Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lada 21011 1980 TEAMFORCE
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=17155
35. leht 36-st

Autor:  aog- [ 01.06.2012 23:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Velje ja hinna järgi ütleks, et sõitis varem see masin Haapsalus.

Autor:  Iff [ 02.06.2012 00:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Jah too viimane Haapsalus ehitatud ka

Aga eesmise numbrimärgi saad jätta samale kohale kui lõikad lihtsalt veidi väiksemas mõõdus kui on reg märk, roostevabast vms viisakast plekist aluse sinna mille ülevalt kinnitad samast kohast kus praegune plastikalus ja siis numbri kahepoolse teibiga sinna pleki peale.

Autor:  Viin [ 02.06.2012 00:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

KristjanH kirjutas:


http://varnish.soov.ee/images/90/9067819819.jpg
http://www.upload.ee/image/2392361/DSC_0139.JPG
:rokib

Autor:  siksaator [ 02.06.2012 02:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Viin kirjutas:
http://varnish.soov.ee/images/90/9067819819.jpg
http://www.upload.ee/image/2392361/DSC_0139.JPG
:rokib

Kerge viimistluse vahe ainult ju :D :D :D .

Autor:  teamforce [ 02.06.2012 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Iff kirjutas:
Jah too viimane Haapsalus ehitatud ka

Aga eesmise numbrimärgi saad jätta samale kohale kui lõikad lihtsalt veidi väiksemas mõõdus kui on reg märk, roostevabast vms viisakast plekist aluse sinna mille ülevalt kinnitad samast kohast kus praegune plastikalus ja siis numbri kahepoolse teibiga sinna pleki peale.


tõsi...parim fail on see, et alumiiniumi näol on see numbrist tiba väiksem tahvel juba olems seal :kill .Ei mäleta ise ka enam kuidas miski tehtud.Pmst jah ongi vaja aint kahepoolset teipi veel ja kõvasti vaba aega, et neid asju tegema hakata.

Autor:  teamforce [ 23.06.2013 12:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Long time no see...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Toivoku [ 23.06.2013 12:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Kurat . endiselt näeb hea välja, aga kuna aastatega maitse eelistused muutuvad siis loodan tulevikus seal all näha korralikku 17 tollist velge mis selle autoga vähge paremini kokku sobiks :)

Autor:  teamforce [ 23.06.2013 13:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Ma ise teeks palju teisiti. 16 tollised laia randiga veljed, tagaklaasi kile äär maha, tagapütt sissepoole, salongis nipetnäpet lae ja keskkonsoolis, põranda detailid ja elektrijuhtmestik, mõned asjad kapoti all.

Autor:  -joss- [ 24.06.2013 14:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Wow... Kõik peale velgede on lihtsalt ülim. Eriti meeldib keskkonsool ja tagatulede lahendus! :hail
Suur-suur respekt.

Autor:  -2pac- [ 30.06.2013 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

velje kohapealt võiksid kasutada midagi sellist
http://autopluss24.ee/kuulutused/muu-391-valuveljed-r16-118920.html
või
http://autopluss24.ee/kuulutused/motegi-568-4x100-valuveljed-r16-300279.html

Autor:  teamforce [ 01.07.2013 20:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Jah, need päris vägevad tõesti, eriti esimesed. Mulle see stiil meeldib. Hetkel all olevate velgede stiil on kah mu jaoks õigel teel, aga kõike peaks MUCH MORE olema ehk serva väljapoole ja natuke rohkem laiust saaks kohe tellida plastikust koopaservad ka AmpriKasprelt.
Minu jaoks see must sisu ja läikiv rant kuidagi sellele autole okey, küsimus erinevates laius ja suurusmõõtmetes, mis hetkel ei klapi.

Autor:  -2pac- [ 01.07.2013 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

võiks 16" proovida või siis teha ulme DUB lükka 18 või suurem kuidagi sinna alla ja õhk vedrustus.
need teised oleks päris head stiil enam vähem sama ja ranti peaks ka olema.

Autor:  teamforce [ 01.07.2013 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Ei mulle päris see ratas koopas teema selle auto puhul peale ei lähe. Peaks olema mõnusalt ees ja taga parlanksis ja et nimetissõrm rehvi ja koopa vahele mahub, siis on ilus ka. Väike trimmis olek on mõnusam. 17 velg on liiga suur lada all. 16tolline lai velg kitsa kummiga ja ümmargused koopakaare laiendused ees ja taga, mis teeks koobast natuke laiemaks ja kaotaks ladaliku madala tiivakaare.
Analoogsed tiivalaiendid nagu sõbrapoisil oleks head.Autopeale proovides ja peos mudides tundusid väga sobilikud asjad.
Pilt

Autor:  -2pac- [ 02.07.2013 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

http://www.google.ee/search?q=lada+tuning&hl=et&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=9w7TUZ6rOc3ltQa91gE&biw=1093&bih=522&sei=Ag_TUeK7IJHCswa38IHQDA#facrc=_&imgdii=smZNFAGEkV5uqM%3A%3BzcPcVSFAKDEZ5M%3BsmZNFAGEkV5uqM%3A&imgrc=smZNFAGEkV5uqM%3A%3BhjYkE-E0zTaPJM%3Bhttp%253A%252F%252Fpiaggio.tuning.sk%252Fimages%252Fnews%252Flada_rusky_tuning_19032011%252Flada-tuning_low-cult-style_1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fpiaggio.tuning.sk%252Fdokument-cultstyle-ratstyle-lowrider-rusky-tuning-lada-znizene-podvozky%3B800%3B408

see on ilus jap. panin ka ühe pildi mille leitsin netis avarustest siin siis laiendid mida isegi gupist saada minu teada.

Autor:  teamforce [ 02.07.2013 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Jep, sellised laiendid oleks head. Lai plekk sellele autole ei sobi. Olen 9x13 tolliseid proovinud stretch rehviga. Pole seda stiili auto.

35. leht 36-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/