Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.06.2018 11:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 24.02.2016 02:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.05.2012 22:58
Postitusi: 328
Asukoht: Tallinn
Tagumised kaared teed ikka laiemaks , kui originaalis ?

_________________
Tsiteeri:
Minu põrgu , minu reeglid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 24.02.2016 11:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 94
Old_Timer kirjutas:
Tagumised kaared teed ikka laiemaks , kui originaalis ?

Esimesed ja tagumised mõlemad ;).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 15.03.2016 14:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2007 12:02
Postitusi: 90
Asukoht: Tallinn
Pikka aega pole sa midagi siia postitanud, kuidas edeneb ?

Terv


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 17.03.2016 20:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 94
strife kirjutas:
Pikka aega pole sa midagi siia postitanud, kuidas edeneb ?

Terv

Vaikselt tegelen põhjaga, et midagi ikka toimub :D. Homme proovin kerge uuenduse ka teha foorumisse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 17.03.2016 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2004 20:15
Postitusi: 223
Asukoht: Siit ei ole näha kah...
Tere

Mis velgedega tegu? Mis ET?

Peeter

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 17.03.2016 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 94
Peeter82 kirjutas:
Tere

Mis velgedega tegu? Mis ET?

Peeter

Veljed on Japan Racing JR-11 ja esimestel peaks olema ET35 ja tagumised vist ET30, kui õigesti mäletan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 18.03.2016 00:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2012 23:57
Postitusi: 724
Asukoht: Narva-Jõesuu
Teemat lugedes meenus üks video, kus üks mees ehitas endale 10 aastat miskit usakat, et sellega pärast vanaduspõlve nautida ja siis esimesel päeval kui projekt valmis sai sõitis üks blond telefoni näppides auto mahakandmisele :D Aga edu sulle selle maziinaga !

_________________
Pussymoneyweed


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 18.03.2016 00:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.05.2012 22:58
Postitusi: 328
Asukoht: Tallinn
See nagu siin kunagi seda põrnikat ehitati , rohelist . Bemmi velgede järgi tuli pm kogu auto ehitus .

_________________
Tsiteeri:
Minu põrgu , minu reeglid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 18.03.2016 22:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 94
Lubatud uuendus siis.
Väga midagi kirjutama ei hakka, piltide pealt saab aru, mis toimub.
Nii palju, et nelikanttoru läks kasutusse, sest nii on kergem ;).
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 25.03.2016 00:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 94
Jälle ehitatud.
Sai tagumist otsa meisterdatud, eemaldasin vedrukinnituse, sest sealt ümbert ja alt kõik mäda.
Aega võttis, aga asja sai, kui see küljest oli, siis edasi oli suht kerge.
Kõik kus vähegi roostet on, saab puhastatud või uue tüki (enamasti uus plekk asemele).
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lõpuks krunt selga ja järgmise asja juurde.
Pilt

Pilt

Servaga ühelpool.
Pilt

Järg jõudis kasti põhjani, kuna Eestis keegi vastavaid talasid Caddyle ei müü, siis sai külastatud rauapoode...
Pilt

Korralikult võttis aega selle põhja tükeldamine ja loomulikult lõikekettaid ka. Umbes 90% ajast läks talade lõikamisele,
õnneks pole tehasest talad väga hästi kinni punktitud ning lõpus sai nad lihtsalt lahti tõmmatud, 2 tala ainult korralikult kinni.
Säästab mind mõningast lisatööst.
Kuna põhi mõnest kohast mäda, siis sai roheline Caddy sisse aetud, et sealt põhja tükeldada.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Puurisin/lõikasin vedrukinnituse ka lahti, et saaks korralikult ära puhastada kõik vahed.
Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 25.03.2016 08:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 870
Asukoht: E/T
Kas esimese asjana enne sellise projekti alustamist ei peaks mitte seda sitamaja sealt põhja alt korralikult minema pesema? Vähe ropp on vaadata kuidas sita peale üritatakse saia teha. Jõudu tööle!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 26.03.2016 00:37 

Liitunud: 21.05.2011 16:32
Postitusi: 186
SpikeBMW kirjutas:
Kas esimese asjana enne sellise projekti alustamist ei peaks mitte seda sitamaja sealt põhja alt korralikult minema pesema? Vähe ropp on vaadata kuidas sita peale üritatakse saia teha. Jõudu tööle!

ära vaata siis :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 27.03.2016 18:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.12.2009 18:17
Postitusi: 245
Asukoht: Pärnu
Väga viis ettevõtmine. 8) Ja ma arvasin, et ruutmeeter mäda põhja on hirmus. :D See siin omaette tase!

_________________
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
MV6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 01.04.2016 14:57 

Liitunud: 13.03.2005 21:18
Postitusi: 26
Asukoht: Tartu
Mul olid kastil sarnased talad aga teistpidi põhjale punktitud. Tartus lasin mõõdujärgi uued painutada ja sai nagu originaal.

Pilt

Vägev ettevõtmine, jaksu ja viitsimist!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Caddy Mk1 1.6D 1987 - HawK
PostitusPostitatud: 13.06.2016 23:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:38
Postitusi: 94
Uuendame siis.

Esimene ja tagumine vedrukinnitus sai mõlemad maha lõigatud ning puhastatud roostest täielikult ja uuesti külge keevitatud.
Pilt
Pilt
Pilt

Siis sai salongi põhi peaaegu valmis tehtud ja karbile nelikanttoru paika pandud.
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmisena sai veidi kasti põhjaga tegeletud.
Pilt
Pilt

Kui põhi valmis oli, hakkasin tegema teist vedrukinnituste tala ja värki.
Pilt
Pilt

Mõlemad vedrukinnitused sai samamoodi maha lõigatud ning puhastatud nagu teisel poolel.
Pilt
Pilt
Pilt

Uue põhja jaoks panin uued talad.
Pilt
Pilt

Kabiini kahe pleki vaheline rant oli mõnest kohast roostes, sai siis terve rant välja lõigatud ja sirgeks tehtud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Midagi rõvedat ka lõpetuseks ;).
Pilt
Pilt

Ei viitsi väga pikalt midagi kirjutada, sest pildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7