Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=120755
16. leht 18-st

Autor:  wirx [ 02.01.2017 18:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Porsche, nagu Porsched ikka. Vaheta aga õli ja sõida, hetkel paarikümne eurine jahutusvedeliku koguse andur paneb villast, pole jõudnud vahetama. Konditsioneer nõudis 11 aastasel autol vahepeal täitmist ja pooltelje suutsin SR avalaksul pooleks startida ja egas rohkem polegi teinud. Aga näiteks BMW 750 või M5 lagunes kordades rohkem, Audi TT-st või hoopis hullust Mitsu EVO9-st rääkimata. Ja kui veel arvestada seda, et manuaaliga 911 turbo hind on tõusnud 4 aastaga täitsa korralikult, siis kilomeetri hind jääb suht 0-li lähedale :)
Paar päeva tagasi just istusin uues 991 turbo S-is sees, näeb välja nagu 2010+ cayenne seest, aga sellist erilist fiilingut ei tekkinud, et tahaks ringi vahetada. Hiljem enda omaga koju sõites, oli ikka väga mõnus ise käike vahetada, seega müüa veel ei plaani.

Autor:  wirx [ 10.03.2017 02:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Naistepäeva puhul sai naisi tibake üllatatud - Škoda asemel saabus 911 :D



https://youtu.be/nvChcdxEpbo

Autor:  RasmusL [ 10.03.2017 09:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

"Oota, aga see ei ole skoda ju?" :D :D
Kuidas need rahule jäid kes taga istuma pidid? :D

Autor:  kassu [ 10.03.2017 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Positiivne on vaadata, kui pärast kõiki neid aastaid enda auto kiirendus ennast korraks sõnatuks võtab :D :D :D

"Mul on firma, mis müüb .......... sülearvuteid" :D

Autor:  MDB [ 10.03.2017 23:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Väga tore on vaadata, et ka Eestis julgevad mehed avalikult naistele tähelepanu pöörata!

Autor:  wirx [ 11.03.2017 01:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

kassu kirjutas:
Positiivne on vaadata, kui pärast kõiki neid aastaid enda auto kiirendus ennast korraks sõnatuks võtab :D :D :D

"Mul on firma, mis müüb .......... sülearvuteid" :D


Eelnevalt rääkisime filmitegijatega kokku, et kiirenduse ajal väga sõna ei võta, sest lihtsalt sõnu ei kuuleks, aga kukkus hästi välja jah :)

Autor:  jOnts [ 14.03.2017 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

MDB kirjutas:
Väga tore on vaadata, et ka Eestis julgevad mehed avalikult naistele tähelepanu pöörata!


Väga nõus!
Tore ettevõtmine.

Matsirähnidele veidi härrasmehelikku eeskuju. :)

EDIT: there - i fixed it.

Autor:  Umx [ 15.03.2017 10:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

jOnts kirjutas:
MDB kirjutas:
Väga tore on vaadata, et ka Eestis julgevad mehed avalikult naistele tähelepanu pöörata!


Väga nõus!
Tore ettevõtmine.

Matsirähnidele veidi härrasmeheliku eeskuju. :)


"härrasmehelikKu"

Autor:  wirx [ 13.05.2017 12:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Vahepeal on ette kerinud ümmargused 80000km, millest mina olen läbinud 54000km. Läbisõidu järgi poleks veel hooldust vaja olnud, aga egas halba ka tee liiga tihe õli vahetamine. Kuna Porschest potsatas postkasti kiri, mis lubas hoolduse ajaks asendusautot võtsin nendega ühendust ja kauplesin kaheks päevaks välja omale uue Panamera, millest teen juttu veel allpool.
Pilt
Lisaks tavapärasele hooldusele otsustasin vanakesele teha ka auto põhja põhjaliku puhastuse talve sooladest jms sodist, mille käigus eemaldi stanged, rattad, porikoopad ja põhjakatted. Hiljem autole järgi minnes ütles mehhaanik, et üllatavalt hea nägi enne puhastamist põhja alt välja, olgugi, et talvel pidevalt sõidetud. Roostest pole muidugi jälgegi, sest tsingitud kere ja alumiinium naljalt juba ei roosteta :)
Enne -
Pilt
Pilt
Pilt


Pärast -
Pilt
Pilt
Pilt

Hoolduse käigus selgus, et ka esimesed Ferodo DS 2.11 klotsid mis sai 2 aastat ja 20000km tagasi alla pandud on läbi ja asemele läksid seekord Pagid Yellow-id, mis olid suurusjärgu võrra kallimad, kui Ferodod, eks näis kas nad on sellevõrra ka paremad :)
Pilt

Lisaks sai märtsis veel ära vahetatud üks esimene jahutusradikas, mis tibakene lekkis, sest oli kivi saanud. Tulevikus selliste probleemide vältimiseks paigaldas Carmus ette kivikaitse võrgu.
Vahetusse läksid ka mitmed kummitihendid, mis 11 aasta jooksul olid minetanud oma esialgse välimuse ning omadused.

Eelmisel nädalavahetusel toimus Porscheklubil Saaremaal hooaja alustamine ja sealsel lennuväljal sai mõõtu võetud mitmete autodega, suht vana radariga mõõtsime kilomeetrisel distantsil kiirust. Selgus, et 991 Turbo S, 991 Turbo, 997.2 Turbo PDK ja 997.1 Turbo manuaal, mahtusid kõik 1mph vahe sisse ära. Kusjuures kõik olid chipitud.

Autor:  wirx [ 13.05.2017 13:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Kuna 911 hoolduse ajal sai 2 päeva kasutada kõige uuemat 2017a Porsche Panamera 4s-i, siis natuke muljeid sellest.
Pilt
Välimuselt on edasminek eelmise mudeliga kindlasti, kuigi minu arvates on liiga mainstreamiks mindud ja eelmine mudeli tagumine osa oli oma erilisusega meeldivam.
Tagumine antitiib tuleb kerest välja, eriti transformerlik on see Turbo mudelil nagu videost näha
https://youtu.be/3E77FG46TWU?t=39s
Pilt
Pilt


Sisse istudes on wow effekt enamusel garanteeritud, näeb ikka päris futu välja ja egas kole pole tõesti.
Pilt
Keskkonsoolis olevad nupud on touch-feedbackiga ning vajuvad ka mõõdukalt alla, samas teelt pilku keeramata õiget nuppu siiski ei leia ja see on minu jaoks päris suur miinus vana mudeli ees. Roolil olev Ferrari Magneto stiilis nupuke, kust saad valida 3 eelseadistatud ja ühe personaalse sõiduseade vahel on igati tervitatav lisa, kuigi oleks piisanud BMW M5-l olevast M laadsest nupust, mille saad siis vastavalt enda soovidele seadistada. Hea mugav lisa möödasõitudeks.

Kui sõitma asuda, siis esimene asi mida tähele panin oli auto vedrustus, mis tegi Tallinna tänavad tunduvalt siledamaks, kui Cayennega sõites olin kogenud, rääkimata 911-st. Kusjuures mõlemal autol olid all täpselt samad Pirelli 21" rehvid. Eeldatavasti mingit sorti nõiakunsti on Porsche kasutanud uuel mudelil, sest vahe oli tõesti tuntav.
Järgmine ihaldusväärne omadus on maatriks LED tuled, mis lubavad pimedas täistuledega koguaja sõita ning lülitavad täpselt selle osa välja, kus vastutulev või siis eesliikuv auto asub. Kaugtulede osa oli parem, kui uuel Audi A8-l, lähituled tundusid umbes samad.
Elektriline rool on igati mugavaks reguleeritud, aga siiski mehhaanilise rooliga auto pealt ümber istudes on vahet tunda.
Mootorid on igasugu säästu norme järgides suht alamõõduliseks läinud ning nüüd saab tavalise S mudeli koos 2 turboga, mis 2.9L mootorist pigistavad 440hj välja ja viivad auto 4.4sekundiga 0-100ni.
Pilt
Täitsa üllatavalt võttis 2017a viimase tehnoloogiaga mudel reaalsuses marginaalselt vähem kütust, kui 2010a 400-500kg raskem ja suurem Cayenne. Maanteel ühtlaselt kulgedes oli 100km/h liigeldes kulu pool liitrit väiksem, 130-ga sõites ehk 1 liiter. 911, mis on 11a vanem mudel ja omab pea 300hj rohkem on küttekulu ühtlasel sõidul sama või väiksemgi. Progress my ass, kenasti kõlavad mootorid on ära kaotatud ja asendatud mikromootoritega (no 2.9L on tunduvalt väiksem, kui 4.8L ju :) ) mis on küsitava vastupidavusega.
Võibolla oli põhjus läbisõidus, sest antud auto oli alles oma teist paagitäit kasutamas -
Pilt

Kui nüüd parem vedrustus ning maatriks LED tuled välja jätta, siis 2010a Cayenne Turbo koos täis lisadega on minu silmis parem valik, seda eriti veel arvestades lisade hinda, mida uuel Panamerale saab päris palju lisada. Sealt listist päris mitmed asjad veel puudu, ehk siis üle 200k pole mingi probleem jõuda ja ei tasu unustada, et erinevalt GT3 RS-ist mille hind salongist välja sõites 30k tõuseb, kukub Panamera hind välja sõites 30k ja järgmine aasta teist sama palju veel lisaks. Seega viisin võtmed tagasi ilma eriliste emotsioonideta ning võtsin paljude emotsioonidega 911 võtmed tagasi :)
Pilt

Autor:  jOnts [ 07.03.2018 15:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=81361557

Shit happens vist ?

Autor:  wirx [ 07.03.2018 15:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Jep, sünnipäeva "kink" mulle täpselt.

Autor:  moribundity [ 07.03.2018 16:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

See sinine kile on juba mõnda aega peal olnud, millised muljed ja kas näitab ka väsimuse märke?

Autor:  wirx [ 07.03.2018 19:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Ei ole väga aru saada, et 5 aastat varsti täis saab. Kivitäkkeid on mõned ning mõnest kohast, kus rohkem käimist on tibake kulunud, ukse pakud jms. Üldiselt poleks uskunud, et nii hästi vastu peab, eks auto garaažis ka enamuse ajast muidugi ja sadu tuhandeid ei ole sõitnud ka.

Autor:  wirx [ 23.03.2018 13:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

http://www.pcarforsale.com/the-porsche- ... he-making/
The Porsche 997 still feels like an analog car, and has the feeling of something mechanical in your hands, that you are controlling and not the other way around. While the Porsche 991 is faster, much is coming from the car and not the driver. With the Porsche 997 you still had hydraulic steering which let you feel the road. The engines, especially with the 997.1 generation, had some natural mechanical and exhaust noises that are sometimes only replicated in the modern versions with sound being pumped into the sound system or artificial gimmicks in the exhaust.
But the underlining theme and truth that has come out is that while the Porsche 991 on paper is a better car, its lost some of its soul to the modern age

Olles sõitnud uue 991 Turboga ja 997 Turboga vaheldumisi võin täielikult kinnitada, et 997 pakub palju rohkem sõidulusti, kui uuem mudel. Olgugi, et uuem on mugavam, kiirem, keerab paremini ja on igatpidi lihtsam sõita. Aga kõik see on emotsiooni jaoks miinus, 997-ga sõites tunned rõõmu käikude vahetamisest, mootori häälest ja saad täpselt aru, kuhu auto läheb, kui rooli keerad. 991 vahetab käike palju kiiremini, mootor plärtsub mõnusalt-tehislikult gaasi lahti lastes ning 4 ratta keeramise tõttu on juhitavus super, aga kõik see tundub tehislik ja ei vajuta sellist jälge mällu, kui 997-ga sõitmine.

16. leht 18-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/