Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi 200 20v TQ-1989-buumer84
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=213
18. leht 19-st

Autor:  woush [ 06.09.2010 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Nalja teed või ? audi 200 kerel orig konditioonis 13.3 ?

Autor:  ellar [ 06.09.2010 20:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

woush kirjutas:
Nalja teed või ? audi 200 kerel orig konditioonis 13.3 ?

chipi unustasin ära aga kõik ülejäänud originaal! Tõstetud rõhku ja boosti .

Autor:  kurvavõitu [ 06.09.2010 20:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

see kõlab vaikselt nagu tann15 jutud 2.0l sierra 4 l sajale kütte kulu

Autor:  roland525 [ 06.09.2010 21:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Dragtimes tabeli järgi on sõitnud stock pill 14.89 ja chipiga 14.7sek.
http://www.dragtimes.com/Audi--200-Drag-Racing.html

Autor:  woush [ 06.09.2010 21:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

ellar kirjutas:
woush kirjutas:
Nalja teed või ? audi 200 kerel orig konditioonis 13.3 ?

chipi unustasin ära aga kõik ülejäänud originaal! Tõstetud rõhku ja boosti .



Mõtle äkki on peale boosti ja rõhu veel midagi tõstetud.

Autor:  buumer84 [ 07.09.2010 12:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Madal 12 on võipolla tõesti natuke optimistlik, aga ilma selle kalata sõidaks see kompott tublisti üle sekundi kiiremini. Praegu pidin käiguvahetusel jala gaasilt võtma,sest muidu oli kohe hing kinni ja kolmanda, neljand käiguga pidin ka mitu korda jala gaasilt võtma ja uuesti spoolima, sest võistlus olukorras on väga raske gaasi seal piiripeal hoida, vägisi vajub peale :)
Aga see on kõik oleks ja teile ei anna see suurt midagi. Ise vähemalt tean, et auto on võimeline palju enamaks.

Autor:  ellar [ 08.09.2010 06:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

kurvavõitu kirjutas:
see kõlab vaikselt nagu tann15 jutud 2.0l sierra 4 l sajale kütte kulu


Tann15 jutu peale :kill
http://www.drag.audiclub.ee/tulemused.php vaadake A klassi aegasi !

Autor:  def [ 08.09.2010 10:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Chipi, koonuse ja ilma kattideta 200 20v-ga 13.203s sõita ei olnud küll mingi probleem.

Autor:  buumer84 [ 08.09.2010 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Kusjuures see sama auto on ka sõitnud kunagi ilma kattideta ja cipiga 13,6. Aga see oli kunagi aastaid tagasi.
Kui kõik nüüd plaanitult läheb, siis luban, et 18.sep. sõidan sama rauaga 12s. sisse. :)

Autor:  buumer84 [ 09.09.2010 21:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Kuna voltmeetr salongis näitas juba ammu, et laadimisega pole kõik päris korras ja pagasnikusse lisandus täna 1,2kw RMS jagu muusikat, saigi tester kätte võetud ja mõõdetud palju siis laadimine reaalselt on. Ja kell salongis ei valetanudgi. Koormusega oli "laadimine" kõigest 12,6V. Genekast mõõtes 14,2V. Polnudgi muud kui sõitsin poodi ja ostsin uued aku klemmid, mõned juhtmete otsa klemmid ja korrastasin natuke geneka ja aku vahelist juhtmestikku. Nüüd sama koormusega jouab aku + klemmini 14,1V. Ise vähemalt rahul jälle :)

Autor:  otipoiss [ 09.09.2010 21:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

1.2kw pagassis ei kärbi sinu dragi ajast küll mitte tuhandikkugi, lisab sajandikke hoopis. Kui plaan aega üle sekundi parandada siis võiks energia mujale suunata.

Autor:  buumer84 [ 09.09.2010 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

:) Mis siin suunata kui pole asjugi kätte saanud, mis vaja ära vahetada, ennem kui aju kallale saaks minna. Enamuse, aga peaks saama nv vahetatud. Elame, näeme, mis sellest sekundist saab, aga 13.XX ajaga ma küll ei tahaks leppida.

Edit: Meil siin maal ei käi need asjad nii, et kui tekib mõte midagi teha, siis lähed poodi ja riiulilt antakse sulle soovitud asi.

Autor:  buumer84 [ 12.09.2010 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Täna kontrollisin üle kõik õhutorustiku ja vaakumid, pesin puhtaks kõik pistikud ja andurid. Nendega on nüüd 100% kõik ok. Homme, ülehomme peaks kätte saama uued küünlad ja Mallory FPR-i, ehk saab ka uue filtri, siis tõsisemalt uurima hakkama, kus see kala peitub.

Autor:  buumer84 [ 15.09.2010 17:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Täna linnapeal keerdu tehes kuulsin tagasillas mingit kolksu. Läksin siis teenendusse ja lasin auto ülesse tõsta ja uurida. Üllatuseks on läbi mõlemad reguleervarda välimised otsad, mis vahetati ära 25000km tagasi:o Kuna mul pole õrna aimugi, mis osasid eelmine kord kasutati, siis lasin üle kontrollida kõik sillad. Vahetust vajavad siis järgmised asjad, milledele ootan hinnapakkumiste vastuseid. Sedakorda originaal osadega.

Esimesed amordid+ tolmukatete komplekt
Roolivardaotsad, sisemised ja välimised
Esimesed õõtsad ja stabikavarda puksid
Tagumised külgkalde vardad
Tagumised õõtsapuksid
Kastipoolne vändaotsa simmer ja siis ühe hooga ka kõik kasti simmerid, siduriketas ja survelaager.

Autor:  buumer84 [ 17.09.2010 17:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-buumer84

Ei tea kas helesinisel unistusel on mingi keskeakriis või mis, aga täna peale uute küünalde NGK PFR7B paigaldamist ja prooviks originaal WG vedru paigaldamist, kukkus alla aasta tagasi paigaldatud lambda ära. Kuna seda õiget kohapeal ei olnud, siis sai prooviks külge keeratud uuematüübi andur. Hetkel toimetab nii nagu peab.
Silla jupid lubati kätte saada järgmine nädal. Tihendid kõik Elring, õõtsad, vardad ja puksid Lemförder. Siduri- ja amordi majandus Sachs.
Ei tea, mis talle järgmiseks ei meeldi ja vahetust tahab;)
Kuna kohe tuleb jälle uus õlivahetus ja olemas on veel 5L Castrol EDGE Sport 10W60 õli, siis kas minna talvele vastu veel sellega või panna midagi vedelamat?

18. leht 19-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/