Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E30 324td 89a - grimes - 3.0d biturbo
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=130286
4. leht 10-st

Autor:  MantaOwner [ 06.05.2015 11:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

Selle auto võib küll kohe projektide alla tõsta, jälgin huviga.

Tõnu

Autor:  karlerik [ 06.05.2015 12:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

6+

Autor:  grimes [ 07.05.2015 19:13 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

Pakuks antud autopuhul huvi kasutada mõningaid tooteid. Uuriks kas keegi tegeleb sellega ja kas võimalik ka kohapeale tulla ?

1. Linex (millega maasturitel taga kaste kaetakse) soov koopad üle teha logari alt.
2. Crown (korrasioonitõrje) praegu ligipääs igalepoole hea..

Autor:  Tanel [ 07.05.2015 19:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

Linexit ongi ainult üks butiik ja asuvad seebis. Vanasti käisid nad kohapeal ka tegemas aga usun, et see on normaalne lisakulu. Üleüldse odav see pole.

Linexile on muidugi ka konkurente.

Korrosiooni tõrje tee ikka ise ära, nagu ütlesid, siis igale poole pääseb ju praegu ligi.

Autor:  grimes [ 07.05.2015 19:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

Odav see linex ei ole jh.. Kunagi leidsin Line-x ile miski alternatiivi küll. Kuid ei oska enam otsida. Ja ei tea kas eestis ka seda alternatiivi üldse saadaval..

Autor:  Administraator [ 07.05.2015 19:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

mine osta tavalist kereõli ja lase kõik kohad täis , piisab sellest ilusti.
tiivakaared ja karbid jms otseselt vett kaela saavad veel paksult seestpoolt kivikaitset peale.
see krowni pask on jube teema, tean paari mainekamat töökoda kes ei nõustu autot töösse võtmagi kui auto põhi krowni keemiast ujub.

Autor:  grimes [ 07.05.2015 19:55 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

Kardan et selle kereõliga ei pääse igalepoole kuhu tahaks. Neid õõnsusi niipalju kuhu saaks hetkel hästi ligi. Karbid, uksepostid, poolraamid, topeltpleki osasi omajagu, tiiva/koopa tagused jne. Põhja esialgu ei plaani üle teha.. seal toimetamist veel palju.

Kahjuks endal reaalne kokkupuude puudub crowniga seega vb peaks vähe tutvuma antud tootega enne möksimist..

Autor:  crime [ 07.05.2015 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

Silberauto tegeleb ka Line-x-ga. Ise ka mingi 3-4 kasti ära teinud. Lisaks on veel muid sarnaseid aineid Mingi poola sodi ja Saksa VIP tooted.(ongi selline firma nagu VIP). aga need nii head ei ole. Aga odav ei ole, kilo seda manti oli 10 euri vist. Silberauto tuleb kohapeale ka kui vaja ilmselt. Ja jutt käib tänassilma osakonnast.
Kunagi olid mingites tuupides ka seda Line-x tüüpi manti meil, mida sai lihtsalt spets suruõhu käsipüssiga peale lasta. Aga arvan et neid enam ei ole vist.

Autor:  Birdshit [ 07.05.2015 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

Sarnane nendele http://www.xn--autovrvid-z2a.ee/raptor- ... 1l&kat=128
Ise katsetada pole jöudnud, tahtsin kastika kasti seest üle lasta.

Autor:  grimes [ 16.06.2015 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 324td 89a - grimes -

Pole ammu kirjutanud..
See ei tähenda et autokallal töö ei käiks ;)
Veedan ma autokallal iga nädal poolteist päeva mis ma eestis siis viibin.. Kahjuks sellise tempoga kulgeb asi aeglaselt.
Kuid siiski saan midagi siia kirjutada ja mõningad pildid lisada :)

Alustan kauaotsitud E38 karteripõhjast mida selle mootori swapi jaoks tarvis läheb..
Pilt

Sai siis väike pesu tehtud ning sai tehtud väikesed lõiked et karteripõhi sobima saada.
Pilt

Nüüd aga oli vaja nurk jällegist ära täitsa.. Seega läks sõbra tuttava headesse kätesse kes töö viisakalt ära teostas :)
Andsin veel viimase lihvi ja nüüd peaks sobima
Pilt
Eelmise pildi taustal paistab ka siis uus käigukast.

6. Käiguline manuaal :P
Pildipealt näha et kast pealt niiske, kuid se siiski transpordikäigus tekkinud (tuulutusavast voolas vähe välja)
Pilt

Järgmisena sai ette võetud doonor E39 ning mootor maha
Ja imestuseks mootor üllatavalt puhas ja suhteliselt kuiv üleni.. Ülemised klapikambrikaane poolkuu tihendite ümbert on niiske väheke jms..
Pilt

Siis sai autom kast otsast võetud ja 6. manu kasti proovitud ning E39 garaasist välja ja E30 sisse..
Pilt

Kuid kahjuks ei õnnestunud mootorit vahele proovida kuna soetatud E46 käpad mis tulid 150kw pealt ei sobinud.. :(
Plaan on siis mootor kapotialla paika saada, modifikatsioonid koheselt ära teha kinnituste jms osas ning siis ära värvida.
Järgmisena sai ette võetud E39 juhtmestik... Enamus osa jäi juhtmestiku ja ajudega mootori külge, kuid see ei ole kahjuks kõik mida vaja..
Sai siis ussipesasse süvenema hakatud ja skeemidele näpuga järge ajama tuttava kaasabiga
Kahjuks sellest ussipesast üks väga kehva ja udune pilt.. ja sellel pildil ei paista kahjuks pooltki juhtmestikku mis seal tegelikult on..
Pilt

6-7h möödudes sai selline posu juhtmeid.. Jällegi pilt jätab mulje nagu paar juhet.. Kuid seal siiski mootori ajust mineva pistiku vastused mis jooksevad salongi siis... Sai siis kõik vajalik võetud ja mittevajalik väikese varuga kaasa haaratud.
Sisaldab kogu immo süsteemi alates immo plokist kuni süütelukuni koos immo võruga..
Lisaks diagnostika pistik ja selle juhtmestik, gaasipedaal koos juhtmestikuga, etteandepumba relee jms...
Pilt

Lõpetuseks läks auto kerevenitusse...
Pilt

Autor:  grimes [ 22.06.2015 19:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Ahhoi..
Sellel nädalavahetusel viibis auto veel kerevenituses seega sai vähe teiste asjadega tegeletud.

Sai siis aetud veel taga viimaseid vidinaid esimeste pidurite tarbeks... Nüüdseks komplekt siis koos
Kettad 300mm (e36 M3) puuritud 4x100 peale
Sadulad Brembo 4-ja kolviga kuni 330mm kettale.. (kunagi hiljem kui 5x120 peale teeb siis vast tuleb ka suurem ketas)
Sadulal siis vahetükid vahel ja et ketas õigele kaugusele supportiga tuua oli vaja flantsi rummu ja ketta vahele (2.5cm + ketta ja velje vahele 0.5cm flantsi)
Flantsi kokku 3cm.. Nüüd peaks veljed ka enamvähem koopal ligi olema (istusid jube koopas sees)
Juurde tulid ka ühed puksid/vaheseibid et supportit veljele lähemale tuua.
Lisaks nüüd siis kinnituvad veljed tikkude ja muttritega.. Sama kombo tuleb ka taha :)

Miski pildike pudinatest
Pilt


Järgmiseks sai ära toodud uus sisselaske kollektor millel puuduvad pöördklapid ja nende pesad. Ainuke viisakas lahendus pöördklappide eemaldamiseks minusilmis :P Ennetame siis olukorda kus võivad klapid mootorisse kukkuda.
Pilt

Käisin ka uurimas korrosiooni tõrjevahendit millega plaanis auto kõik õõnsused ja nurgatagused üle lödistada.
Sai võetud väike purk prooviks et natuke tutvuda antud määrdega.
Pilt

Ja lõpetuseks üks vähe kehv pilt küll reedest.. Kui rulli nina üritati jälle sirgeks saada
Täna sain ka tel kõne, et auto nüüd sirge ja ootab peremeest :P Poolraamid sirged ja ninnu otse omadega ;)
Oli teine vähe paremale viltu ning ka natuke kõrgem paremast nurgast (silmaga päris märgata ei olnud)
Pilt

Autor:  Iff [ 22.06.2015 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Mis mootorilt see kollektor pärit on ?

Autor:  grimes [ 23.06.2015 07:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Iff kirjutas:
Mis mootorilt see kollektor pärit on ?

Kolle on pärit manuaalkastiga mootori küljest. 142kw ja automaat nagu mul doonoriks oli on küik pöördklappidega. Manuaalid aga ilma ;)

Autor:  sprintt [ 24.06.2015 10:08 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

väga eht ettevõtmine, see 3.0 võiks seal kere peal päris huvitav olla :)
jään valmisprodukti ootama :hail

Autor:  bemarimees [ 24.06.2015 17:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

huvitav

4. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/