Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=120755 |
13. leht 18-st |
Autor: | wirx [ 11.05.2015 13:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Nädalavahetusel kogunes 64 Porschet lennusadamas ja valmis selline pilt - Suurem - http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=129563 Ja üks patriootilik pilt ka...naljalt peale sini-must-valge värvi autolt ei leia |
Autor: | charly [ 12.05.2015 12:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Nende ühesuguste 911 ja Cayennide seas oleks 924-ga suht tegija, harulduse mõttes |
Autor: | Borat [ 15.05.2015 12:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
928 on vaieldamatu lemmik selles trobikonnas. |
Autor: | Reimers [ 15.05.2015 13:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Vaieldamatu lemmik oleks 924 Wirx järgmine pühapäev opentrack jah ? |
Autor: | talon [ 16.05.2015 23:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Proge nagu rahvaauto juba, heasmõttes muidugi k |
Autor: | wirx [ 22.05.2015 15:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Selle aasta esimene opentrack toimub juba mõne päeva pärast ning sai auto vormi aetud. Carmuses läks sisse uus Motul 660 pidurivedelik, stabikavarrastest sai auto jäigaks keeratud ning eelmisel aastal tellitud õõtsad läksid ka alla tagasi. Sild sai samuti krutitud selliseks nagu sügiselgi oli. Piduriklotsid vahetasin kiirestisõidu omade vastu tagasi. Sügisel alla läinud vägagi korralikud tagumised originaal Porsche klotsid olid ära lagunenud ning hammustav osa oli katte küljest lahti, päris vahelt ära polnud lennanud, aga müsteerium, kuidas see sealt rahuliku sõiduga lahti sai tulla. Asemele läksid taha uusimad Ferodo DS 2.11 klotsid, mis on peajagu üle DS3000-st, eks siis varsti näha ole kui kaua vastu peavad ja mida kettaga teevad. Oleks muidu 1.11 ostnud, aga 911 turbole seda kahjuks ei tehta. http://www.compfriction.com.au/brake_pa ... racing.php Soetasin klotsid Atoy hulgilao kaudu ning võtsin sealt veel sületäie autokeemiat lisaks, nimelt nad lõpetasid Liqui Moly keemia müümise ja vana kaup sees väga heade hindadega. Kuna talve jooksul suht vähe sõitnud ~3000km siis ei hakanud mootori õli vahetama veel. |
Autor: | wirx [ 27.05.2015 13:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Selle aasta esimene Opentrack seljataga ning nagu arvata oli, on sõiduoskused roostes. Parim aeg tuli 1:24.0, eelmise aasta 1:22.9 vastu. Sel korral oli opentrackil rohkem rahvast sõitmas ja eks möödasõidud tegid oma korrektuurid ning nii mõnigi kord tuli pool sekki aeglasem ring selletõttu. Enamuse päevast sõitsin ~600hj seades ja päeva lõpus, kui tunne juba paremini sees panin alles 700hj seade peale. Joonistus selline racechrono graafik http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=129569 0.4 seki tuli vahe sisse lisa 100st hobujõust ning on näha ka see, et rohkem jõudu tähendab palju keerulisemat juhitavust tänu millele nii mõnigi kord oli 600hj seades kurvikiirus kõrgem, kui 700hj seades. Tippkiirused enne kurvi kõiguvad 3-4km/h vahel kõigest. Heledam joon on 600hj, tumedam 700hj. Lisaks veel mõned pildid rajalt - Viimane pilt on eriti läikiv kile jäänud, raske kohe endalgi uskuda, et pole värvitud |
Autor: | wirx [ 01.07.2015 02:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Väikese juubeli puhul, nimelt 60000km kukkus kellale, sai mõned pildid http://www.sergeizjuganov.com/ abiga tehtud. Ja nagu Serxi puhul ikka, oleks patt kenad pildid jagamata jätta Suuremalt asuvad siin - http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129595 http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129601 http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129604 http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129610 http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129616 http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129619 http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129622 http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129631 http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... mId=129634 |
Autor: | jOnts [ 02.07.2015 09:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Eelviimasest sai minu töölaua kuva igatahes nüüd. Tõeliselt hästi õnnestunud pilt minu arvates EDIT: ma arvan, et see pigem panustab juurde. EDIT AGAIN: nüüd häirib see mind ka.. Kuid sellegipoolest, võrratu pildiga on härra taaskord hakkama saanud. |
Autor: | wirx [ 02.07.2015 10:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Sama siin, tagumise ratta peale jäänud päikese laik ainult häirib, aga seda välja photoshoppida on päris keeruline. |
Autor: | Reimers [ 03.07.2015 19:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Nüüd on velg lõmmis |
Autor: | Ollaz [ 04.07.2015 03:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Reimers kirjutas: Nüüd on velg lõmmis Tükk aega silusin ja vaatasin ja uurisin, aga ju lõpus silm enam ei seletanud. |
Autor: | wirx [ 06.07.2015 00:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Järjekordne Opentrack läbitud, aga sel korral võtsin Pärnu tee rataste alla raskekahurväega - Cayenne Turboga, jõudu 500hj ning kaalu ~2400kg, rehviks all tehase pakutav SUV rehv, mis pole teps mitte rinkale mõeldud. 2 kiiret ringi jutti tähendas tänase 26c ilma puhul juba sulavat rehvi. Samas aitasid kaasa PTV+ tagumine plokkdiffer ning PDDC kaldumisvastane lisaseadeldis. Ringiajaks sellise kolaka kohta igati korralikud 1:31.4. Õhtul proovisin ikka mitu korda, aga no küll vedas alt enda näpp, siis rehv ja järgmisel ringil juba pidurid. Aga eks 911 tänava rehvi ja standard piduriga piiril sõites tegi umbes sama. Racechrono panin kogemata vanat Sauga ringi sõitma ning alles lõppus taipasin oma viga, tänu sellele videos 1:32.4 parim aeg. Hiljem kodus võtsin välja Cayenne parima ringi kiirused ning võrdlesin neid 911 turbo ühe parima ringiga, millest mul video olemas. Üllatav on see, et 911 tänu raskele tagumikule ei suuda sugugi kõike kurve kiiremini läbida, olgugi et sõitis Michelin Pilotsport CUP2 pool-slikk rehvidega ning Cayennel olid all 4-5mm sügavusega Michelin Latitude Sport SUV 295/35/21, sirgete peal muidugi saab Cayenne haledalt lutti, seda tänu raskusele ning ka õhutakistusele, mis annab eriti hästi tunda 100+ kiirustel ja nendest rinka enamuses koosnebki. Samas aitab Cayenne kurvi kiiruse läbimisele juurde see, et võis kurve muru pealt suht ohutult juurde võtta. Esimesel ringil videos kiires kurvis läheb peaaegu käest ära, kuna rehv pidas eelnevast halvemini, aga 4x4 maastur on ju murule mõeldud ning teostas soorituse igati edukalt Video siin - https://www.youtube.com/watch?v=sLKxLIgmD8Q Järgmine aasta ehk krutib mõne asjalikuma rehvi alla ja leiab 100hj chipi abil juurde ning siis võiks juba TOP50-sse selle tellisega asja olla Ahjaa, enda eesmärk sõita eelmise auto BMW M5 E61 aeg üle täitus ka, bemmil oli parim 1:31.8 ja seda Michelin PilotSport2 rehviga. |
Autor: | wirx [ 06.07.2015 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Siin üks hea näide stardi eelsest kurvist, kus 997.2 Turbo oma jäiga vedrustuse ning madala raskuskesemega kaldub rohkem, kui pea 2m kõrge ja 2.4t kaaluv jeep, thnx goes 2 PDCC http://www.porsche.com/usa/models/911/9 ... trol-pdcc/ |
13. leht 18-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |