Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=15987
15. leht 16-st

Autor:  rosco [ 01.12.2012 17:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

Irw. Liigub nagu orginaal typer ju? See vist samasse kanti 0-100? Et sel juhul vx nagu püssim olla. Diffris mingi lsd kah?
Ja xe-ega cali ei lähe elusees 7 sajani :D Pigem 8,5 or smthng.

Autor:  saarlane [ 01.12.2012 23:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

stokk Type-r söidab 6.6 sajani tehase järgi. Reaalselt 7ga saab ehk. Igasugu kahelirused opelid saavad igast asendist lutti juba 1250kg CTR peal, pole mötet ajada mingit ulmet, et calibra lutib ära selle alla tonni Civicu :D

Autor:  cb4_335 [ 02.12.2012 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

2l originaal seades calibrast on jutt? Sõbrasl oli 110Kw variant, ning tollel ajal oli mul 105Kw celica. Celica oli kuni lõpuni kiirem.
Ma tõsiselt kahtlen, et see masin aeglasem, kui 2l calibra...

Ega see masin ulme kiirendusega polegi, aga 2.2l vabalthingava kohta on ilus :twisted:
Käigud võiks pikemad olla jah.

Kus maal piiraja on? Edasi ei saa liigutada veidi väikse cipiga?

Autor:  Harri_K [ 02.12.2012 11:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

cb4_335 kirjutas:
2l originaal seades calibrast on jutt? Sõbrasl oli 110Kw variant, ning tollel ajal oli mul 105Kw celica. Celica oli kuni lõpuni kiirem.


Minu hing ei lase 2.0 opelit maha teha.
Andmete järgi selica 8.7 sekki sajani, 205max, calibra 8.5sekki sajani, 223km/h max. Seega, oli see opel räim.

Autor:  anty28 [ 02.12.2012 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

valera kirjutas:
Usun et teemaalgataja on kevadel nõus tulema su kaheukselise vectraga joonestama.
Ise küll kiirenduse huviline ei ole aga seda sõitu tuleks vaatama ja annaks sportopeli vennale rahagi kui ta stock asjaga sellele civicule ära teeb.

kahjuks see 2.8 mototronic juhtimisega mootor kolis ühte ralli ladasse ümber ja nüüd on seal temast pigistatud sepis sisu ja sport nukkadega 250+ HP......calibra peal läks see asi 100-ni 6,5 sek ja üleelmine aasta sõitis kiltsil 15 sekundi aegasid....oli päris pinnuks silmas uuele type-r`ile. Honda annab küll ulme ilusaid numbreid,et 147kw ja 6,6 sek sajani type-r`ile aga reaalselt pole seal mootoris elu ju.....väänet pole ollagi ning see natukene mis tekibki seal mootoris on alles 5000+ RPM :rokib

Autor:  jazz [ 02.12.2012 11:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

anty28 kirjutas:
kahjuks see 2.8 mototronic juhtimisega mootor kolis ühte ralli ladasse ümber ja nüüd on seal temast pigistatud sepis sisu ja sport nukkadega 250+ HP......calibra peal läks see asi 100-ni 6,5 sek ja üleelmine aasta sõitis kiltsil 15 sekundi aegasid....oli päris pinnuks silmas uuele type-r`ile. Honda annab küll ulme ilusaid numbreid,et 147kw ja 6,6 sek sajani type-r`ile aga reaalselt pole seal mootoris elu ju.....väänet pole ollagi ning see natukene mis tekibki seal mootoris on alles 5000+ RPM :rokib

Sellile lolluse/ignorantsuse peale võiks ju korra isegi viitsida vastata. Ehk läheb õnneks...

Oma teadmistes võiksid natuke madalamat joont hoida sest taoliste väidetega jätad endast väga lolli mulje.
Sõitsin Kiltsil oma 1,6 Civicuga 15 sek. (118kw ja 15,4) aegasid ja ruumi oli veel minna (nt. kergemate velgedega). Pinnuks ta kindlasti uuele Type-R´ile ei olnud. Kiltsile ilmub igasugu üksiküritajaid ja kui sul seal keegi ala Karmo oma uue Type´ga vastu satub, ei tee temast veel Honda ametlikku testisõitjat või EMV Drag King´i, et sa saaksid tema järgi oma masina suutlikkust hinnata. Loogiline, eks?
Mootori kohapealt - mis see elu peaks sinu jaoks tähendama? Rohkem väänet? Vii end terminite ja nende rakendumistega kurssi. Elu hakkabki sealt ja jätkub kuni 8000+rpm (erinevalt su Opelist ja paljudest muudest mootoritest). Mõistlikult käiku vahetades ei kuku ta sealt (5000) pealt alla ning saad kõik oma 147 kw ja 6,6 sajani ka kätte.

Autor:  valera [ 02.12.2012 12:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

anty28 kirjutas:
valera kirjutas:
Usun et teemaalgataja on kevadel nõus tulema su kaheukselise vectraga joonestama.
Ise küll kiirenduse huviline ei ole aga seda sõitu tuleks vaatama ja annaks sportopeli vennale rahagi kui ta stock asjaga sellele civicule ära teeb.

kahjuks see 2.8 mototronic juhtimisega mootor kolis ühte ralli ladasse ümber ja nüüd on seal temast pigistatud sepis sisu ja sport nukkadega 250+ HP......calibra peal läks see asi 100-ni 6,5 sek ja üleelmine aasta sõitis kiltsil 15 sekundi aegasid....oli päris pinnuks silmas uuele type-r`ile. Honda annab küll ulme ilusaid numbreid,et 147kw ja 6,6 sek sajani type-r`ile aga reaalselt pole seal mootoris elu ju.....väänet pole ollagi ning see natukene mis tekibki seal mootoris on alles 5000+ RPM :rokib


Räägid siin sepis sisust ja sport nukast. Eelmises postituses oli jutt stock mootorist. Mine tuuni oma mopeedi edasi.

Autor:  prelude20 [ 02.12.2012 13:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

Marko autot on raske võrrelda stockiga kuna tal ise ehitatud el süsteem mitmest autost. Osad andurid panid näkku jm elektroonika probleemid. Mu poolt küll respeckt kuna ehitab ise juhtmestikud, joodab elektoonikat kokku. Lisaks teeb oma käte ja finantsiga.
Aga võrdlus calibraga - tuleb kevadel joon maha tõmmata. Aga kui calil selline pada siis talle sobiks vastaseks vene poiste k20 mil tugevad nukad, teine sisselase jne. Ning lisaks oli kuskil teema Type-r jm ägedad püssid kuida Type maha jääb. Kui see nii kehv on siis miks seda rallides jne igalpool kasutatakse . Võiks juba calibraga minna mis mitmetes kordades odavam :D

Autor:  Reimers [ 02.12.2012 14:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

Jälle mingi täiesti lambi vaidlus :D Siis võiks seda Calit joonestada selle 400kw tuunitud Civicuga ju :D

Autor:  saarlane [ 02.12.2012 18:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

anty28 kirjutas:
valera kirjutas:
Usun et teemaalgataja on kevadel nõus tulema su kaheukselise vectraga joonestama.
Ise küll kiirenduse huviline ei ole aga seda sõitu tuleks vaatama ja annaks sportopeli vennale rahagi kui ta stock asjaga sellele civicule ära teeb.

kahjuks see 2.8 mototronic juhtimisega mootor kolis ühte ralli ladasse ümber ja nüüd on seal temast pigistatud sepis sisu ja sport nukkadega 250+ HP......calibra peal läks see asi 100-ni 6,5 sek ja üleelmine aasta sõitis kiltsil 15 sekundi aegasid....oli päris pinnuks silmas uuele type-r`ile. Honda annab küll ulme ilusaid numbreid,et 147kw ja 6,6 sek sajani type-r`ile aga reaalselt pole seal mootoris elu ju.....väänet pole ollagi ning see natukene mis tekibki seal mootoris on alles 5000+ RPM :rokib

Lahmid ju täiega tühja?

Opeli 110kw 2.0 16v 196nm 6000pöördel
Taibil 147kw 2.0 196nm 5900 pöördel
bemmi m50b25 on ka jubedad 49 väänet rohkem, reaalselt saavad köik lutti

Autor:  ghozt [ 02.12.2012 18:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

saarlane kirjutas:
anty28 kirjutas:
valera kirjutas:
Usun et teemaalgataja on kevadel nõus tulema su kaheukselise vectraga joonestama.
Ise küll kiirenduse huviline ei ole aga seda sõitu tuleks vaatama ja annaks sportopeli vennale rahagi kui ta stock asjaga sellele civicule ära teeb.

kahjuks see 2.8 mototronic juhtimisega mootor kolis ühte ralli ladasse ümber ja nüüd on seal temast pigistatud sepis sisu ja sport nukkadega 250+ HP......calibra peal läks see asi 100-ni 6,5 sek ja üleelmine aasta sõitis kiltsil 15 sekundi aegasid....oli päris pinnuks silmas uuele type-r`ile. Honda annab küll ulme ilusaid numbreid,et 147kw ja 6,6 sek sajani type-r`ile aga reaalselt pole seal mootoris elu ju.....väänet pole ollagi ning see natukene mis tekibki seal mootoris on alles 5000+ RPM :rokib

Lahmid ju täiega tühja?

Opeli 110kw 2.0 16v 196nm 6000pöördel
Taibil 147kw 2.0 196nm 5900 pöördel
bemmi m50b25 on ka jubedad 49 väänet rohkem, reaalselt saavad köik lutti


Midagi oled sassi ajanud. Opelil on 196nm@4000rpm ja 110kw@6000rpm
taibil on 196nm@5900rpm ja 147kw@ 7400rpm.
Ehk siis seal, kus opel lõpetab oma töö, sellest taibil alles algab elu.

Autor:  prelude20 [ 02.12.2012 19:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

Mõttetu arutlus ju. Opeli mees kiidab opelit ja riisikeste austaja riisikesi. Ainus kiire opel millega olen sõitnud oli vectra gt. Vist ikkagi 85kw aga liikus palju teravamalt ja 128kw audiga andis sabas püsida. Audi sai täis kapitali. Uued rõngad saaled jm asjad. Opel oli 10a naisterahva käes ja seal vahetati vaid õli jm kulujuppe. Tean kuda audi oli sõbra oma ja opel naabrinaise.

Autor:  saarlane [ 02.12.2012 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

point on ikka sama, et väänet on sama palju vöi vähe kui Opelil

Autor:  Kahvel [ 02.12.2012 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

Ju siis tuleb kevadet oodata :kill
Panen ka õli tulle - vr6 g3 on type-ridele ära teinud

Autor:  Deadboy48 [ 03.12.2012 10:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic 91a 1,6l (DH48) Deadboy48

Mamma mia mis arutelu siin toimunud on :D

Ma vaatan et siin võrreldakse 2.0 mootorit nii 2,8 kuika VR6-ga. sardelli võrdlemine viineriga on tõesti huvitav aga mis point sellel ? Subarud teeks kindlasti sellele ära. Lada olgu see 2,8 või 3.0 mootoriga kindlasti teeks ära. Krt sierra sport nukkade, LSD, kõrgemasurveastmega vast teeks ka isegi ära :) Et jah mõtetu võrdlemine nende masinatega. Sellise arusaamise järgi oleks ka siis H22 või B18 mootori vahetus mõtetu :kill


Tegu nagu juba eelnevalt mainitud on stock K20a2 mootoriga. Euro type ehk siis ilma LSD-ta käigust. Rehvid all on samuti 195. Soovitatud on 215 rehve mis peaks typel olema stock mõõdus. Videos ka kuulda, et 1 ratas korra laseb ringi. Kindlasti annaks paremini kiirendada aga ei olegi veel nii pro. kiirendaja nagu mõned siin on :D

Siin vist ei maininud aga võta stopper ja mõõda video aega....kiirendus pigem 6.3-6.5 sec. See programm mis kasutasin kiirenduse mõõtmiseks on viivisega ning see ei arvestanud GPS ning spido vahelist viivist. Kasti kohta võin öelda ka ise, et esimene ja teine käik on mõtetu :) Magic juhtub alles kolmanda käiguga. Kolmas käik on see millega tunned, et mootor kasutab ikka oma potensiaali ära. Niipalju kui kiirendanud olen teiste autodega siis 1 käiks hüppab suht kohe lakke ning teine uimerdab järgi, kui kolmas on see mis kisub järgi. Vist ongi Ep3 kasti omapära.

Elektroonikaga on probleeme olnud küll ja küll. Kasutatud on nii kerele originaal juhtmeid, 2001a 1,4 civicu omasid kuika 03 type r juhtmestiku. Siiani on ka anomaali mis kutsub esile 1 sil detonatsiooni veakoodi ning siis korraga kõik sil. Olen proovinud mitu korda ka diangostikat, et leida viga. Reaalselt detonatsiooni ei toimu. Kui veakoodid ära nullida ja piinata mootorit terve taho ulatuses ei saa veakoodi. Niipea kui rahulikult sõita lööb suht lambist hetkel veakoodi välja. Selline kummitus mida hetkel veel ajan taga. Surved on korras ning vahet ei ole kas tõsta süütepoolid või pihustid ümber. Olen proovinud teisi süütepoole, küünlaid ja pihusteid ning viga on alati sama. Isegi teise ajuga olen proovinud ja viga sama. Viimane kahtlus see, et ehk aku paiknemine pagassis mõjutab kuidagi kuna maandused ja massi kaablid on korralikud aga aegajalt on külmema ilmaga käivitamine selline jou jou teema. (justkui ei saaks piisavalt voolu kätte mootor). Gene peab ka vaatama lähiajal üle.

Teine probleem mis ka selle kiirendusega ilmnes on, et mootor liigub liigapalju isegi poly pukside kohta. Rihma rullik on oma jäljendi jätnud kapotile (pisike kõks). :D Aga selle sai ära lahendatud. Mootorit sai 2mm madalamale lastud ja enam ei löö vastu kapotti.

Hetkel naudin talve selle autoga. Eelmine neljapäev sai ka ülemistel nati suuskamas käidu. Eks jõua maha panemine on katsumus aga isegi hästi saab hakkama ja rattad ei jookse ainult tühja :) Talvel väldin esimest käiku. Foori tagant üldiselt minema teise või harva ka kolmandaga.

15. leht 16-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/