Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=146541
4. leht 10-st

Autor:  HawK [ 05.10.2015 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

moribundity kirjutas:
kas viskad tagatiivad nyyd ymbervõi hakkad uuesti laiendama...Esimeste diibadega lebom...

Plaanis on uuesti teha, nüüd äkki natuke targem ning kergem teha :).
siimP kirjutas:
laiendatud tiivad suht uglyd :waah

Ega hetkel midagi ilusat seal ole jah. Kõigile ei saa meeldida ka :D.

Autor:  HawK [ 06.10.2015 20:29 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Jõudsin uut Caddy ka täna teha, kuidagi palju parem tunne on, kui tean, et pool autot pole roostes :D

Pilt

Pilt

Endiselt võib pakkuda Golf 2 laia esistanget. ;)

Autor:  HawK [ 07.10.2015 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Keegi äkki teab, kas kuidagi oleks võimalik legaalselt 1.8T mootor Caddyle peale saada?
Arkist sain vastuse, et võimsuste vahe ei või erineda 30%, töömaht 20% jne. põhimõtteliselt copy-paste seadusest, mis mul juba selge.
Kõige võimsam mootor, mis Mk1 Caddyle pandud, on 70kw, 1.8T 110kw, ehk võimsuse vahe 40%, ongi kogu lugu sellega?
Või on veel kuidagi võimalik taotleda luba, et legaalselt antud mootor vahele saada?

Autor:  Martpoiss [ 07.10.2015 19:50 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Kahjuks ei saa, ainuke võimalus oleks ise ehitatud auto aga see ei tohi jälle tehases toodetud autot meenutada. Kõige lihtsam on sul tavalise 1,8 mootoriga arvele võtta ja hiljem see turboka vastu vahetada või turbo lisada (niikuinii jääb mootori ja tulemüüri vahele kust välja ei paista). 1,8T ehitajad minuteada eelistavadki vabalthingava plokke :) Võibolla midagi päästab kui ARKile selgeks teha et see on sama auto mis Golf, sellel oli võimsaim mootor 80 kW. Siin foorumis kunagi ehitati üks Daewoo Lanos millele pandi peale Opeli 110kW mootor ja luba saadi umbes taolise põhjendusega et see tegelikult sama auto mis Opel Kadett millel sama mootor peal. Eks oleneb ARKi töötajast kelle peale satud. 1,8T mootoriga Golf 1-sid liigub küll Eestis, võid uurida nende käest kuidas arvele said.

Autor:  Noosik [ 07.10.2015 19:53 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

..just sama mõte et alguses ilma turbota 1.8

Autor:  HawK [ 07.10.2015 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Martpoiss kirjutas:
Kahjuks ei saa, ainuke võimalus oleks ise ehitatud auto aga see ei tohi jälle tehases toodetud autot meenutada. Kõige lihtsam on sul tavalise 1,8 mootoriga arvele võtta ja hiljem see turboka vastu vahetada või turbo lisada (niikuinii jääb mootori ja tulemüüri vahele kust välja ei paista). 1,8T ehitajad minuteada eelistavadki vabalthingava plokke :) Võibolla midagi päästab kui ARKile selgeks teha et see on sama auto mis Golf, sellel oli võimsaim mootor 80 kW. Siin foorumis kunagi ehitati üks Daewoo Lanos millele pandi peale Opeli 110kW mootor ja luba saadi umbes taolise põhjendusega et see tegelikult sama auto mis Opel Kadett millel sama mootor peal. Eks oleneb ARKi töötajast kelle peale satud. 1,8T mootoriga Golf 1-sid liigub küll Eestis, võid uurida nende käest kuidas arvele said.

Mul oli plaanis uuesti Arki kirjutada väitega, et kuni kastini on auto Golf 1. Kahjuks arvan, et nad raiuvad ikka seda edasi, et Caddyle pandi 70kw mootor ja neid ei huvita, mis, kus ja kes. Samas kaotada pole midagi. ;)

Autor:  Noosik [ 07.10.2015 22:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Kirjutad mingile arki üldisele mailile v mõnele konkreetsele esindusele, usun et halba see ei teeks kui prooviks selle jutuga erinevates arkides käia/küsida.

HawK kirjutas:
Martpoiss kirjutas:
Kahjuks ei saa, ainuke võimalus oleks ise ehitatud auto aga see ei tohi jälle tehases toodetud autot meenutada. Kõige lihtsam on sul tavalise 1,8 mootoriga arvele võtta ja hiljem see turboka vastu vahetada või turbo lisada (niikuinii jääb mootori ja tulemüüri vahele kust välja ei paista). 1,8T ehitajad minuteada eelistavadki vabalthingava plokke :) Võibolla midagi päästab kui ARKile selgeks teha et see on sama auto mis Golf, sellel oli võimsaim mootor 80 kW. Siin foorumis kunagi ehitati üks Daewoo Lanos millele pandi peale Opeli 110kW mootor ja luba saadi umbes taolise põhjendusega et see tegelikult sama auto mis Opel Kadett millel sama mootor peal. Eks oleneb ARKi töötajast kelle peale satud. 1,8T mootoriga Golf 1-sid liigub küll Eestis, võid uurida nende käest kuidas arvele said.

Mul oli plaanis uuesti Arki kirjutada väitega, et kuni kastini on auto Golf 1. Kahjuks arvan, et nad raiuvad ikka seda edasi, et Caddyle pandi 70kw mootor ja neid ei huvita, mis, kus ja kes. Samas kaotada pole midagi. ;)

Autor:  HawK [ 07.10.2015 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Noosik kirjutas:
Kirjutad mingile arki üldisele mailile v mõnele konkreetsele esindusele, usun et halba see ei teeks kui prooviks selle jutuga erinevates arkides käia/küsida.

Üldist meili kasutan, panin enne just uue kirja teele... Peaks võib-olla kohapeale minema uurima jah, saaks kohe asjad selgeks rääkida.

Autor:  moribundity [ 07.10.2015 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

mida see päästaks, kui golf yheks räägid selle, ikka ei sobi 110kw moto ju...

Autor:  HawK [ 07.10.2015 23:16 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

moribundity kirjutas:
mida see päästaks, kui golf yheks räägid selle, ikka ei sobi 110kw moto ju...

Miks ei sobi? Kuidas siis siin Eestis on legaalselt saadud 110kw 1.8t peale Golf ühele?

Autor:  saarlane [ 07.10.2015 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Polegi ilmselt legaalselt?

Autor:  moribundity [ 08.10.2015 01:07 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

HawK kirjutas:
moribundity kirjutas:
mida see päästaks, kui golf yheks räägid selle, ikka ei sobi 110kw moto ju...

Miks ei sobi? Kuidas siis siin Eestis on legaalselt saadud 110kw 1.8t peale Golf ühele?

no kui g1 on 80kw max siis +30% ei jätku ju

Autor:  HawK [ 08.10.2015 07:53 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

moribundity kirjutas:
HawK kirjutas:
moribundity kirjutas:
mida see päästaks, kui golf yheks räägid selle, ikka ei sobi 110kw moto ju...

Miks ei sobi? Kuidas siis siin Eestis on legaalselt saadud 110kw 1.8t peale Golf ühele?

no kui g1 on 80kw max siis +30% ei jätku ju

Jah ongi minu viga, 102kw hoopis passis kirjas, millegipärast olen vaadanud, et 110 on :kill

Autor:  ert [ 09.10.2015 20:41 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Esitasid neile ilmselt vale küsimuse. Võta mõne tehnoosakonna kõrgema venna e-mail, või veelgi parem telefoninumber, ja uuri, mida sa ümberehitusloa taotlemiseks tegema pead (avaldus+mingi kirjeldus kuidas, mismoodi sa teha plaanid ja miks sul seda vaja teha on)

Autor:  HawK [ 12.10.2015 20:03 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Arkist tuli täna vastus, et neid ei huvita, et Golf 1 ja Caddy kastini samad autod on. Võetakse aluseks konkreetse sõiduki keretüüp.
Igavene jama värk, eks peab tulevikus tehnoosakonda kohale minema ja siis nendega jutustama.

Vahepeal olen teise koopa ka valmis meisterdanud ning täna läks auto teistpidi pinki.
Pilt

Soomlased on sitalt kasti pikendust teinud ning tänu sellele tagant "veits" roostes ;).
Kõige kergem on kast uuesti lühikeseks teha. Kellegil tagaluuki pole müüa või laenata? Oleks selle järgi kergem teha.
Hea näide, kui keevitatakse plekitükk külge ja sissepoole ei lasta mitte mingit kaitsevaha, krunti, värvi, kivikaitset vms.
Tänu sellele siis mujalt ka ära mädanenud...
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

4. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/