Tervist!
Olen seda foorumit lugenud juba paar aastat, postitusi on kogunenud omajagu nagu näha
Mõtlesin, et oleks pidanud ammu teema tegema, sest autot, mida tutvustan, on ehitatud juba aastast 2012. Aga olen seda kogu aeg teadmata põhjusel edasi lükanud.
Aga miks just see auto, põhjust väga ei teagi. 200sx hakkas meeldima juba vb üks 10 aastat tagasi. Algselt olid valikus nii S13, S14 ja nö S14a (S14 facelift, kes ei tea). Aga mida aeg edasi, seda enam tõmbas just S14a poole. Sai vaadatud eestist paari isendit, üks oli jubedalt roostes, teine oli juba mineku poolest kahtlane, pluss veel originaal osi oli palju puudu, ja üks esituli inglismaa oma jms.
Ootasin veel pool aastat, olin juba valmis Saksamaale sõitma aga ükspäev auto24 lahti lüües vaatas vastu üks kena originaal S14a. Sai helistatud ja sain kokku leppida aja pühapäevaks (autot müüs firma) vaatama minna, oleks esmaspäeval läinud, oleks vast ilma olnud, sest paberite vormistamise ajal oli kõnesid mitu, et kas müüdud juba jne
Auto on Saksamaalt, mina võtsin ta arvele Eestis oktoobris 2011. Auto oli 100% originaal ja väga heas korras. Proovisõit tehtud, raha makstud ja oligi unistus täidetud
Mõned andmed ka juurde.
Nissan 200sx S14(a) 2000.a
Mootor SR20DET 147 kw
Lisadest kliima (kuna radikas lekkis, tegin odava fix'i ja kogu süsteem tuli autost välja)
Istme soojendused (ebavajalikud samuti, kuna talvel ei sõida)
Elektriaknad
Ja kõik
Vigadest niipalju, et tahokas ei tööta, olen üritanud parandada, aga siiani pole õnnestunud. Uus aftermarketi oma on olemas ja ootab külgepanekut. Mõned kõksud ka saanud, üks kõrvalistuja küljel mis on õnneks väga hästi korda tehtud ja teine juhiuksel, kus on lakk maha koorunud aga ei midagi hullu.
Peale ostu tehtud pildid siis



See puit oli selle auto jubedaim osa vist

Õnneks on see nüüdseks värvitud.

Vahepeal oli auto selline

Jah ma tean, coilid olid tol ajal juba all, aga selle kõrgusega ma sõitsin suht pikka aega
Rota Grid oli muidugi must have

Ja selline on ta hooajal 2014

