Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=146541
5. leht 10-st

Autor:  dellu [ 14.10.2015 11:53 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

See tehnoosakonna teema ongi seal selline nii ja naa. Minule väideti ka seda, et kui soovid panna mootorit, mida antud autole pole tehasest pandud, siis võetakse aluseks ka konkreetne ehitatav auto. Ehk isegi kui tehasest on tulnud välja näiteks võimsaim 2.0 ja 100kw, aga tahad panna näiteks 2.2 120kw, siis oma 1.4 50kw-le sa seda panna ei saa. Ehk siis sisuliselt peaksid esmalt ehitama ta 100kw-seks tehasemootoriks ja alles siis saaksid vastava upgrade teha. Samuti kehtib see niiöelda downgrade kohta. Ehk 100kw-st 50kw-seks ei saa ka teha, samuti peab % jälgima.

Autor:  photograph [ 15.10.2015 11:58 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

dellu kirjutas:
See tehnoosakonna teema ongi seal selline nii ja naa. Minule väideti ka seda, et kui soovid panna mootorit, mida antud autole pole tehasest pandud, siis võetakse aluseks ka konkreetne ehitatav auto. Ehk isegi kui tehasest on tulnud välja näiteks võimsaim 2.0 ja 100kw, aga tahad panna näiteks 2.2 120kw, siis oma 1.4 50kw-le sa seda panna ei saa. Ehk siis sisuliselt peaksid esmalt ehitama ta 100kw-seks tehasemootoriks ja alles siis saaksid vastava upgrade teha. Samuti kehtib see niiöelda downgrade kohta. Ehk 100kw-st 50kw-seks ei saa ka teha, samuti peab % jälgima.

Päris nii keeruline see asi selle tehnoosakonnaga ka pole. Oma kupee mb sain ilusti kunagi 4.2sena arvele. Protsendid olid sama moodi lõhki. Tehnoosakonda avaldus lihtsalt teha ja vaadata mis nad kostavad.

Autor:  ats16v [ 16.10.2015 13:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Ei ole see asi nii hull.
Enda 2.0 115kw regasin 2.0 178kw ja ei olnud mingeid probleeme.
Vahetasin mootori ja läksin arki, kohapeal tehti mootori vahetus avaldus ja korras.

Autor:  dellu [ 16.10.2015 14:28 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Ilmselt siis räägib iga vana eri juttu või saame üksteisest valesti aru. Konkreetselt oli soov saada infot Corrado diisliks ehitamise kohta, sest registri järgi peaks üks 1.9 66kw arvel olema Eestis (tehasest pole). Kui küsisin infot, et kas ma saaks omale ka samal kaalutusel 1.9 66kw siis öeldi, et ei saa. Sul 118kw ja 118->66kw jääb välja %-dest. Küsisin, et huvitav kuidas siis see arvele saadi, et minuteada on ju 2.0 ja 100kw kõige lahjam Corrado, siis hakati ajama, et siin kirjas, et on 1.8 66kw-st ehitatud, aga no sellist asja pole Corril samuti olemas. Ilmselt oli juba ammu mingi jama tehtud siis, aga peale seda tuli jah pikk jutt, et ka lahjemaks minnes peab olema % piires. Samas arvestades sealseid härrasid, siis äkki tõesti mõni laseb lõdvemalt kui teine. Ühest härrast olen ma siin ka korra varem juttu teinud, kuidas sportpütti arvele ei saanud, kuigi enne tegi sertifikaadist koopia, uuris seda auto all jne. Või kuidas sama vana sportrooli mingi 1h aega kirja pani, kuni kolleeg talle lõpuks juba kurjalt ütles ja näitas mida teha, et ära kiusa inimesi. Ka see nädal käisin just ühte autot arvele võtmas, kui minu autot vaadanud isik vaatas korra läbisõidu ja VIN koodi, siis täpselt samasuguse protsessi korral kõrvalautot tegi see sama eelkirjeldatud isik. Tema tegi pilte, otsis kõiki kerekoode nii mootoriruumist kui salongist jne. Pildistas ka tagumisi koopaid ja ma ei saanudki aru mida kõike veel. Igatahes mul oli juba esmase ülevaatuse akt (auto välisriigist) ammu käes, kui see alles ümber auto tsillis. Sisse sõitsime koos :). Teenindussaali ta ka selleks ajaks veel ei jõudnud, kui mul juba sealt teh pass ja numbrid ka käes olid.

Autor:  HawK [ 17.10.2015 17:58 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Veidi tagapaneeli puhastanud ning paar uut tükki ka auto saanud.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tasa ja targu ;).

Autor:  HawK [ 19.10.2015 20:44 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Endiselt mässan tagapaneeliga, pisiasjad võtavad nii palju aega seal, et suures plaanis nagu midagi ei muutukski. :D
Nii palju on muutunud, et nelikanttoru on tekkinud ning üks uus tükk.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  HawK [ 23.10.2015 17:19 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Kerge uuendus siis jälle.
Tagapaneel areneb vaikselt, väga palju pole jõudnud teha.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja siis jõudis kauaoodatud kuller velgedega. :D
Veljed siis 17x8.25 ja 17x9.75.

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  saarlane [ 24.10.2015 14:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Ilmselge overkill ju selle kastika jaoks. Oleks siis laiuse arvelt välisrantigi :?

Autor:  Rotary [ 25.10.2015 20:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Oota korralikumad pildid ära selle veljega ja siis vaatame kas overkill või ei.

Autor:  karlerik [ 25.10.2015 23:30 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Velg küll päris massiv :D

Autor:  allan1 [ 25.10.2015 23:32 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

.

Autor:  HawK [ 28.10.2015 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Teeks kerge uuenduse ka, autot ehitan suhteliselt iga päev, aga ei hakka igast keevitatud tükist pilti lisama.
Täna lõpetasin tagapaneeliga ja pika jamamise peale sain ka tagasilla koos kogu täiega alt ära. Nüüd millalgi teise Caddyga vaja sillad ära vahetada.
Kui keegi teab, kus painutatakse plekki, siis võiks teada anda, oleks vaja paar painutust lasta teha.
Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  HawK [ 16.11.2015 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Kui tagumine sild alt sai, siis lükkasime teise Caddy sisse, et sealt sild võtta, sest ei viitsinud ise axle flipi teha.
Mingi hetk lähevad liivapritsi sillajupid, aga enne vaja mõned asjad sinna külge meisterdada.
Pilt

Siis ühele uksele roostetõrjet tehtud, täna sain remontplekid ka kätte ning mingi aeg teeb uksed lõpuni.
Pilt

Pilt

Veel olen keevitanud esiklaasiraami alumise serva külge.
Pilt

Pilt

Mingi aeg sai tellitud Corrado 280mm pidurikettad ning foorumist sain VR6 supportid ning sadulad.
Supporti flantsi šabloon hakkab vaikselt kuju võtma.
Pilt

Pilt

Pilt

Keegi äkki teab, kus saaks tagasillale vedrukammitsaid?

Pilt

Autor:  jOnts [ 18.11.2015 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Proovi veidi värskema Caddy omi.
Ei tahaks uskuda, et nad ülemäära erinevad on.

Originaalis ( 281599173C - tootmisest maas 2010 aastast ) on andmed sellised : M12x1.5 ning pikkus 133


OE tootekood 96 aasta masinal - 6K9599173A, kahjuks pikkust kirjas pole, kuigi keerme suurus on sama nagu vanal


Päris värskel Caddyl kahte mõõtu klambrid - 130 (ühe lehega vedrule) ja 145 (kahe lehega vedrule), keerme mõõt sama nagu sinul.

Originaali letihind jääb sinna 10-14 eurtsi vahele tükist.

Autor:  Montrey11 [ 19.11.2015 13:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Märk maha. Tundub huvitav projekt :)

5. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/