Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E30 324td 89a - grimes - 3.0d biturbo
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=130286
5. leht 10-st

Autor:  MSirla [ 26.06.2015 17:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Line-Xi võin lasta kui veel soovi on. Aparatuur olemas millega saaks lasta

Autor:  grimes [ 26.06.2015 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

MSirla kirjutas:
Line-Xi võin lasta kui veel soovi on. Aparatuur olemas millega saaks lasta

Soov kindlasti olemas :)
Suhtleme PS-is edasi..

Autor:  ouc- [ 27.06.2015 22:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

I like it

Autor:  grimes [ 09.07.2015 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Auto juba mõndaega tagasi tuli venitusest tagasi..
Ning et teada saada kuidas asjad nüüd ette istuvad tuli nina ka kokku laduda.
Pilt
Kuna auto varem ei olnud M-tech 2 stangeringiga siis puudusid selleks kereküljes vastavad kinnituskohad/augud. Need siis ka nüüd külge sobitatud viisakalt.. (augud mis puuritud sai, saavad korraliku töötluse et rooste ei kisuks)
Pilt

Mootori pealepanek on veninud juba kuuaega.. Miks ? Sest selline tore asutus nagu UM ei suuda oma juppide kohaletoimetamisega tegeleda... Sai tellitud 10. Juuni uued mootoripadjad mis pidid 10-ne tööpäevajooksul jõudma kuid ootan neid siiani :(
Vahepeal sain õnneks uued mootorikäpad mis peaks sobima :)

Pidurid said ka külge.. Jube põldur ikka küll hetkel.. isegi 18" tundub rulliall väike hetkel :D 30cm madaldust ka palun :P
Pilt
Kui keegi teab kust saaks hea hinnaga BC coiliringi või oskab neid kusagilt tellida parema hinnaga võib mulle abi pakkuda :)

Autor:  onnu [ 09.07.2015 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Tahaks isegi mõõtu võtta, mul on ka e30

Autor:  grimes [ 16.12.2015 23:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Omajagu on jälle aega möödas viimasest postitusest.. See ei tähenda et miskit poolikuks jäänud oleks.

Tegutsemist vajas eelkõikge siis just kapotialune.. Nii värv kui lisa kinnitusi jms uue mootori tarbeks.
Nimelt eelkõige siis jahutusradikas ja cooleri kinnitused.. el vendi kinnitused jms.

Pilt
Pilt

Järgmiseks ootas kapotialune koos uute kronsteinidega eeltööd ja värvimist
Pilt
Pilt

Tulemüürile pigimatti, et natuke mootorimüra salongiomast isoleerida
Pilt

Lisaks sai soetatud 173kw 3.0d turbo ja kolle
Pilt

Kuna see turbo oli juba elektoonilise juhtimisega sai see ümber tehtud equaatoripeale ümber
Pilt

Siis sai vahetust veel tihendid, filtrid ja palju muud nokitsemist
Pilt

Miskiaeg jõudis asi sinnamaani et sai mootor kapotialla tagasi, ning tegeletud kõige muuga selle ümber (juhtmestik, käigukasti hoovastik, gardaan jms)
Pilt

Pilt

Kõikseparem uudis aga see, et nüüdseks üleeile auto taaskäivitus esimest korda taas uue mootoriga ! :P

Väike videojupike täitsa esimesest käivitusproovist
https://www.youtube.com/watch?v=hWzDPDqCXQ0&app=desktop
Nüüdseks auto ka mõned esimesed meetrid omal jalal sõitnud.. Tegemist tahab veel cooleri ja jahutussüsteem.. väljalase ja nii mõndagi veel nokitsemist.

Varsti saab komplekteerima hakata :cool:
Pilt

Autor:  kuno666 [ 17.12.2015 00:13 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Kas tegid ka geomeetria varda lühemaks või jätsid sama pikaks kui ta oli ?

Autor:  grimes [ 17.12.2015 08:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

kuno666 kirjutas:
Kas tegid ka geomeetria varda lühemaks või jätsid sama pikaks kui ta oli ?

Kõik sõltub equaatori kaugusest. Kuna 1:1 lahendit kinnitusel ei olnud.. tuli ümber keevitada ja modida nii üht kui teist..
Ja eks seda tuleb veel jh katsetada ja proovida :) ja vajadusel reguleerida/muuta..

Autor:  Taavi00 [ 17.12.2015 14:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

grimes kirjutas:
kuno666 kirjutas:
Kas tegid ka geomeetria varda lühemaks või jätsid sama pikaks kui ta oli ?

Kõik sõltub equaatori kaugusest. Kuna 1:1 lahendit kinnitusel ei olnud.. tuli ümber keevitada ja modida nii üht kui teist..
Ja eks seda tuleb veel jh katsetada ja proovida :) ja vajadusel reguleerida/muuta..

See hoob tuleks ka ikka lühem panna kuna elektriline klapp liigutab seda rohkem kui vaakum. Ma tükk aega jebisin endaomal sellega ja siis lõpuks panin sinna vaakumklapiga turbo küljest hoova ja probleem kadus vaakum liigub äärest äärde nii nagu peab :D

Autor:  grimes [ 18.12.2015 08:26 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Tänud :) võtame kindlasti teadmiseks kui peaks probleeme tulema sellega ;)
Eks lähiajal saab proovida/testida

Autor:  varikasutaja [ 18.12.2015 09:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

mis see equaator on? tegid turbo ekvaatori järgi pöörleva?

Autor:  grimes [ 18.12.2015 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

varikasutaja kirjutas:
mis see equaator on? tegid turbo ekvaatori järgi pöörleva?

Vb tõesti panen ise nimetusega mööda.. kuid üks remondimees mulle nii kunagi mainis.. et see nn rahvakeeli vaakumklapp mis turbot juhib sellist nime kannab.

Autor:  ORaamat [ 19.12.2015 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Akuaator

Autor:  mihkel-m [ 19.12.2015 13:56 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

ORaamat kirjutas:
Akuaator


Aktuaator. :D

Autor:  ORaamat [ 21.12.2015 02:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E30 330d 89a - grimes -

Krt kuidas see T sealt vahelt ära jäi :D

5. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/