Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=120755
12. leht 18-st

Autor:  Popkala [ 24.09.2014 13:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Väga äge näeb nüüd välja uue värviga

Autor:  wirx [ 26.09.2014 13:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Kõigil kellel õnnestunud päriselus autot näha, on värv veelgi rohkem meeldinud kui piltidel :)
Eile selgus siis põhjus, miks opentrackil üks kurv pikemaks läks kui plaanis ning miks olid päeva lõpus pidurdusmaad pikemad. Asi ei olnud rehvides vaid hoopis klotsides, nimelt ühelt tagumiselt oli kate lahkunud ja egas teistelgi väga palju kulutatavat pinda peal enam alles polnud.
Pilt
Pildil on näha ka esimesed klotsid, mis läksid mais alla ning on umbes 500-600km rajal ning 10000km maanted sõitnud, tagumised klotsid samal ajal 1000km ning 20000km maanteed. Mis peaks nii raske auto puhul täitsa hea tulemus olema.
Raja ääres vaatlesin ka tagumisi klotse velje vahelt, aga kate tuli ära sisemiselt klotsilt ning alles pidurite maha jahtudes Tallinnas oli kuulda, et midagi on valesti.
Siin on pilt uutest klotsidest http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=128796&g2_serialNumber=2 ning umbes 40-50% on kulunud ära esimesed.
Carmuses klotse vahetades keerasin ka silla seaded tänavaks tagasi, sest talvel pole vaja kurve võtta :)
Samuti sai reguleeritud esimene ja tagumine sway bar kõige pehmemasse astmesse ning auto käitumine tänaval muutus tuntavalt pehmemaks. Eelnevalt ühe rattaga lohku sisse sõites rappus terve auto tugevalt, aga nüüd rappub natuke vähem tugevalt :)
Erinevalt tavalistest autodest on 911 küttekulu suvel tunduvalt suurem, kui talvel :D
Pilt

Autor:  moribundity [ 26.09.2014 13:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

See on vist kõigi võimsamate autodega nii, ainult päris kylmaga -15 ja rohkem puhul sama või suurem, kui suvel.

Kuhu sa selle libeda märja asfaltiga ikka vajutad...

Autor:  wirx [ 26.09.2014 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Asi pigem ikka rinkal käimisest, umbes 500-600km sellest 8700km-st on läbitud küttekuluga 60L/100km kohta + mitmed teised kiirest sõidud. Ja eks tõsi on muidugi ka see, et talvel vajutada pole mõtet, nagunii käivad rattad ringi iga käiguga.

Autor:  wirx [ 01.10.2014 02:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Ma ei tea, kui keeruline on teiste autode chippimine, aga 977tt oma tundub olevat korralik raketiteadus -

We have over 100 useful tables in the 997.1 ECU ROM. Out of these 100 useful tables, there are only a few dozen that you would ever conceivably need to adjust for most tuning purposes. Out of these few dozen, there are only a handful of tables that need to be modified to create an effective and tune. These are the tables that I will discuss in this thread (German translation also shown):

-Rev limiters tables
-Speed limiter
-Ignition advance tables (Zündwinkelkennfeld)
-Cam timing tables (Kennfeld für Nockenwellenspreizung bei VS (Einlas))
-Cylinder filling (Kennfeld für Berechnung Sollfüllung)
-Optimal engine torque (Kennfeld optimales Motormoment)
-Lambda driver request (Lambda Fahrerwunsch)
-Max indicated torque for power limitation (Maximales indiziertes Drehmoment für Leistungsbegrenzung (nmot und tmot abh.))
-Delta pressure deviation for altitude (Deltadruckabweichung Grundladedruck für Höhe)
-Max allowable pressure at throttle valve (Max. zulässiges Druckverhältnis DK für lira Diagnose)
-Character min pilot efficiency (Kennlinie minimaler vorgesteuerter Wirkungsgrad)
-Delta filling in overboost mode (Delta filling (rl) in overboost mode)
-Factor overboost depending on RPM and temp (Factor overboost intervention depends on the speed and motor tem for increased torque)
-VTG pre-control (Kennfeld LDR Vorsteuerung des Tastverhältnisses VTG)

Pilt
Pilt

Rohkem pilte ja juttu siin -
http://www.6speedonline.com/forums/997- ... posed.html

Autor:  wirx [ 10.10.2014 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Mingi aeg andis üks esimene suunatuli saba ja alguses arvasin, et piisab lihtsalt seal sees olevate pirnide vahetusest, aga võta näpust. Seal olid LED-id ning vahetada neid ei saa. Katki oli läinud, sest eeldavasti kivist väike mõra sees tulel ja niiskus läks sisse.
Kuna DRL (DaytimeRunningLights) tuled nagunii puudusid 997.1-l siis sai tellitud ebayst nende komplekt. Nagu tavaks saanud bolt-on lahenduste puhul, läks ka seekord külge ühendamiseks poole tunnikese asemel ikka päris mitu-mitu tundi vaja, enne kui asi korralikult tööle hakkas.
Tulemuseks siis kenasti sinise värviga kokku sobivad E märgistusega päevasõidu tuled, mis oskavad ka suunda näidata -
Pilt

Video töötavast lahendusest.
https://www.youtube.com/watch?v=JpLTTeJ0b7A&list=UUWzbOH6fH796cdpOpYyedJQ&index=1

Hiljuti maaneteel ühest lohust läbi sõites, viskas rehvirõhu tulukese põlema, rõhud oli kõik korras, aga andur paneb segast. Kompuutri küljes näeb kõikide rataste andureid, rehvi tempe ja rõhkusid. Aga armatuuril menüüs kisab viga, Carmuses kiiruga asja ei saanudki ning lihtsalt disablesime antud funktsiooni, eks tulevikus uurib põhjalikumalt, kus kala peitub.

Ära sai vahetatud ka rooliotsad, mis Eesti teedel 54000km jooksul olid mõlemal pool saba andnud.

Autor:  wirx [ 03.12.2014 21:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Nädalake tagasi läksid www.rehvidpluss.com talvekad alla
Pilt

ning täna sai www.carmus.ee vahetatud õli 5W40 Motul 300V vastu, odomeeter näitas sel hetkel suht täpselt 56000km. (jaanipäeval oli 46000km)
Pilt

Rehvirõhu lugemine hakkas uute velgedega jälle tööle, ju on mõni andur pool-vigane, iseküsimus kuidas see katkine ülesleida, sest porsche service kompuuter näitab kõikide infot kenasti...

Ning tuleks mainida, et 18" talvekate ning pehmemaks keeratud sway baridega on autoga palju mõnusam sõita kohalikel tänavatel - pehmem ja vaiksem :)

Autor:  VW [ 04.12.2014 00:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Millised talverehvid võtsid? Mis mõõt sul on üldse?

Andurid saab eBayst tellida, hoiab veidi kokku.

Autor:  wirx [ 04.12.2014 19:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Talverehvid 18" 235/40 ja 295/35 Michelini Pilot Alpin-id

Rehvidpluss pakkus 50-60€ eest koopia tegemist originaalist, aga eks enne tule selgusele jõuda mis viga neil üldse on. Originaal 120€ kanti Porschest.

Autor:  BlaqDog [ 06.03.2015 17:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Eks andurite veaks mina ennustan nende sees olevat patareid.
Üldiselt on andurid ehitatud nii, et patarei kestab umbes 10 aastat.

Autor:  VW [ 11.03.2015 09:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

BlaqDog kirjutas:
Eks andurite veaks mina ennustan nende sees olevat patareid.
Üldiselt on andurid ehitatud nii, et patarei kestab umbes 10 aastat.


Ma ei kujuta küll ette kuidas neid patareisid vahetad. Kogu asi kinnivalatud ju, eks seal midagi üle jäägi kui terve andur väljavahetada.

Autor:  jOnts [ 11.03.2015 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

VW kirjutas:
BlaqDog kirjutas:
Eks andurite veaks mina ennustan nende sees olevat patareid.
Üldiselt on andurid ehitatud nii, et patarei kestab umbes 10 aastat.


Ma ei kujuta küll ette kuidas neid patareisid vahetad. Kogu asi kinnivalatud ju, eks seal midagi üle jäägi kui terve andur väljavahetada.


Pigem ta seletaski peenelt, miks ta töölepingu lõpetab.

Õnneks on jah, suures osas tänu uuele seadusele, neid üsnagi kvaliteetsete andurite pakkujaid juurde tekkinud ja hind päris okeiks läinud.

Autor:  wirx [ 04.05.2015 23:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Kuna 911-ga midagi tarka pole vahepeal teinud peale sõitmise, siis vahelduseks Cayenne Turbost juttu.
Täna käisin VKM-is lootuses 500hj-le natuke lisa leida, aga selgus et Porsche on väga head vastu-tööd teinud ning chippimine osutus seekord võimatuks. Küll aga sai dünotud auto ära ja esimeste tõmmete lõpus selgus, et lõpp vajub kuidagi ära, Viljar käis lõdvikud üle ja leidis suht kiirelt ühe sellise, mida sai näpuga edasi-tagasi liigutada. Kinnitas paremini ära ja 34nm ning 15hj oli nagu maast leitud.
Kokku seega 502hj ning 761nm :)
Pilt

Dünost video -
https://www.youtube.com/watch?v=_4FlKfxzURs

Õhtul proovisin kiirenduse ära -
https://www.youtube.com/watch?v=6oPt7zdn_n4

Pmst stock maastur(4-st katist on 2 tagumist eemaldatud) oma 2.4 tonnise massiga jõudis 1/4 miili läbida 12.7 sekundiga
0-100ni tuli 4.6 sekundiga.
Mõõdetud sellise asjandusega - http://racing.qstarz.com/Products/LT-Q6000.html pidavat igati täpne olema.

Autor:  meisner [ 05.05.2015 07:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Kas sa liikusid eile peetris läike tee kandis lõuna paiku,kui olid siis nägin väga ilus pill.

Autor:  wirx [ 08.05.2015 23:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Eks jah, kesseemuu.
911 rehvirõhu probleemile sain lahenduse, ei näidanud Carmuse kompuuter, egas ka minu Durametricu kaabel, aga viga oli lihtsamast lihtsam ja vanadel autodel ikka juhtub, eriti kui vanust üle 9 aasta. Nimelt olid andurite patareid tühjaks saanud ja saamas :) http://www.rehvidpluss.ee abiga sai koopiad vanadest tehtud ning nüüd näeb rõhke jälle kenasti.

12. leht 18-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/