Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E36 1993 Raunolend
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=123959
2. leht 4-st

Autor:  onuzim [ 23.12.2013 23:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Kui siis kusagil rahvakrossi. Jõuad nõuetele vastava puuri lasta keevitada, siis peaks see IS mootor selle kõrval väga väike asi olema. Kui peaks talvel korraks jääd tulema, siis soovitan kusagil r6 ja r4 mootoriga masinad jäärajal ära proovida, saad aimu, mida sulle siin soovitatakse. Ise soovitan sulle samuti IS`i, endale sain mootori koos juhtmestiku, kasti ja kõige muuga 200e, seega puhtalt peale passimise asi. Krossis ikkagi kõige tähtsam võimalikult väikse kaalu ja võimalikult suurte jõunumbritega vastu minna, m50b20 puhul see asi küll kuidagi paigas pole (IS puhul võidaksid juba ca. 40kg mootori arvelt). Üldse see r6 mootor kaalub liiga palju ja asetseb juba osaliselt üle esisilla, mille arvelt juhitavus kannatab korralikult.

Autor:  raunolend [ 04.01.2014 23:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Viimane aeg on läinud siis põhja puhastamise peale. Nühkisin kõik vana mastiksi maha . Asemele kantsin peale rooste muunduri ja hiljem lasin peale kivikaitsme . Mõned pildid ka .



Pilt


Pilt

Autor:  raunolend [ 05.01.2014 00:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Samuti käisin ühte is mootorit vaatamas . vigu 2 õrn tiks see ja mingil hetkel sureb lihtsalt välja .

Samuti uurisin selle asja kohta et saab panna m52 süütepoolid peale ,et siis pole neid juhtmeid vaja ,aga sellel mudelil tundus olevat midagi muud olevat ,kõik juhtmed tulid ühes kopsikust .


Pilt

Autor:  vare271 [ 05.01.2014 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Tegemist natuke uuema M42 motoga.Üks süütepool ja ka karteri tuulutus viidud tahapoole.Samuti peal ka lamerihm.

Autor:  mehikemetsast [ 07.01.2014 18:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Sa ilmselt oled uurinud /juba tead, aga mõned plastdetailid e36-le.
sinuauto.eu
http://rally.ee/?a=a032&b=31859 ( bmw klubis on pilti ja juttu ka)
Laitse pakub ka muidugi ilmselt .

Autor:  Dzinks [ 07.01.2014 20:17 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Tuleb midagi paremat siit :)
Edu ja paksu rahakotti!

Autor:  raunolend [ 07.01.2014 22:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Mootor sai toodud. Üks küünal on õrnat õli sees ,kaane alune on silikondiga kinni pandud . Õhulõdvik samuti räbal ja pisemaid asju on veel mis vajaks tegemist . Aga üld plaan on ikkagi pulkadeks kiskuda .
Kerel vaja vana mastik veel maha nühkida ja kivikaitse peale siis saab selle asjaga ühele poole.

EAL. meestega pole veel kontakti saanud aga lähi päevil tahaks need asjad liikuma saada ja siis saaks seest asjad liikuma panna .

Autor:  raunolend [ 08.01.2014 20:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Tegin mootorist ka mõne pildi . Sisselaske all paistab olevat palju jubinaid , kas neid kannatab sealt välja ka juurida ?
Hoorattas on ka levendiga ,on neid ilma ka ? mis külge sobiks .

Samuti kui kellegil on huvi siis on pakkuda tagumised käändmikud koos pooltelje ja trummliga . :)
Samuti on tulesi ja klaase .





Pilt



Pilt

Autor:  raunolend [ 13.01.2014 17:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Põhjaga sain ühele poole . Kõik kohad puhtaks rooste surmaga üle . Mõned kohad tahtsid veel keevitust saada .

Pilt

Auto tagumise otsa tegin see kord selle ainega . Esi osa ja karbid tegin kivikaitsmega .

Pilt

Autor:  raunolend [ 03.02.2014 20:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Asjad vaikselt liiguvad. Pahteldus tööd palju tehtud ja jupinaid kokku ostetud . Kuid uus tiiva äär mis sai külge pandud tundub olevat natuke väiksema kumerusega kui teisel pool .

Samuti olen uurinud erinevaid foorumeid mootori edasi arengu pärast . Küsiksin et mida keegi siin teinud ja näinud on . Kas alumisele otsale tasub ültse väntvõlli ja muid jubinaid vaadata võibolla rõhku panna kaanele ,sisse-ja väljaaskele .

Autor:  Vanaisavecu [ 03.02.2014 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

raunolend kirjutas:
Asjad vaikselt liiguvad. Pahteldus tööd palju tehtud ja jupinaid kokku ostetud . Kuid uus tiiva äär mis sai külge pandud tundub olevat natuke väiksema kumerusega kui teisel pool .

Samuti olen uurinud erinevaid foorumeid mootori edasi arengu pärast . Küsiksin et mida keegi siin teinud ja näinud on . Kas alumisele otsale tasub ültse väntvõlli ja muid jubinaid vaadata võibolla rõhku panna kaanele ,sisse-ja väljaaskele .

Panusta muidugi kaanele ,sisse ja väljalaskele .

Autor:  mehikemetsast [ 04.02.2014 11:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Uuri bemmiklubis Teppani krossi-compacti teemat ja küsi ka temalt nõu näiteks ( või teistelt krossimeestelt). Remont blokile tee ikka ära.

Autor:  raunolend [ 16.02.2014 16:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Üldiselt osad tahavad rääkida mis neil seal mootoris on ,aga teised jälle mitte.

Suur sõber Google.com aitab ja viib õigete lehtede peale :) Terve A4 on erinevaid võimalusi täis kirjutatud mis osade kasutamisel midagi kätte saab.

Kere sai ka oma pahtli ravi kätte , nüüd jäänud veel mõned keevitused teha . Järgmiseks loodame kena värvi teha .




Pilt



Pilt


Seniks aga kena kevade jätku :D

Autor:  mehikemetsast [ 16.02.2014 16:51 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

Miks sa kontakt-ala autole nii palju pahtlit paned. Lisakaal ja pauke saab samuti kõvasti.

Autor:  nrgchris [ 16.02.2014 18:04 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 1993 Raunolend

uus auto esimesel võistlusel peab ikka olema nagu iludus teisteseas, edasi juba hakkab asi nagunii ära vajuma.

2. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/