Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lada 21011 1980 TEAMFORCE
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=17155
34. leht 36-st

Autor:  teamforce [ 26.01.2012 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Mida sul teada on vaja ?
Ma ise ei tea kas seda sinna panen.Proovin esmalt ja vaatan.

Autor:  ghozt [ 26.01.2012 20:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Mis peab tegema, et see telefon reaalselt siin meil helistamiskõlbulikuks saada?

Autor:  teamforce [ 26.01.2012 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Ma ei ole küll 100% kindel enda väites,aga kuna tegu NMT levialas töötava SIM-kaardita telefonisüsteemiga,siis ilmselt tuleb kuidagi vahetada mingit süsteemi,mis suudaks püüda tänapäevast digitaallevi.Eeldab see vist ka antud mobiilsele telefonile mingit sim-kaardi moodi süstemaatika loomist.Kõige tõenäolisem oleks ehk selle suure juhtmoduli vahetamist tänapäevasema vastu.Telefonil endal on tavaline võrgukaabli ots.

Autor:  l6vikuningas [ 27.01.2012 18:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

mul oli mingi 90ndate alguse GSM autos kunagi aga viskasin välja, ei osand hinnata. Nüüd mõtlen, et ehk oleks võind isegi alles jätta :D

Autor:  teamforce [ 28.01.2012 19:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Kellele meeldib,kellele mitte.Kellele ei meeldi ärge oma autosse pange,igatahes ajaloohõnguline tehnikaime hakkas täna tööle uues kohas.
Moodul läks istme alla ja kaablid vedasin konsooli seest.Õnneks olen tulevikule mõeldes lisade tarbeks pimedad massid ja voolud valmis vedand ja jäi üle vaid ühendada.Kinnitub puidust kronsale,mis kaetud musta nahaga.Mulle meeldib ja mu arust lahe vidin,mida võõras inimene sellest ladast avastada võib.
Tagant pole midagi näha ja üldse on näha vaid telefon ja kinnitus.Moodul,kaablid,pistikud kõik istme ja konsooli all.
Siiani häirib kohutavalt see riffel plekk.Pole viitsimist olnud,et seda eemaldada.Eks kevadel niikuinii peab deaile hakkama üle käim,siis paras see ära võtta.
Pilt
Pilt

Autor:  trafic_flow [ 28.01.2012 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Sobib täitsa hästi sinna.

Autor:  Iff [ 29.01.2012 01:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Kõige hullem ei jäänudki nagu aga ma oleks siiski arvanud, et kuna sul auto niigi igast tänapäevast värki täis, et siis telefoniks oleks tulnud mingi nähtamatu bluetooth huinamuina mis toimib läbi selle suure ekraani jne jne. Aga töötab ta nagu reaalselt ka nüüd siis, et saab helistada jms ?

Tagaistmega peaksid midagi ette võtma, kuidagi võõrkeha seal. 2 samasugust istet nagu ees sobiks sinna taha ja siis eest see keskkonsool taha aknalauani välja..

Autor:  teamforce [ 29.01.2012 12:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Konsooliga oled kusjuures mõttele pihta saanud.Kunagi oli tõepoolest plaan see aknalauani välja viia.Tegemata jäi selle pärast,et rahaliselt ei hakand tol hetkel ostma 4 korvi ning need jääks jube lakke ka.Seljuhul peaks mingid ilma peatoeta istmed sinna sobitama.Päris välja ka visata ei taha,kuidagi tühi tunne jääks.Hetkel tubane ja mõnus iseenesest.
Tegelikult see istme välja võtmine on mõttes olnud küll ja sinna asemele peaks kolima tohutu salongiga sulav woofrikast koos 15 tollise elemendiga(magnet väljapoole) ja suure võimendiga ja lisaakuga.Aga jällegi...rahaliselt kas on mõtet sinna jälle 1000 euri installida.
Telefon töötab ja puha,aga kõne välja saata ei saa,sest toetab ta ainult MNT võrku,mis meil ammu ammu asendunud vahepeal GSM levialaga ja nüüd digitaallevialaga.EHk kõik töötab,aga kõne välja ei lähe,sest ta ei leia tugivõrku.Panin ma ta sinna just selle stiilsuse ja oldschooli pärast.Seal autos kõik kas isikliku emotsiooni taustaga,pere tehnika ajaloo taustaga või üleüldise vanatehnika taustaga.Ega tal suurt helistamisvajadust peagi olema.Kasutan mobiili ja selle autoga sõites pole üleüldse isu kellegiga rääkida :D
Ehk kuidagi annaks seal signaali vastuvõtja vahetusega ka digitaallevi püüdma panna,aga mai vaevugi sellega tegelema.Just for Fun.

Autor:  BAZ [ 10.02.2012 21:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

See NMT võrk pidi paari aasta jooksul uuesti kasutusele võetama (sagedused vabanevad Venemaa käest vms teema oli sellega). Mis eesmärgiga, seda veel ei oska öelda. Kuid never say never.

Seda teemat lugedes tõesti karp vajus lahti- väga maitsekalt ehitatud. Edu.

Autor:  nymmik [ 11.02.2012 00:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

BAZ kirjutas:
See NMT võrk pidi paari aasta jooksul uuesti kasutusele võetama (sagedused vabanevad Venemaa käest vms teema oli sellega). Mis eesmärgiga, seda veel ei oska öelda. Kuid never say never.

Seda teemat lugedes tõesti karp vajus lahti- väga maitsekalt ehitatud. Edu.

NMT võrk ei tule kuskile kasutusele. NMT sagedus 450MHz on juba kasutusel Kõu internetina.
Venemaalt vabaneb 800MHz ja sinna peale hakatakse 4G võrku ehitama.

Autor:  BAZ [ 11.02.2012 08:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

nymmik kirjutas:
BAZ kirjutas:
See NMT võrk pidi paari aasta jooksul uuesti kasutusele võetama (sagedused vabanevad Venemaa käest vms teema oli sellega). Mis eesmärgiga, seda veel ei oska öelda. Kuid never say never.

Seda teemat lugedes tõesti karp vajus lahti- väga maitsekalt ehitatud. Edu.

NMT võrk ei tule kuskile kasutusele. NMT sagedus 450MHz on juba kasutusel Kõu internetina.
Venemaalt vabaneb 800MHz ja sinna peale hakatakse 4G võrku ehitama.


[OT]
Hea teada. Endal faktid segi lihtsalt.
[/OT]

Autor:  teamforce [ 01.06.2012 16:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Käisin täna karmavõlga tasumas. Valge Hunt läks üle poole aasta teisest pöördest käima. Olin juba unustanud, kui totakalt vaimukas see auto on. Tegin ikka hea mitu ringi pöörded laes ja ratas tühja kerimas. Oli mõnus märg ilm ka. Seismisest tahaks auto nii seest kui väljas pesta ja kohendada. Lisaks peaks osa kraami prügimäele viskama, tagasirm, rihvel jalatald ja veel mõned vidinad ning salong ja kapotialune tahaks nokitsemist detailide kallal. Muidu oli nagu ikka, madal ja jäik lärmakas plekkpersega vedruvasikas . Tundsin väga puudust ka sellest mõnusast helisüsteemist. Sellel suvel ajaga väga kitsas, kuid loodan, et vähemalt ladaklubi SUMMERCAMP ei jää käimata.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Iff [ 01.06.2012 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

numbrialustega tuleks miskit ette võtta

Autor:  teamforce [ 01.06.2012 18:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Jap, vaikselt olen mõelnud, mis tahaks eemaldamist, tegemist ja viimistlemist. Numbrialused kah seal sees. Tagumisega asi lihtne, aga esimene peaks jääma sama koha peale, paraku samale kohale teda samasuguste kinnitustega panna ei saa. Ainuke variant on see, et numbrile pisikesed augud puurida ning panna väikeste peitepeadega kruvidega ning otsad valgeks tupsutada. Ei tahaks, et mingi kruvivärk näha oleks. Või noh, mingi analoogne viisakas lahendus. EKs mõelda ja teha on palju, viimistlust oleks vaja paljudele asjadele jne... ajaga paraku väga kitsas ning väga investeerida ka sellesse asja ei taha suuremaid summasid. Olen mõelnud veljevahetusele ning ka veidi ka tagaistme ringiehitusele. Kuskil 1500 euri jälle, et noh. Pole ka nendel asjadel viga midagi. Ühtne tervik minu jaoks, sõidab, töötab ja täidab oma eesmärki. Detailidega tegelemine odav ja paras nokitsemine. Mõned vahvad elektrilisad ja on jälle mille üle rõõmu tunda.

Autor:  KristjanH [ 01.06.2012 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

http://www.soov.ee/laanevirumaa/Lada_21053_1768822.htm?ca=8&w=1


Sul on fänne. :D

34. leht 36-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/