Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=120755
3. leht 18-st

Autor:  wirx [ 08.10.2013 00:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

996 Turbo on mul enne olnud ja ka sellega oli raskem ning võib öelda ka ehedam sõita, aga parem auto see kindlasti polnud. 964 on veelgi vanem, igapäeva kasutuseks nagu mul 997 on hetkel, 964 ei kõlba, samuti näeb see minu silma jaoks liiga vana välja. Saan aru küll, mida silmas pead - mida uuem auto seda playstationilikum juhitavus, olen sõitnud 991 ja GT-R-iga mõlemad on suht tundetud tagasiside osas rinkal, tänaval on aga 991 vedrustus super, GT-R samal ajal ülijäik ning ebamugav.
Rajal ei kannata 964-ga eriti üldse sõita, sest jõud on on-off, kuna turbode viivitus on niiiiii pikk, 997-ga samas rinkal ei pane tähelegi turbode aktiveerumist.
See naerusuu on Techarti komplektist, kuidas kellegile, aga minu silma jaoks teeb see auto välimust kindlasti paremaks. GT seeria autodel on see jahutuse pärast ning eks jahutab ka Turbo radikaid tiba rohkem nüüd see ava.
Pole see 700hj rajal miskit nii ulme, 650hj+ Porschega on seal 5x lihtsam sõita, kui 180hj Estfieldiga :)

Autor:  Novart [ 08.10.2013 10:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Eks siis muidugi - kui on soov igapäevaselt ja aastaringselt sõita - ei sobi 964 mitte kuidagi. Ja kui on veel soov rinkal võimalikult kiireid aegu saavutada, siis ka seal on 964 nö vale asi vales kohas. Aga jah, kui asi puudutab emotsioone jms, siis 964 just tänu oma ebatäiuslikkusele on paras rõõmuallikas. Nagu öeldud "just ebatäiuslikkus muudab meid ilusaks" :D

Seega alguses mõtlesingi, et kui M5 niikuinii olemas, et kas oli ka kiusatus vanemate mudelite vastu. Aga tõesti, kui ülalmainitud kriteeriumid olid aluseks, siis 997 on vast tõesti parim valik. Igaljuhul meeldivaid elamusi Sulle 997 roolis!

Autor:  wirx [ 11.10.2013 18:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Täna tööle tulles juhtus siis nii
Pilt
Ringtee peal, seal kus täiesti OK teekate juba on, sain vastutuleva rekka alt väikese ehmatuse osaliseks. Mõra enne ei märganudki kui autoga seisma olin jäänud. Oleks 2cm kõrgemale lennanud poleks klaasile pihta läinudki kivi.
Õnneks sõitmist ei sega ja kasko on 0 omavastutusega. Mulle juba tunduski, et võiks klaasi ära vahetada, oleks rohkem "uue" auto tunne :) Kividega mul ei vea, enamus autosi on neid saanud M5-ga sai ka mõned kuud sõita ning läks klaas vahetusse.
Pilt

Sallu pani ajad ka ülesse, vaatasin et ikka jõle napilt ei jõudnud 11.2 sisse parim oli kahel korral 11.30 aeg, parim lõppkiirus 206.9km/h, samas parim 60ft oli lausa1.87...parema pidamisega peaks olema 10.xx aeg vormistamise küsimus :)

Autor:  El Presidente [ 12.10.2013 14:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Sai Soomes kohatud su endist mitsut, mis sõitis ka too hetk päris reipalt ikka.

Autor:  wirx [ 18.12.2013 11:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Pole ammu kirjutanud, olin vahepeal Eestist üle kuu aja ära ja auto seisis enamuse ajast jõude.
Esiklaas sai kenasti Carmuse abiga vahetatud, Seesami kindlustus küll alguses plõksis, et peaksin ikka minema ja vahetama mõnes tavalises klaasivahetus punktis odava hiina klaasi vastu selle, aga ma polnud nõus. Lõpuks leidsid kindlustusest punkti, et 70€ tuleb mul siiski endal tasuda klaasi omavastutust, eks ma siis esimest korda elus tasusin ära selle. Klaasi vahetusega kaasnes loomulikult ka kojameeste vahetus.
Rehvid said samuti talviste vastu vahetatud ning ka piduriklotsid läksid originaalid alla tagasi.
Arvestades, et ringrajal sai läbitud üle 500km kiireid ringe, siis Michelin Superspordid on tõesti super rehvid, kuna umbes 8mm originaalist oli alles jäänud 5-6mm pinda. Kusjuures 5mm kanti oli esimene parempoolne rehv ja tagumistel oli pigem 6mm.
Pilt

Perfomance Friction klotsid pidasid samuti vastu väga kenasti ning lähiajal neid vahetama vist ei peaks...
Pilt

...kui ei oleks juhtunud ühe esimese klotsiga nii -
Pilt

Kas on kellegil aimu, kuidas asja parandada või tuleks prügikasti visata ja uus komplekt esimesi tellida?

Õli sai samuti ära vahetatud vedelema vastu http://www.motul.com/ee/en/products/630
Pilt
Eelnevalt sees olnud 20w-60 oli isegi garaazhis +5 juures käivitamine raskendatud.
Läbisõit oli õli vahetamise hetkel 41000km

Autor:  wax [ 18.12.2013 12:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

wirx kirjutas:
Pilt
Kas on kellegil aimu, kuidas asja parandada


you kidding?

Autor:  Kris. [ 18.12.2013 12:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

kahepoolse teibiga?

Autor:  wirx [ 18.12.2013 12:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

no mine tea, kunagi ju liimiti need klotsid metalli külge samuti...ning lahti tulid klotsid metalli küljest alles klotside eemaldamisel suppordi küljest.

Autor:  Hendri [ 18.12.2013 13:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

:?

Autor:  wirx [ 18.12.2013 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Liim on vähemalt müügil, iseküsimus kas see ka toimib http://www.alibaba.com/product-gs/80221 ... _glue.html aga jah, egas rinkal seda testima nagunii ei hakkaks :)

Autor:  kelu [ 18.12.2013 13:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Ise võtaks selle klotsi näppu ja viiks Pidurimeistrisse arvamuse saamiseks.

Autor:  Jaanus [ 18.12.2013 13:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Kui palju need klotsid maksid, et selline mõte üldse pähe tuli?

Autor:  kelu [ 18.12.2013 13:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

Ilmselt suurusjärgus 250€ kmpl e. ca 3 nädalat tööd Maxima kassas.

Autor:  highrankin [ 18.12.2013 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

kelu kirjutas:
Ilmselt suurusjärgus 250€ kmpl e. ca 3 nädalat tööd Maxima kassas.


Karm võrdlus, aga kahjuks ilmselt tõene.

Autor:  Harri_K [ 18.12.2013 14:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Porsche 911 Turbo (997) Techart, wirx

highrankin kirjutas:
kelu kirjutas:
Ilmselt suurusjärgus 250€ kmpl e. ca 3 nädalat tööd Maxima kassas.


Karm võrdlus, aga kahjuks ilmselt tõene.


Täiega irvitada kassas siis saaks tänu boonuspunktidele 2 nädalaga ka vast hakkama.

3. leht 18-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/