Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=120755 |
17. leht 18-st |
Autor: | wirx [ 08.04.2018 13:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Ülevaatusel käies 84000km juures selgus, et pidurikettad on ees ja taga ikka täiesti tuksi läinud, esimesed Girodisci omad elasid päris pika elu - 4 aastat ja 40000km, tagumised OEM umbes poole vähem. Ükski ketastest polnud ära kulunud vaid hoopis aukudest tulevad läbivad mõrad tegid sõidu ohtlikuks. Lisaks läks uus pidurivedelik süsteemi sisse. Uuteks ketasteks valisin Zimmermanid (4tk 520€), eks aeg näitab kas peavad paremini, kui originaalid ja ehk ei teki mõrad nii lihtsalt sisse Talverehvid sai samuti suvekate vastu ringi vahetatud, nagu pildilt näha hakkas Nokian nüüd ka Hakkapellita 7 lamelle tootma kusjuures kusagil põletanud või driftinud mööda asfaldit pole, eks rehv vana ka tiba juba. Samas Cayennel on sama rehv all ja mitte ükski nael pole välja tulnud, olgugi et läbisõit on Cayenne omadel tunduvalt suurem, ju 1000nm teeb oma töö Carmuses olin juba korra konditsioneeri täitnud, aga oli uuesti tühjaks jooksnud, võeti siis esimene ots lahti ja selgus see, et eeldatavasti kivi oli radikat natukene modifitseerinud ja ajapikku tegi keemia oma töö, see sai ka uus pandud. Kuna auto on oma 12 eluaastat kõik veetnud Eesti teedel, siis oli ainult aja küsimus, millal sillas midagi ära kulub. Kuna nõrk klobin oli halval teel sõites sees, siis sai ära vahetatud stabika puksid (2x15€), rooliots (72€) ning esimene alumine õõtshoob (385€). Lisaks oli üks xenoni pirn mõnikord teise tooniga ja igaksjuhuks läksid ka mõlemad xenoni pirnid uued (62€ 2tk) |
Autor: | WhoIsTheMaster [ 08.04.2018 19:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
See avadega pidurikettad on üks fafa enesepettus. Välja näeb äge, kuid kasutegur on neil miinuses. võit on selles, et need on suti kergemad kui soontega või tava kettad kaotus on -väiksem soojusmahtuvus (lähevad kiiremini kuumaks) -temperatuurist tulenevad sisepinged avade ümbruses, millest kusjuures tekkisid sul ka need samad mõrad jahtus ei parane, pigem isegi kehveneb. Avadega puurimisega tekkib küll natukene juurde pindala, kuid õhu liikumine toimub siiski mööda piduriketta sees olevat soont, mitte läbi avade. kuskil youtubes oli selle kohta video ka olemas. |
Autor: | wirx [ 08.04.2018 21:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Sooja juhtimiseks ja massi jaoks need vist tehtud jah ning aitavad ka piduriklotside puhastamisele kaasa, aga arvestades, et kui isegi vähekene sõita rada 911-ga, siis ka teistel sõitjatel on mõrad ketastesse sisse tulnud, pole asjal tõesti pointi. |
Autor: | WhoIsTheMaster [ 08.04.2018 23:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Piduriklotse need ei puhasta, sa pidasid silmas äkki tasa lõikamist? Kusjuures selle asja unustasin enne mainimata. Nende avade tõttu toimub klotsidel ebaühtlane kulumine. Umbes nagu laseks klotse üle riivi. Avade rea mõistes on avad ühesugusel kaugusel tsentrist, mistõttu avade kohapealt ei kuluta klotsi niipalju, kui avade vahelt, tekkivad pikkisooned ja ka temperatuur on kihiline, umbes nagu sibulal on kihid, ma ei oska paremini seletada. Soontega kettad on jällegi head, soon on mingi kindla geomeetriaga sise äärest välis ääreni välja, pidurdamisel tekkivad gaasid lahkuvad soone kaudu, ning klotsi kulumine on sama ühtlane nagu sileda ketta puhul. |
Autor: | eclipse [ 11.04.2018 14:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Ma pigem arvaks seda, et antud autode ei ole aukudeta kettaid saada. See mure ka paljudel teistel natukene spotlikumatel sõidukitel. |
Autor: | moribundity [ 11.04.2018 20:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Kui aukudest mitte mingit kasu ei ole, miks need tehasest juba sellised tehtud on? |
Autor: | uzzac [ 12.04.2018 00:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Tegelikult on kõrvuti tulpadel augud siiski erineval kõrgusel kui korralikult vaadata, seega klotsi laminatsiooni ei ole mõtet karta. Miks neid auke tehakse? Eks ikka välimuse pärast põhiliselt. Soonilise kettaga on tänaval natuke karm sõita igapäevaselt, sest klotsi kulub palju rohkem kui aukude või sileda kettaga. |
Autor: | kelu [ 12.04.2018 12:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Kuidas sul nende Zimmermanide eest üle 100€ rohkem õnnestus maksta kui rändom letihind on juba soodsam? Saada kuu peale ja võta ATE-d, tundub rohkem real deal. Nende Zimmermanide pragunemisest on läbi SR foorumi ajaloo räägitud. |
Autor: | e60forever [ 30.04.2018 16:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
kelu kirjutas: Kuidas sul nende Zimmermanide eest üle 100€ rohkem õnnestus maksta kui rändom letihind on juba soodsam? Saada kuu peale ja võta ATE-d, tundub rohkem real deal. Nende Zimmermanide pragunemisest on läbi SR foorumi ajaloo räägitud. Loll, kui ostad kulupõhise hinnaga toimiva asja, siis hakkavad autoriteedid sind vaesekspidama. |
Autor: | wirx [ 13.10.2018 12:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Plaan autot pildistada kusagil puude alleel, sedasi et lehed lendavad. On kellelgi häid ideid, kus Tallinna lähi ümbruses võiks selliseid teid leiduda? Ideaalis oleks maas palju lehti ning sinka vonka tee ja ka puudel võiks lehed veel küljes olla mõned. Miskit sellist siis https://format-com-cld-res.cloudinary.c ... l_logo.jpg |
Autor: | wirx [ 21.10.2018 18:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Sügis tuleb - |
Autor: | kelu [ 23.10.2018 10:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Kas kile on vahetatud ka nende aastate jooksul või lööb ikka esimene versioon veel elule vastu? |
Autor: | wirx [ 23.10.2018 12:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Kile originaal ja üllatavalt hea näeb veel välja, kivid on mõnest kohast auklikuks teinud, aga sedagi kusagil stangede vms kohtades all nurkades. Üle 5 aasta nüüd peal olnud, kui ma ei eksi. |
Autor: | EnricoN [ 10.11.2018 23:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
wirx kirjutas: Kile originaal ja üllatavalt hea näeb veel välja, kivid on mõnest kohast auklikuks teinud, aga sedagi kusagil stangede vms kohtades all nurkades. Üle 5 aasta nüüd peal olnud, kui ma ei eksi. 4a |
Autor: | wirx [ 12.12.2018 19:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx |
Ilusat juttu ka https://www.elferspot.com/de/magazin/ka ... 5u3sGfrhWA Google translate tõlgib täitsa kenasti inglise keelde. The 997 Turbo is certainly not a bargain, but still offers one of the most complete packages in the entire vehicle market. The 997 Turbo offers bullet-like acceleration values that even Carrera pilots have to get used to. For the prefacelift model suggests that the engine was derived directly from the GT1 and thus based as the last turbo on the legendary Mezger block. The 997.2 Turbo, however, convinced with the better infotainment system and a little more power. Which one do we recommend? Both! After all, both are real turbos and combine everything we love about the 911. |
17. leht 18-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |