Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 15.08.2018 12:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 91 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.
PostitusPostitatud: 27.03.2017 00:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
olx1985 kirjutas:
Ma pime võibolla aga ei lugenud välja mis rõhuga sa sõidad/sõitsid?
Siiani sõitsin wastegate originaal rõhuga - 1.2..1.5 bar (täpselt ei saanudki aru, millest sõltus). Hiljuti lisasin elektrilise boost control solenoidi, mille abil saab rõhku tõsta ja paremini hoida. Kui wastegate täitsa kinni panna, siis puhub ka 2bar, kuid hetkel kaasneb sellega koheselt detonatsioon :( Seega enne vaja veel seadistada või metanoolpritse lisada kui nii kõrge rõhuga jätkata saab.


Mootorite puhul räägitakse absoluutsest rõhust, mis tähendab, et vaakum (kui segusiiber on kinni) = 0 bar ning atmosfäärirõhk (kui vabalthingaval mootoril on segusiiber avatud) = 1 bar. 1 bar boosti = 2 bar absoluutset rõhku ning 1.5 bar boosti = 2.5 bar absoluutset rõhku. Sealt ka minu arvutuskäik: 2.5bar / 1 bar = 2.5kordne ülekoormus. EDIT: sõna ÜLEkoormus on vist vale. Õigem oleks öelda lihtsalt 2.5-kordne koormus.

kelu kirjutas:
Aga sa arvad, et seade on korralik ja selles asi pole, et kolvid, tihendid purunevad?
Seade ei ole kindlasti veel korralik, selles kogu selle auto ehitamise point ongi, et odava õppemateriali peal omale see seadistamise värk selgeks teha. Kuid nagu teiste kogemustest näha, siis papist plokikaanetihend ja selle mootori kolvid purunevad mistahes seade korral kui väheke võimsust juurde tahta.

kelu kirjutas:
Mis metsa juttu puutub siis suvel ma alla suunatud screamer pipega loodusesse ei roniks. Paneb metsa ka veel põlema.

Minu käes liigub see auto lumel ja vähemal määral ka asfaldil. Metsa ei olegi plaanis minna. Nagu X5.


Üks video ka:

http://www.youtube.com/watch?v=jUwMJcFtDjY

Ei ole parim tõmme, sest boost on suhteliselt madal ja teise käigu alguses uputab üle (häälest ja segust on näha) kuid vähemalt launch control ja flatshift toimivad - boost on enne starti üleval ja käiguvahetustel ei kuku.

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 91 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7