Olen nüüd lõpuks jälle sealmaal, et auto taas tänavatel
Aega läks omajagu rohkem arvatust. Kuna ükski asi pmst vana 3.0d mootoriga enam ei klappinud.
Käigukast, selle hoovastik, siduri/hooratta komplekt, gardaan, downpipe, jahutus radikas, cooleri torustik, mootori padjad, juhtmestik jne kõik tuli ümber teha..
Sellega seoses siis radikal sai plastik vannid eemaldatud ning alu vannid otstesse keevitatud. Radika peavool jooksis täpselt roolivõimu pumpa, ning väljavool turbode külma osa juurde...
Käigukangi hoovastik sai ka siis kõik uued seibid, puksid, plastik osad jne
Kütuse rõhuregulaator koos rõhukellaga ning ootamas paigaldust ka Bosh 044 kütte pumpt (etteandeks) koos kütuse jahutusradikaga.
Cooleri torustik sai kõik uus koos sisselaske temp anduriga
Oh ei oskagi siin nüüd midagi nii erilist lisaks välja tuua.. Aga tegemist oli ikka iga vidinaga. Suure aja võttis just puuduolevate juppide taga ajamine.. Pole neid 535d mootoriga masinaid lammutatud väga.
Lisaks töökäigus hunnik veel uusi asju külge.. Vända rihmaratas, rihm, pingutid, starter remonditud, termostaat, veepump jne
Nüüdseks nädala olen siis jõudnud teda testida, selle ajaga nokitsemiste kõrvalt sõitnud 1500km ,et avastada titevigu... Algselt esimesel päeval sõitma hakates tekkis soojast peast käivitus probleem.. Lahendus vända ja nukaanduri vahetusega ning ühe latirõhu pistiku korrastamisega. Mootori osas polegi rohkem midagi märku andnud.. Algselt oli rõhuleke (sisselaske kolles oli pragu), mootori ajuga omajagu pusimist olnud, et õieti toimetaks jne (otsis oma automaat käigukasti taga, pluss kõike muud ebavajalikku mida enam ei ole
)
Põnevama poolepealt ka see, et plaanis 25.August startida Poola (e30 kokkutulekule). Tuleb loota et miskit ei üllata teepeal ning auto kestab ilusti. Nii värske produkti puhul võib kõike juhtuda, niiet loodame parimat
Lõpetuseks paar pilti mis täna jõudsin teha..
Välimuse poolepealt siis sai madaldus alla, tagatuled teised, summuti otsad uued.
Lisan ka ühe pildi milline see auto kunagi varem oli