Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=146541
6. leht 10-st

Autor:  HawK [ 19.11.2015 20:41 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Vahepeal olen esimese flantsi suht valmis saanud, hakkasin tagumist tegema, et saaks taha ka ketaspidurid.
Tallinnas keegi CNC-lõikamisega tegeleb?
Keegi oskab äkki öelda, et kui mul on šabloonid tehtud, kas siis oleks vaja joonis ka veel teha või tehakse šablooni järgi asi valmis?
Kui esimene flants valmis sai, siis panin ketta, supporti jne. külge, et veljega proovida. Ette tahaks mingi 20 või suuremat veljeflantsi saada (võib pakkuda koos poltidega, kui kellegil on).
Pilt

Lõpuks sai kahele veljele rehvid ka peale tõmmatud ning autot veidi alla lastud, et umbes teada saada, milline välja näeb.
Koos rehvidega näevad veljed täitsa asjalikud välja.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tagumine flants tuleb õnneks suht lihtne tükk ning sellega väga palju probleeme ei tohiks tulla.
Flantsiga saab autot paar mm madalamaks ja umbes 10mm ratast välja ka veel, siis pole veljeflantsi taha vaja, sest velg istus niisama ka suht hästi juba.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  mehike007 [ 19.11.2015 23:13 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Kui šabloon olemas, siis eraldi joonist küll vaja ei oleks :) Flantsile uputatavad poldid on mul olemas m12 uued. Saan lõigata ja saata postiga ka kui lähemalt ei leia :)

Autor:  HawK [ 19.11.2015 23:26 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

mehike007 kirjutas:
Kui šabloon olemas, siis eraldi joonist küll vaja ei oleks :) Flantsile uputatavad poldid on mul olemas m12 uued. Saan lõigata ja saata postiga ka kui lähemalt ei leia :)

Uputava poldi all mõtled peitpeaga polti? Kui nii, siis need juba olemas. :)

Hetkel uurin lõikamise värki, aga oleks vaja peale selle veel freesimist, puurimist ning keermestamist ka. Ühe firma leidsin, kus saaks kõik korraga - kirjutasin neile, et kas teevad ainult tooriku järgi või vaja ka joonist. Samas mõnes kohas kohe kirjas, et võib kasvõi mõttega minna ning kohapeal tehakse arvutis joonis.

Autor:  jOnts [ 20.11.2015 15:04 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

db-hp'st võid proovida flantsi leida - hind muidugi suht korralik.

Autor:  HawK [ 20.11.2015 16:16 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

jOnts kirjutas:
db-hp'st võid proovida flantsi leida - hind muidugi suht korralik.

Leidsin mingid sellised ka:
http://www.tyrelia.com/adapter-25mm-4x1 ... 23120.html

Või on need tavalised paremad, kuhu pean lihtsalt pikemad veljepoldid panema?

Autor:  strife [ 20.11.2015 20:03 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

http://www.inex.ee/rehvitarvikud/flants ... _ja_mutrid

Soovitan sellist kohta, sularahas saab ka soodsamat hinda (kui arvet ei võta)
;)


Terv

Autor:  KANAONU [ 23.11.2015 00:52 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Väga põnev teema, jõudu!

Autor:  versus [ 23.11.2015 17:59 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

HawK kirjutas:
Veljed siis 17x8.25 ja 17x9.75
On need päriselt sellise mõõduga või väljast mõõdetud?

Autor:  HawK [ 23.11.2015 20:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

versus kirjutas:
HawK kirjutas:
Veljed siis 17x8.25 ja 17x9.75
On need päriselt sellise mõõduga või väljast mõõdetud?

Nii oli lehel kirjas, kust tellisin, aga ühel velje karbil oli 10" peale trükitud ja teist ei vaadanud.

Ei leia firmat, kes flantsid teeks, kahte kohta olen kirjutanud - ühest sain vastuse, et oleks joonist ka vaja (midagi olen valmis kritseldanud). Loodan, et jõuan homme uurima minna, mis nad räägivad seal. Tahaks leida sellise koha, kus tehtaks terve asi korraga valmis, ehk siis puurimised, keermestamised jne.

Flantsil ainuke koht, mis peaks suht täpselt olema on see, kus süvendiga polt on ning seal kõrval siis kergelt kaarjas osa mõlemal pool, muidu võib tükk suurem olla ja kujult veidi erineda antud toorikust.
Alumine kaar on samuti selline, et see võib täpselt poolkuu või poolik ring olla, kuna ruumi korralikult veel.
Flants ise selline:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  EnricoN [ 12.12.2015 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

8 pool ja 10 veljed siis

Autor:  HawK [ 07.02.2016 01:27 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Pilt

Autor:  offline [ 07.02.2016 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Hea istuda selle tagumise rehvi peal ja jalga puhata

Autor:  HawK [ 09.02.2016 13:56 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Keegi Tallinnas hea hinnaga liivapritsi teenust pakub? Oleks vaja põhi ja tagumised koopad ära puhastada.

Autor:  HawK [ 17.02.2016 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Ei ole viitsinu uuendada teemat, aga võtsin end kokku nüüd, väga palju pole tehtud, aga midagi ikka.

Ustega olen niikaugele jõudnud, et remonttükid külge keevitanud, seest rooste välja lõiganud ning uued tükid asemel teinud.
Hetkel ootavad mõlemad uksed tina ja pahtlit.

Pilt

Pilt

Pilt

Mingi aeg sai lastud VWKlubi kasutajal Zender painutada tagaluugi plekk. Kui selle kätte sain, hakkasin veidi tegema.
Kuna plekk oli sirge, siis oli vaja saada nurgatükkidega vastav kurv "luugile", natuke nuputamist ja oligi vajalikud tükid valmis.
Kolleegiga koos sai siis lõpuks vastav kurv valmis ning järgmiseks tegin raami sisse, et korralikult jäik jääks.
Nüüd millalgi vaja poodidesse uurima minna, et millest uued hinged, lukusti jne. teha.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ühel hetkel said flantsid ka valmis.

Pilt

Pilt

Ette sai kohe ketas koos supporti ja asjadega külge krutitud, VR6 support koos 280mm Corrado kettaga.
Ette veel vaja 10mm flantsi.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tagumise flantsiga selline naljakas lugu, et ühes kohas lõigati toorik välja ning teises puuriti ja keermestati.
Esimesega saad väga hästi hakkama, aga kui läksin puurima ja keermestama, siis nad suutsid midagi nii valesti panna, et üks auk pool cm nihkes.
Kuigi mul olid tsentrid ette löödud ning joonis ka olemas, joonist neil vaja polnud, sest tegid tsentrite järgi, mis sobis mulle paremini.
Vahet pole, 3 polti hoiab ja neljanda juurest panen mõne punktiga kinni arvatavasti.
Flants toob mõlemat ratast 30mm välja ning 50mm autot madalamale (endiselt ilge maastur).
Tagumised kettad on ka korralik naljanumber, ei tea, mida nendega ette võtan, pole leidnud netist midagi tarka kah...
Taha läheb Golf 3 pidurisüsteem. Sild polnud piltide tegemise ajal korralikult all, enne liivapritsi ei hakka pukse ja asju ostma.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  HawK [ 19.02.2016 21:32 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK

Paar päeva tagasi hakkasin vaikselt paremat tagumist koobast seest tegema. Kõik üleliigne ja roostene osa ära ning uus asemele.
Sisemise ääre lõin üles, et saaks koobast sügavamaks.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kuna suht palju oli eest ära lõigatud, siis sain hästi kasti tagumise nurga ära teha.
Kuna painutuspinki pole, siis kruustangide vahel sai enamvähem ümar kuju tehtud, pärast tina ja pahtilga saab ilusamaks teha ;).
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Jõudsin veel veidi koobast teha ning sisemist äärt keevitada (unustasin pilti teha), aga järgmine nädal venituspinki vaja ja Caddy maha ajada.
Algul oli plaanis lihtsalt sild alla ja maha niikauaks, aga mõnda aega olen mõelnud juba, et võiks auto grillile ajada ning siis põhja, koopaid jne. teha.
Kunagi mitu aastat tagasi töökaaslane meisterdas Mitsubishi Evo 3le grilli. Vahepeal on Evo 9l seda kasutatud ning nüüd siis Caddy kord.
Õnneks oli grilliga suurem töö tehtud ning mul oli vaja teha kinnitused taha ja ette lansekatele. Paar tundi meisterdamist ja külili ta oligi.
Pilt

Pilt

6. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/