Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 20.10.2018 20:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 251 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.07.2015 21:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 564
Asukoht: Tallinn
Siin üks hea näide stardi eelsest kurvist, kus 997.2 Turbo oma jäiga vedrustuse ning madala raskuskesemega kaldub rohkem, kui pea 2m kõrge ja 2.4t kaaluv jeep, thnx goes 2 PDCC http://www.porsche.com/usa/models/911/9 ... trol-pdcc/
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.07.2015 23:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2015 14:52
Postitusi: 166
Mulle tundub, et juht kompenseerib raskuskeset :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 30.07.2015 02:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 564
Asukoht: Tallinn
Mõned nädalad tagasi sai 911-ga ettevõetud trip Inglismaale, et leida üles ilusad ja kurvilised teed.
Kuna sõit läks läbi Saksamaa, sai seal täiesti legaalselt 300-ga kihutatud.
Pilt
Olgugi, et Juulis on puhkuste aeg ja autosi teedel palju liiklemas suutsime keskmist kiirust üle 200km/h hoida, siin näiteks 123 kilomeetri jooksul -
Pilt
300-ga sõites muutus küttekulu aga jaburalt suureks, tühja paaki oleks pidanud tanklas täitma umbes iga 40 minuti tagant :)
Pilt
Inglismaale põrutasime LaManche väina alt rongiga, peale minek oli väga sujuv ning kiire, kuna jõudsime varem kohale, lasti meid ka varasema rongi peale. Sõit kestis 25 minutit, millele lisandus veel 10-20 minutit autode rongi paigutamiseks kulunud aega. Rongis sees sai auto kõrval seista või autos istuda, oli konditsioneer ja ei puudunud mobiilne internetgi. 120€ ühe otsa eest täitsa õiglane tasu.
Pilt
Siia mäe otsa viis selline kurviline ja kitsas tee, kus ei pidanud kiirust ületamagi, et lõbus oleks :)
Pilt
Video sõidust siin - https://www.youtube.com/watch?v=3hkEQwBeSOA

Kui esimestel päevadel oli tavapärane Inglise-suvi pideva tiheda uduvihma näol, siis järgnevatel päevadel läks ilm päikesepaistelisemaks ning ilusaid kohti jäid mitmeid teele.
Pilt
Ühel hommikul, enne 6-te istusime autosse ning võtsime suuna Walesis asuva EVO kolmnurga poole, see on nime saanud autoajakirja EVO järgi, kes käib erinevaid kiireid autosi umbes 27km kolmnurkselt asetsevatel teedelõigul katsetams. Iga kolmnurga külg on erinev ja nii tulevad autode omadused seal hästi esile. Mõned on kutsunud seda kohta ka Inglismaa Nürburgringiks.
Pilt
Tee oli tõesti hea, aga kiire autoga natuke ohtlik, sest kiirused kasvasid sirgematel lõikudel liiga suurteks, samas 250-300hj kulguriga on neid kindlasti lust võtta.
Video kõige põnevamast kolmnurga küljest siin -
https://www.youtube.com/watch?v=7yB53igLMIQ

Üks päev peale eriti nõmeda kohapeale parkimist avastasin, et vedas korralikult. Vähe sellest, et ma ei näinud tagumisest tillukesest aknast madalat posti, oli keegi selle enne mind täpselt õige nurga all kõveraks sõitnud. Ning alles hiljem auto taga seistes nägin, et tagatipuks olin vaeva näinud invaliidi kohale parkimisega, invaliididest tuleb lõpu poole veel juttu -
Pilt
Otsustasime käia ka ära Inglismaa kõrgemate tippude läheduses, algus oli paljutõotav ja ilus -
Pilt
Mingil hetkel tulid aga sellised märgid -
Pilt
Aga kuna pikk tee oli seljataga oleks olnud narr ots ringi keerata ja tagasi sõita(egas keeramiseks väga ruumi poleks olnud ka)
Seega ületasime mäekuru spoilerite, ABS-i ja stabiilsuskontrolli kriginal(3 ratast maas kurvis, ajas ajud autodel lolliks)
Pilt
Video üles - https://www.youtube.com/watch?v=kNWmiRWjefw ja alla https://www.youtube.com/watch?v=jX_Mw7P3ox4
Eeldavasti pole vist palju sportautosid, mis sama teed sõitnud oleks :)

Ilusaid vaateid jagus küllaga, nii looduse, kui autode osas -
Pilt
Pilt
Pilt

Põikasime läbi ka Inglismaal korraldatud Porschede kokkutulekult -
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sellised metsa sisse lõigatud tunnelid olid meie reisi pidev osa -
Pilt
Kõik oleks kena olnud, aga eeldavasti olid eelnevad kurviliste teede otsijad kohalikud välja vihastanud ning nii me nägime igal sammul silte "Speedwatchers club", eks põhjus peitus natuke ka selles, et vanemates külades elasidki vanad inimesed, kes väga kiirusest lugu ei pidanud. Igatahes peale Inglismaal käiku tundub Eesti väiksemates kohtades 5km/h lubatust vähem sõitmine igati normaalse asjana, sest Inglismaal sõideti tihtilugu 10 miili aeglasemalt ning ei huvitanud kedagi, et selja taga lookles kilomeetrite pikkune saba. Kui mõnest sellisest mööda julgesid sõita said parimal juhul signaali ning sõimu osaliseks, halvimal keerati ette või lisati gaasi, et möödasõitu takistada. Kuna kiiresti sõitmise isu täis ei saanud, seadsime koduteel rattad Nürburgringi poole
Pilt
Esimesel päeval õnnestus sõita koosluses F1 rada + Nordschleife 3 ringikest, siis sai aeg otsa ja pandi rada kinni. Kuna mul ei õnnestunud kusagilt Eestist saada tagumisi Supersport 305/30/19 rehve(veebruaris juba tellisin ära), olin olude sunnil reisile läinud küll uute esimeste Supersportidega, aga taha läksid 4-5mm sügavusega Pilotsport 1 rehvid, mis aastast 2011. Maanteel ei andnud need suurt miskit tunda, aga rinkal hakkas tagumik liiga lihtsalt libisema, seega peale väikest googeldamist selgus, et Nürkal on Michelini ametlik esindaja olemas ja selleks vägagi nimekas firma Manthey Racing. Selgus, et neil olid mulle sobilikud rehvid küll olemas, aga hind oli üle 500€ kallim, kui Eestis samade eest küsitakse, seega jätsin diili katki. Küll aga saime pilgu heita ühte vägevamasse garaazhi siin maamunal, sealt garaazhist naljalt GT3 ei leidnud, mille lõpus RS-i, ja RSR poleks olnud -
Pilt
Teisel päeval sai siiski natuke rohkem gaasi antud ja kohe peale esimest ringi kutsuti maha ning lühikese vestluse tulemusena pandi pilt Wall of Famele
Pilt
Sedakorda siis helinormide piiril hõljumise eest - 130dB olevat sel aastal veel lubatud, aga järgneval on 125dB max.
Nürburgring ise on igati meeldiv rada, eriti kui autol 550hj(sõitsin reisil vähema jõuga). Rada olen kodus Playstation3 peal Gran Turismos harjutanud ning esimesed 2/3-ku kurvidest suht hästi meeles, viimase kolmandikuga on aga raskem lugu, aga esimese korra kohta suht tiheda liiklusega 8:53 peaks olema täitsa OK tulemus. Minu jaoks olid hüpped uus asi 24:09 peal sain rattad maast lahti nii, et auto maandus tibake risti...kiirusel 213km/h ja seda kohas, kus paljud on samal põhjusel üle katuse käinud. Maalt ja hobusega tulles ning lihtsate radadega harjununa ei oska selliste asjadega arvestada, et auto võib lisaks vasakule-paremale käest ära minna ka üles-alla :)
Pilt
Video sõidust siin - https://www.youtube.com/watch?v=kQpg695suMg

Nürkal seekord väga erilisi ja eksklusiivseid autosid ei liigelnud, küll aga jäi silma selline invaliidi buss -
Pilt
Sellga sõitis rajapäeval pea täielikult halvatud invaliid, kes juhtis autot joistiku ning nuppude abil
Pilt
Lisaks sõideti kahjuks katki ka 2tk GT3-e
Pilt
Pilt
Üldse oli Nürka ümbruse tänavatel GT3 ülimalt tavapärane auto, võiks öelda, et iga 5-s auto mis tänaval sõitis oli GT3 :)

Hotell oli meil lihtne ja askeetlik, aga hotelli parkla seda küll polnud -
Pilt

Järgmisel hommikul täpselt 9:11 istusime autosse ning 20h hiljem veeresime juba koduväravast sisse, ainus mis häiris olid Poola kiirteel pidevalt ette keeravad ja suunatule või tulede vilgutamisele immuunsed olevad....inglased, neid jagus seal ikka kümnete kaupa -
Pilt

Peale 2100km läbimist vaatas kodus vastu selline verine suu...tõelisele Gran Turismo autole kohaselt läbisime oma reisi viimase osa Nürburgring-Tallinn ühe korraga. Kõige pikemalt sai roolis oldud 6h jutti, peatust tegemata. 10-ndat eluaastat veeretaval autol ei tekkinud 8100km jooksul ühtegi viga, ei kiirteedel, kõrgetes mägedes ronides, ummikutes passides, egas ka rinkal kihutades - Well done Porsche!
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 30.07.2015 11:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2013 12:24
Postitusi: 453
Mõnus ülevaade :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 30.07.2015 12:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6761
Asukoht: Tln
Väga hea lugemine!
5+

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 30.07.2015 18:59 

Liitunud: 08.01.2015 22:00
Postitusi: 9
Ülikõva tripp ja hea lugemine!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 01.08.2015 10:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6510
Asukoht: Tallinn
Selle Poola kiirtee ja Inglaste juurde tulles, siis vaevalt neist enamus Inglased on vaid pigem "Inglased", ehk mingid Poolakad, Leedukad jne kes seal tööl käivad ja siis vahest koju tulevad, ehk meie Kalevipoegade sealne versioon. Neid näeb alati ka Doveris piisavalt, autod on tavaliselt maast laeni mingit manti ka täis või siis alati 4-5 matsi sees. Mis aga puutub kiirteel tuledega vilgutamisse, siis ilmselt tulid sa seal ka 200+? Selles mõttes et kui mina sõidan seal 140km/h mööda ei saa küll keegi otseselt seda keelata, õigemini ju ka alla 140 sõites kui teine liigub aeglasemalt. Tavaliselt ongi kõige suuremad vilgutajad need, kes ise oluliselt kiiremini sõidavad kui lubatud. Muidugi jah kuskil seal Poznani ümbruses äkki või mingi lõik tundub igatahes olevat nn maksuvaba, et kohalikud saavad ka mingi osa kruisida seal ja noo siis on ikka tõesti pudru ja kapsad koos, kus üks sõidab oma Fiat 127ga 80 km/h ja teie üritab Scicentoga 85-ga mööda punnida. Seal võib tõesti mida iganes juhtuda. Kuigi kui ma ei eksi, siis hiljuti oli seal vist ka kiirust 100 või 120 peale piiratud.
Küll aga oluliselt rohkem häirivad veokajuhid, kes ka sisuliselt paar meetrit enne kohakuti jõudmist oskavad tuimalt ette keerata ja siis see möödasõit on lõputult aega võttev.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 02.08.2015 13:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 564
Asukoht: Tallinn
170 oli enamuse ajast kiirteedel püsika peal, kohalikega väga probleemi polnud, aga just inglise numbreid kandvad autod suutsid alalõpmata ette keerata või siis lihtsalt tuima näoga kiireimas reas kruiisida, samal ajal kui kogu liiklus neist aeglasemas reas mööda sõitis. Saksas 250-270 sõites oli ikka päris "mõnus" pidurdada hoog 90 peale ning "nautida" mõne vagunelamu või rekka möödasõitu. Eks sellega pidi arvestama 100+ kiiremini üldisest massist sõites ja jalg oli pidevalt pidurdamiseks valmis.

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 03.08.2015 09:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6510
Asukoht: Tallinn
Lihtsalt kiiremas reas kulgemine on muidugi nõme, eriti kui paremalt möödutakse. Saksas peaks selline asi päris karmi trahviga lõppema, kui paremalt möödud, kuigi jah õigem oleks see unistaja ette võtta.
Kujutan ette jah kui hea müügiartikkel on Saksas piduriketas ja klots, eriti viimane. Üldiselt jah sellised 200+ kiirused on juba pidevas pidur gaas stiilis, paljud siiski tiksuvad seal 130-140 kandis. Mäletan kui oma esimese Bora Inglismaalt tõin, siis oli ka mõte, et prooviks Saksas 200 GPS järgi kätte saada, 3x sain enne 199 kätte ja siis pidin pidurit tallama. Korra saime ka tutika C 200 kompressori rendikaks ja siis ka otsustasime, et sõidame põhjagaasiga ringi, ega jah üle 180 km/h oli neid venivillemeid pidevalt jalus. Rekka taga olen kunagi Prantsusmaal mingi 3-4 minutit sõitnud, kuna kaks idiooti arvasid lahe olevat üksteisest 0.01 km/h vahega möödasõitu teha. Kumbki järgi ka ei andnud.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 05.08.2015 18:55 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3224
Asukoht: Kuressaare
dellu kirjutas:
Rekka taga olen kunagi Prantsusmaal mingi 3-4 minutit sõitnud, kuna kaks idiooti arvasid lahe olevat üksteisest 0.01 km/h vahega möödasõitu teha. Kumbki järgi ka ei andnud.


Kuuled vä, meil on aeg raha :D

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 05.08.2015 19:49 

Liitunud: 28.04.2015 09:57
Postitusi: 113
Tundub, et just selle auto lasin civicuga korraks paremale võttes järvevana teel tunnike tagasi mööda :) väga kena ja teistest eristuv. See kile igatahes tundub oluliselt parema väljanägemisega, kui 3m 1080.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 05.08.2015 21:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6510
Asukoht: Tallinn
saarlane kirjutas:
dellu kirjutas:
Rekka taga olen kunagi Prantsusmaal mingi 3-4 minutit sõitnud, kuna kaks idiooti arvasid lahe olevat üksteisest 0.01 km/h vahega möödasõitu teha. Kumbki järgi ka ei andnud.


Kuuled vä, meil on aeg raha :D

Ma saan aru kõigist neist muredest, et peatumiskohta peab jõudma ja kõik, aga no need kaks reaalselt sõitsid sisuliselt sama kiirusega ja tõesti see möödasõit kestis minuteid, rivi oli taga lõputu (Inglismaa praamilt tulijate rivi).

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.08.2015 00:25 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5800
Inglismaa praamilt tulijad annavadki täiega kuuma sest kes ees see mees ja no see praamisöit rikub enamustel tööpäeva aja ära. Ja noh loll on ikka see, kes järgi ei anna vaid kulgebki omas tempos olgugi, et tiba kiirem rekka on körval kes üritab mööda minna. Poola "inglaste" komme on jah söita nii kuidas ise tahavad. Kui rekkaga teises reas oled siis nad on kohe perses kinni ja vilgutavad et kao ära. A selline see elu on.

Lugemine on muidu hea.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 06.08.2015 01:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 564
Asukoht: Tallinn
Alpha kirjutas:
Tundub, et just selle auto lasin civicuga korraks paremale võttes järvevana teel tunnike tagasi mööda :) väga kena ja teistest eristuv. See kile igatahes tundub oluliselt parema väljanägemisega, kui 3m 1080.

Oli jah nii, kusjuures üks hea omadus silmatorkava autoga on see, et vahele lastakse meelsasti.
Täna sai käidud Carmuses, kus läks sisse 68000 km peal uus 20w60 õli Motul V300 ning ka sillaseaded rinka jaoks sobivaks keeratud. Laupäeval toimub Porsche trackday auto24ring peal, kel Weekend festivali kõrvalt mahti võib 50+ P autot vaatama tulla. Kusjuures 12000km jooksul pidin ainult 1 liitri õli juurde lisama, mis bokster mootori ning 2 turbo kohta väga hea tulemus, eriti kui arvestada külmkäivituste ning kiirteede hulka, mis selle sisse jäi. Eelmisel 996 turbol kulus 2000km kohta 1L ning tehas peab täitsa normaalseks ka 700km kohta 1L kulumist. Lisaks sellele sai üks esimene velg sirgeks väänatud www.rehvidpluss.ee abiga, enne Inglismaa tripile minekut rehvi pingis üks esimene marginaalselt viskas, aga kuna autoga sõites seda absoluutselt ei tundnud, ei hakanud väänama. Oma otsust sai aga kiirteel valusalt kahetsetud, sest kiirustel 190+ tuli tuntav võdin sisse ning 250ga liigeldes oli "mõnus" vibra garanteeritud kogu reisi vältel.

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
PostitusPostitatud: 13.08.2015 06:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2013 12:24
Postitusi: 453
Mis välpadega sa siis õli üldse vahetad? Ma arvasin, et tõsise autopedena ikka ca 7000km ringis, aga sa räägid 12k peale liitri valamisest :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 251 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7