Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=156751
3. leht 7-st

Autor:  acx [ 12.02.2016 10:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

Salupa kirjutas:
Ehk on kellelgi ideid, kuidas see viisakalt lahendada?

kui sa nussida tahad (üli korralikult teha) siis võid peene 3d prindi sebida, mis täpselt kellade ja raami vahele mahub. Ja kus siis kellade avad on korrektselt sees. Arvatavasti tuleb mitte laiuse ja pikkusega mängida vaid kõrgusega (et tükid omavahel siduda ruumi puuduse tõttu) ja kelladele nagu "maja" ümber ehitada aga:
1) ma ei tea kes sulle mudeli teeb (ise mayb liigutaks ennast 100€ peale sulas)
2) see tuleb kallim lahendus kokku kui need kellad seal. (3d print selles suuruses on ka kuskil umbes 100€ ringis)

lihtsalt idee.

Autor:  varikasutaja [ 12.02.2016 11:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

ma saeks altpoolt armatuuri auku suuremaks ja siis plastikust/klaasriidest+epost vms kamast alus neile kelladele, su varasemaid teemasid vaadates ei tohiks eriline katsumus olla su jaoks :D

Autor:  Salupa [ 12.02.2016 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

3d printimise variant oligi mul esialgu plaanis, kuid mudelit tehes jõudsin tõsiasjani, et see tükk tuleb kellade peal ja all väga õhuke:

Pilt


Võibolla tehagi see tükk kolmes osas?

Kui ma 3d printimise hindasid uurisin, siis jäi mulje, et sellise tüki hind jääb kuskile 20€ kanti? 100€ eest väga ei raatsiks küll. Enne kasutan tõesti plastiliini, sest see ei ole nii viisakas auto.

Autor:  Inferno [ 12.02.2016 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

paksem nahast tükk liimid sinna ja kellad tood väjapoole.


ei tasu unustada,et sinu 100 eur sinna maksab hiljem hea,kui 0,1 eur.
Muidugi,kui ise suudad mudeli teha ja on oma jope kes teeb, saad selle soodsalt.

Aga kedagi kokkuvõttes ikkagi eriti ei huvita. Endal on parem olla lihtsalt, natuke.

:D

Autor:  siimuu [ 12.02.2016 23:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

Lase sillerit täis ja silu vuuk ümbert ilusti ära. Teine variant, et lõika plastikust või puidust või millest iganes detail välja, mis täpselt selle ava ära katab ja freesi sinna kellade avad sisse. Kolmas variant, et pane kellad puhurivõredesse ja sinna kitsamasse pane midagi nooblimat, näiteks ämma pilt.

Autor:  acx [ 13.02.2016 01:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

Inferno kirjutas:
paksem nahast tükk liimid sinna ja kellad tood väjapoole.


ei tasu unustada,et sinu 100 eur sinna maksab hiljem hea,kui 0,1 eur.
Muidugi,kui ise suudad mudeli teha ja on oma jope kes teeb, saad selle soodsalt.

Aga kedagi kokkuvõttes ikkagi eriti ei huvita. Endal on parem olla lihtsalt, natuke.

:D


nii ta on... ja mis printi puutub siis vaata et sa ikka nailon/plasti printi vaatad mitte kipsi :p
mayb ofc on hinnad ka vahel alla tulnud... pole ammu vaadanud.

Autor:  reck16 [ 13.02.2016 05:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

Aga miks ei võta klaasfiibriga armatuuri kella osa pealt koopia, kasvatada veidi välja. Vineerist pesad mille sisse need kellad istuvad. Siis kuju anda vahu või fliisiga. Hiljem katta nahaga. Fiibriga sellise jupi voolimine ei nõua küll suurt tööd ega vaeva. Armatuuri pilte vaadates on asi väga lihtsalt teostatav. Kinnitused saab teha klambritega, juba lamineerimise käigus. Kui just muidugi ei ole kindel kriteerium, et peavad armatuuri sisse olema nö "uputatud"

Autor:  TemK [ 13.02.2016 09:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

Printimine jap pigem mingi 20 euri, vaadates mõõte/kuju on materjali kulu minimaalne ja printimiseks ei tohiks ka rohkem kui 30 minti minna. Kuju ise lihtne teha kah.
Aga kui printida siis nende peenikeste kohtade pealt see küll pidama ei jää ja printer moonutab need kohad, seega tuleb auk suuremaks teha enne kui printida nt.

Autor:  tanel12 [ 13.02.2016 14:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

Vana kell on olemas, selle ümbuse saab parajaks teha ju.

Autor:  noottaur [ 15.02.2016 22:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1751

Õli voolikule oleks selline kate ehk paras.

Autor:  Salupa [ 24.03.2016 01:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

Oeh, vahepeal nii kiire olnud, et mitte ei jõua teemat uuendada.


Turbo õli tagasivoolu tegin pisut ümber - leidsin mingi EGR toru, millel oli veidi pikem saba taga. Nii on voolik kaugemal turbost ja flantsist. Summutitorule tõmbasin igaksjuhuks ka kolleteibi ümber.

Pilt


Viimaks vedasin originaalaju juurest vajalikud juhtmed keskkonsooli, ühendasin Megasquirdi ära, pisut pusisin, et MS vändaandurist aru saaks ning käima ta läks! Megasquirdi esialgne seadistamine, et autoga üldse liikuda saaks, osutus üllatavalt lihtsaks. Suure ärevusega läksin esimesele prooviringile ja tulemus oli rahuldav - turbo tuleb umbes 2200 pöörde peal järgi ning seda on kohe selgelt tunda. Esimese asjana hakkas sidur libisema. Umbes viienda tänava otsaga viskas tagant sellise valge tossu välja, et mitte midagi polnud näha.



Pilt

Pilt


Ma eeldasin, et kaanetihend läheb, aga lootsin, et mitte nii vara.

Autor:  karlpoiss [ 24.03.2016 01:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

:D
Hea teema, jälgin huviga.
Igaljuhul viitsimist on :hail

Autor:  rauno1 [ 24.03.2016 03:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

muidu hea teema, aga peasüüdlasest võiks pilt ka olla, peale mootori.

Autor:  diidzei [ 24.03.2016 20:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

mis sitasti, see uuesti! :evil:

Autor:  Salupa [ 28.03.2016 01:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Frontera TURBO! 1993 Salupa.

diidzei kirjutas:
mis sitasti, see uuesti! :evil:

Just! Enne turbotama hakkamist veendusin, et sellele mootorile oleks originaal papist plokikaanetihendi asemel saada metalltihendit. Muidu poleks turbotama hakanudki. Cometicu valikus on neid lausa erinevate paksustega. Ma valisin 1.5mm paksuse, mis peaks originaal 9.2 surveastme langetama ca 8.6 peale. See peaks turboga sobivam olema:

Pilt

Plokikaanetihendi vahetus käis sel mootoril ülilihtsalt - lahti võtsin ca 1.5 tundi. Kokkupanemisele läks rohkem aega, kuna mulle meeldib kõik detailid ära puhastada jne.

Siduriga oli kehvem lugu. Lahtivõttes lootsin, et sidur on niisama oma aja ära elanud, kuid tegelikult polnud tal väga viga midagi:

Pilt

Kuna ma mingit mõistlikku tuuning-siduri lahendust sinna ei suutnud leida, tuli originaal ketas lasta uuesti katta ning igaks juhuks ostsin ka uue korvi. Esiteks seepärast, et ehk on vana korvi vedrud väsinud ning teiseks seepärast, et vana korv oli tootekoodi järgi Omega oma. Nähtavasti Omega korv istub sinna 1:1 aga ükski kataloog neid asendusteks ei paku. Siit tekkis mõte, et äkki on Frontera korv jäigem? Igatahes uue, "õige" frontera korvi ma panin ja lasin selle igaksjuhuks kettaga karedaks kah. Ehk on sest abi.

Pilt

Nii sai auto jälle sõitma. Sidur peab paremini kui varem, kuid kui 4-5 käiguga madalatelt pööretelt gaas põhja litsuda, siis turbo rakendumise hetkel hakkab ikka läbi libisema. Madalamate käikudega ja kõrgematel pööretel 4-ndale või 5-ndale vahetades seda probleemi pole nii et esialgu kannatab ära.

Üldiselt võib öelda, et eesmärk on täidetud - lumel võtab teise käiguga ilusti kõik neli ratast ringi. Võtab ka kolmanda ja neljandaga. Viiendaga ei julge linnavahel proovida, sest kiirus läheb jube suureks.

Pilt
Pilt
Pilt

3. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/