Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Nissan Bluebird Grand Prix ja U11 SSS Hardtop-Piuneer.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=23534
13. leht 17-st

Autor:  piuneer [ 12.04.2015 15:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Niii... aeg käes kus vaja siia ka miskit kirjutada. masin sai juba pikka aega tagasi talveunest ülese äratatud ja tegutsema hakatud et haapsalu avalaxuks valmis olex . seaasta näeb pilli sõitmas ka ja loodan et tehtaks palju ilusaid pilte :D

mis on tehtud:
makita madaldusvedrud(originaalid alles)
uued kondid ette
uued klotsid ketastele
uued kolvid/mansetid piduritele
pidurisupportid/tagasild käisid liivapritsis ja pulbris
veljed said värvitud valgeks
tagumised koopad lõigatud et eikäiks vastu
sillastend tehtud,esituled õieti näitama pandud
keskluku moodul paigaldatud et puldist kinni lahti käiks ja pagass avaneks nupust.

mis vaja teha veel:
karbilaienditele iluliist sebida
esiklaas sebida uus kuna jookseb pragu all.
esistange üle värvida. tagurdati vastu
honda prelude taguistmed keskkonsooliga taha aretada ja tagant teha kahekohaliseks
käigukang moodsamaks ja paremaks teha. hetkel pikk kang suure nupuga ja suure käiguga
kleepse tuleb lasta teha natuke.
raha koguda SR20DET mootori jaoks.


ja pilte ka :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  GT-R [ 20.04.2015 19:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

PiltAvalaks-1-2 by Simo Vaikre, on Flickr

Autor:  Vapper [ 20.04.2015 21:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Kena vanakool. Registreerimisnumbrid tahaksid värskendust (aga mitte EUR numbreid).

Autor:  selveritont [ 01.05.2015 19:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Mitu kw originaalis ja nüüd umbkaudselt? Haapsalu aeg?

Autor:  piuneer [ 02.05.2015 11:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

originaalis oli 95kw ca18de mootoriga aga nüüdseks primera gt SR20de mootor peal 110 kw ja hetkeseid kw eitea persejärgi ikka natuke rohkem :D . haapsalu aeg oli 16,4 ,reaktsioon 0,024 ,lõppkiirus 136 km/h ,60 jalga 2,5 ja seda siis 98 pool paaki kütusega ja 2 inimest autos,17 veljed . masinaga nüüdseks miski 1000 km maha täristatud ja olen paar anomaaliat tähele pannud mis esines haapsalus ka , esiteks .

tankides 98 kütust ei taha masin edasi liikuda nagu tal on ette nähtud. lõpp pööretel jääb jõudu järjest vähemaks .

tankides 95 on asi korras ja lõpp pööretel säilib jõud. mis kala se olla veel võiks?

ise arvan et süüde äkki liiga varajane v siis küünlad hakkavad otsa saama.

Autor:  jyrgenpii [ 05.05.2015 11:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

a kui nüüd sedasi võtta, siis 110 kw gt tuning pilli kohta 16.4 pole kuigi muljetavaldav. Mu pirukas oli kiirem.

Autor:  kuks456 [ 07.05.2015 08:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

See 2 inimest autos mõjutab üsna palju ju,alla 16. peaks julgelt tulema aeg sellise kerge auto ja 110kw mootoriga.

Autor:  piuneer [ 02.11.2015 14:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Uudised uudised. on aeg uudisteks. masin sõitis hästi kuni ühe ilusa neljapäevani. kiirendades 2. käigult kolmandale käis krõks ja mootor suri välja. hullu pole miskit. käigukastil lendas differ laiali . talv tuleb ka peale seega jääb masin seisma ning läheb taas talveprojekt käima. oligi juba liiga palju sõidetud mitte midagi tegematta .okei. mis siis saama hakkab. esimese asjana ehitasin prügikastist leitud vanade bemmijuppidest endale elektrilise pagasniku avamise mehhanismi,bluebirdi pagasi trosse on võimatu leida seega säästax seda ainsat allesolevat elektri näol :D .probleem oli mul ka tagapiduritega. nimelt peasilindri regulaatorid on poolenisti kinni ja tagant üks support on 2mm väiksema kolvimõõduga kui tehasest. jama värk. või kas ikka on. uurides tehase katalooge juppide näol leidsin et primera W10 oma sobib mu bluebirdi ketaspidurile. uudis hea sebitud sai kohe uus suport. läheb pritsi ja värvi. pidurisilindriga ka joppas. oli tagavara masin kus jäi üle üks peasilinder kus saab uued regulaatorid installida koos poeuute mansettide ja tihendite näol. siis saab ned pidurid ära unustada. nii pidama saab auto , mis siis edasi ? tuleks miskit teha et oleks hoogu mida pidurdada. ühesõnaga JÕUDU vaja juurde. SR20 mootor on vägagi võimekas mootor kus on jõudu piiratud. tuleb vabastada se. kõige odavam ja kasulikum on seda teha pöörleva massi arvelt. hetkeseisuga on olemas 3,9 kg hooratas varasema 8,2 asemel ja ka kõik rihmarattad sai lastud teha cnc-s alumiiniumist. kokku kaaluvõitu 5,3 kilo pöörleva massi arvelt. päris hea. järgmisena tuleb talvel ette võtta
pikkade runneritega custom 4-1 torukollektor. tehasest on masin pandud tööle suhteliselt rikka seguga. jõu juurdesaamiseks tuleb seda lahjendada. sobivat progreaju pole veel leidnud hea hinnaga seega tuleb õhulugeja 50mm pealt 54mm peale puurida mis teeb omakorda segu lahjemaks. originaal sidur pidurimeistri katetega libises juba orig seades seega vanarauda juures mida kevadel viia. siduri otsimine käib veel aga arvatavasti tuleb ära võtta kuni 600nm pidamisega sidur mis saab ka tulevikus selle turbotamisega hakkama . kast. lendas laiali, juhtub ikka, vanarauaks ära se p10 GT kast koos korras 5. käiguga -kahju. asemele leidsin p11 2001 a 5.manuaalkasti mida tuleb natuke modida treialil et saaks siduri lahutamise käima. pidi olema tugevam kast kui tavaliselt. proovime järgi kevadel. suvel on tekkinud mõned kivitäkked siin seal seega tuleb ka esi ja tagustanget natuke värvida hajutada et asi ideaalne oleks jälle kosmeetiliselt. leida võiksin ka hea hinnaga wideband lambda koos kontrollerite ja asjadega et saaks selle seguga rohkem mängida . viimasel ajal kui juppe ootasin otsustasin genekal vahetada ära esimese laagri kuna oli kerge sahin tol. mõldud tehtud. aga siis hakaksid mõtted jooksma ja sai geneka korpus ära poleeritud ja ära lakitud. lakk tõmbas selle poleerimise tuhmiks kahjuks. aga nüüdseks siis natuke pilte ja läheb ehituseks.annetused,toetused,soovitused,abipakkujad,joonistused,kirjad on kõik teretulnud

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  mindstorm7 [ 02.11.2015 15:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix,89a,110+kw,-piuneer.

piuneer kirjutas:
samuti ka nistune tütarplaat ajule tuleviku jaoks. kes teab mis se on se teab .
mis sellest ideest sai? huvi endalgi sama asja vastu sr20de omanikuna...

Autor:  piuneer [ 02.11.2015 18:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix,89a,110+kw,-piuneer.

mindstorm7 kirjutas:
piuneer kirjutas:
samuti ka nistune tütarplaat ajule tuleviku jaoks. kes teab mis se on se teab .
mis sellest ideest sai? huvi endalgi sama asja vastu sr20de omanikuna...


sellega on selline lugu et kui plaanis ikka tulevikus turbotama hakata on soovitatav ikka eraldiseisva progreaju peale üle minna. lihtsam. aga kui plaan jamada vabalthingavaga siis tasub se nistune ära.

Autor:  olx1985 [ 02.11.2015 21:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Hooratas ostetud selline või lasid teha?

Autor:  siimP [ 02.11.2015 21:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Näeb nii õudne välja, täpselt nagu tahaks mingi 6k pealt ribadeks lennata.(hooratas)

Autor:  piuneer [ 03.11.2015 07:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

hooratas/rihmarattad lastud teha ungaris kus leidsin tegelase kes tegeleb SR20 tuuningjuppide tegemisega cnc-s. ja ei lenda se hooratas kuskile. ungari vennal on ralli sunnyl samasugune sees mis käib 10k pöördesse. ühesõnaga testutud lahendus :D ja ega ned lääne hoorattad nii lihtsalt katki lenda nagu vene siksi hoorattad. kedagi huvitab ja asja jagab siis hooratta materjal on GTW-40.

Autor:  olx1985 [ 03.11.2015 10:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Sel juhul tundub äge :D . Küsisin ainult seepärast, et paljud teevad vanast malmkärakast selliseid asju :rokib

Autor:  canyondrift [ 03.11.2015 11:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

olx1985 kirjutas:
Sel juhul tundub äge :D . Küsisin ainult seepärast, et paljud teevad vanast malmkärakast selliseid asju :rokib


Selle materjali puhul on tegemist siiski malmiga... Kuigi see ei tähenda, et asi halb oleks, hoorattad teadupärast enamik ikkagi malmist.

https://de.wikipedia.org/wiki/Tempergus ... Temperguss
http://steelnumber.com/en/steel_composition_eu.php
Whiteheart malleable cast iron EN-GJMW-400-5 (EN-JM1030)

Mis tükkide hinnaks on ka kujunenud? On Ungaris odavam asju lasta teha kui kohapeal? On ka ju ettevõtteid eestis mis projekteerivad võidusõidutehnikat.

13. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/