuti tavaline Carrera) on ka sõidetud, see oli selles suhtes veel hullem. Võibolla raske aru saada mida mõtlen, kuid ütleme nii, et Sinu esimese postituse Audi S1 pildil Walter Röhrli poolt öeldu tabab seda mõtet suht hästi, ehk teisisõnu auto, justnimelt siis sportauto peab olema natuke hirmus ja seda tuleb taltsutada, et seda nautida, kuid uuemad 911 Porsched (996, 997, 991) võivad olla nii võimsad ja kiired kui tahes, kuid kuna need on nii täiuslikud, siis paratamatult pole neil enam suuri mune, need on kuidagi igavad (mitte sõiduomaduste poolest), tehislikud, poliitiliselt liiga korrektsed. Olgu 997-el hobujõude kasvõi 1000, kuid isegi siis pole seda autot vaja karta, samas tehaseseades 964 Turbo on juba parajalt ettearvamatu tegelane, millesse tuleb aukartust äratavalt suhtuda :) Ja vot see ongi see vahe, mis paneb südame kiiremini põksuma ja loob sideme autoga.

Aga natuke norimist ka :-P ... kas sellele tobedal/silmariivaval naerusuud/ :) meenutaval mustal asjandusel (mille sarnased on muidu vist GT3/GT2 küljes) seal stange ja kapotti vahel on mingi funktsioon ka?

Autor:  tanel12 [ 07.10.2013 23:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

964 igapäevaselt küll linnapeal sõita ei tahaks ning rajal on ju ka 964 turboga kõvasti raskem sõita kui 997ga.
tundub, et wirxi eesmärk on ikkagi oma autoga nii kiirendusel kui ka ringrajal korralikke aegu sõita.

2. leht 18-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/