Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 18:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 233 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
PostitusPostitatud: 03.12.2012 11:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2004 20:15
Postitusi: 217
Asukoht: Siit ei ole näha kah...
Ja ma ikka väidan järjepidevalt juba aastaid, et sulle on sinna juurde vaja veel Cr-V kasti.... :twisted: Pean vist mõni nv sulle oma pilli demoma siis hakkab vast mõte liikuma lõpuks õiges suunas :twisted:

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
PostitusPostitatud: 03.12.2012 11:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 21:06
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn
Kle Peeter olen juba pikemat aega uurinud 4wd kaste ning sildasid. Keegi ei müü CRV sildasid eraldi ning doonori jaoks minul raha ei ole. Accordi projekt imeb viimasegi sendi :D
Samuti kui tahaks saada legaalseks asja nagu sinu 4wd civic on peaksin eelnevalt D seeria mootorina selle sinna peale aretama, et ekspertiisilt OK saada.

Kui keegi niisama pakub oma CRV alt tagasilda ja käigukasti.....noo otseloomulikult võtan vastu :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
PostitusPostitatud: 03.12.2012 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Harri_K kirjutas:
cb4_335 kirjutas:
2l originaal seades calibrast on jutt? Sõbrasl oli 110Kw variant, ning tollel ajal oli mul 105Kw celica. Celica oli kuni lõpuni kiirem.


Minu hing ei lase 2.0 opelit maha teha.
Andmete järgi selica 8.7 sekki sajani, 205max, calibra 8.5sekki sajani, 223km/h max. Seega, oli see opel räim.


Ei teinudki maha. Celica oli 2008 aastal saanud tutika mootori(tehase mootor), millel rem mõõdus kolvid. Ja muu orignaal(FL-i jupid j aju), kuid uus. Opeli aastat ei mäleta, kuid juu ta miski 15a vana oli.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
PostitusPostitatud: 30.04.2013 08:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 21:06
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn
Väike update:
Nüüd siis selge, et SR avalaksul oli 118kw -ne masin mitte Type-r motoga masin. :D. Tegelt täpselt ei oska öelda mitu KW oli kuna alumine osa (selgub kui kaan maas) on stock K20a2 (type-r). Pea aga on K20a3 ( Civic SI 118kw) oma. Välimuselt on need identsed. Klapikaan maas siis alles saad aru millega tegu.
K20a3:
2002-2006 RSX BASE
2002-2005 Civic Si Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in)
Compression: 9.8:1
Power: 160 hp(118 kW) @ 6500 rpm
Torque: 141 lb·ft (191 N·m)* (191 N·m) @ 5000 rpm
Redline: 6800 rpm
i-VTEC Engagement Window: 2200 rpm
VTC Timing Shift: 4700 rpm

Samas seda juhtis K20a2 aju. Mille näitajad, redline, on ikka väga kõrgel. K20a3 info aga väga erinev kohati mitmed foorumid räägivad et 7200 RPM edasi mootor enam ei rohkem jõudu.
Saab siis järjekortse mootori lahti lammutada. Peab vist teise punki ostma. 1 pukk juba hõivatud V6 mootoriga :D

Aga A, A1, A2, A3, Z jne., et mis vahe kõik ju K20.


2 jalgne vtec
Pilt

3 jalgne ehk õige vtec. (n.ö Õige VTEC mootor; Type-r)
Pilt

Minu mootor. Sisselaskel on 2 nukka ja väljalaskel 1 nukk.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
PostitusPostitatud: 02.05.2013 07:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Sellepeärast polegi seda minekut, mida lootsid.
Said mootorit ostes tünga? Nüüd võid selle mootoriga müüa pea pilbasteks lüüa :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
PostitusPostitatud: 13.09.2013 08:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 21:06
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn
Läheb uuele ringile siis.
Pilt
Pilt

Seekord siis K24a mootoriga. 7kw vähem kui 147kw aga väänet rohkem. Mootor läheb peale täna. Lätist ehk jõuab ka järgmise nädala alguseks aju kohale. Ajutiselt stock aju. Kui saab masina liikuma hakkab confima apexi seadet K20a ajuga ning VTC modimist 25° pealt 45°-le.

Mootor kõrgem, et kapoti alla mahutamine ja sättimine võtab nati aega. Samuti paar kergemat tehnilist probleemi peab ära lahendama enne kui saab masina teedele tagasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
PostitusPostitatud: 03.11.2013 20:42 

Liitunud: 12.10.2013 23:00
Postitusi: 54
korralikult vaeva nähtud :) respect


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
PostitusPostitatud: 02.12.2013 13:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 21:06
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn
Update: Sai auto liikuma. Nüüd mingiks hetkeks outis kuni uue väljalaske kolde saab.


Enne aga sai proovitud ka kiirendust. Naeltega just väga lõbus ei ole aga mingi video sai. Kõrgemal pööretel on masin nati tuim aga eks see tuleneb VTC nurgast.
http://youtu.be/3qJTFQ9m_4A?t=19s


Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 233 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7