Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Nissan Bluebird Grand Prix ja U11 SSS Hardtop-Piuneer.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=23534
14. leht 17-st

Autor:  piuneer [ 03.11.2015 13:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

mina sain ungarist uue hooratta 150 dollariga ja tutnoid alu rihmarattad 130 dollariga . eestis ei tahtnud keegi eriti teimist teha vanast hoorattast alla 150 eurigi + 50 euri tasakaal ja kui tahad veel cnc-s teha lasta siis alla 400 ei mängi välja. ungarist tulnud hooratas on röndkeni alt läbi käinud,cnc-s lõigatud, tasakaalu pandud ja ka lõpuks nitreeritud. arvesta ise kas on kasulik diil võrreldes eesti tegijatega. minusilmis on eesti tegijad natuke ahned mis paneb minusugused tehnikahuvilised ainult unistama toredatest asjadest :D

Autor:  TEH [ 03.11.2015 14:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Võrdle korra riikide elatustaset ka. :)

Autor:  T.S [ 03.11.2015 19:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Eestlased on ikkagi ahned.

Autor:  zigarett [ 03.11.2015 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

TEH kirjutas:
Võrdle korra riikide elatustaset ka. :)


Mis elatustase? Masinad ja materjalid kõigile vast enamvähem sama hinnaga.

Töömehe tund jah vast erineb, kuid kas tõesti vahe 200rubla ja edasi ühe jublaka kohta- Mis iseenesest ju väga keeruline tükk pole.

Eestis tahavad kõik esimese tehinguga rikkaks saada.

Autor:  TEH [ 04.11.2015 08:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

zigarett kirjutas:
TEH kirjutas:
Võrdle korra riikide elatustaset ka. :)


Mis elatustase? Masinad ja materjalid kõigile vast enamvähem sama hinnaga.

Töömehe tund jah vast erineb, kuid kas tõesti vahe 200rubla ja edasi ühe jublaka kohta- Mis iseenesest ju väga keeruline tükk pole.

Eestis tahavad kõik esimese tehinguga rikkaks saada.


On väga raske loll olla? Lihtsa vanja palk muidugi iseloomustab riigi majanduslikku seisu ja hindasid kõige paremini? :kill
Lääs laseb ka kõik oma kola hiinas/taiwanis teha, sest mujal on kõik "ahned"? :D

Aga jätaks edaspidi autoomaniku teema puhtaks.

Autor:  T.S [ 04.11.2015 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Kuule majandusproffessor, ära kaaguta siis. Hetkel on nii et kaigas visati rahva hulka ja karjuma hakkas see kes pihta sai.

Autor:  mindstorm7 [ 05.11.2015 19:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix,89a,110+kw,-piuneer.

piuneer kirjutas:
mindstorm7 kirjutas:
piuneer kirjutas:
samuti ka nistune tütarplaat ajule tuleviku jaoks. kes teab mis se on se teab .
mis sellest ideest sai? huvi endalgi sama asja vastu sr20de omanikuna...


sellega on selline lugu et kui plaanis ikka tulevikus turbotama hakata on soovitatav ikka eraldiseisva progreaju peale üle minna. lihtsam. aga kui plaan jamada vabalthingavaga siis tasub se nistune ära.

Sebi turbo aju siis juba kuni seniks sebi plaat :D type 3 ja 4 plaadid toetavad ju mõlemat. Ning aju minu teada sama, vahet pole kas esi või taga veoga nii et turbo aju väga raske saada ka ei tohiks ju olla.

Autor:  piuneer [ 05.11.2015 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

turbo aju toetab turbo reziimi . vabalthingavana ei saaks turbo aju kasutada ja turbo aju on ikka erinev . kõvasti erinev. esiteks on turbokal vanose keeramine. teiseks on süütesüsteem turbokal coil silindri kohta aga NA-l jagaja . järgmisena väntvõlli lugemine erinev. turbokal vändaandur(uuematel) ja nukaandur aga NA-l jagajas nukaandur . seega pole mõtet jalgratast leiutada kui on olemas lihtsam varjant normaalse hinna eest (megasquirt nx ).

Autor:  mindstorm7 [ 08.11.2015 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

piuneer kirjutas:
turbo aju toetab turbo reziimi . vabalthingavana ei saaks turbo aju kasutada ja turbo aju on ikka erinev . kõvasti erinev. esiteks on turbokal vanose keeramine. teiseks on süütesüsteem turbokal coil silindri kohta aga NA-l jagaja . järgmisena väntvõlli lugemine erinev. turbokal vändaandur(uuematel) ja nukaandur aga NA-l jagajas nukaandur . seega pole mõtet jalgratast leiutada kui on olemas lihtsam varjant normaalse hinna eest (megasquirt nx ).

Aju erinev jah, aga lisa plaat sama ;) mõte oli et esi ja taga veoliste aju sama. Ehk ostad hetkel lisaplaadi saad na ära teha, hiljem seebid turbo aju. Coil või jagaja peale süüde ei tohiks väga palju probleeme tekitada. Nuka andurid võivad küll probleeme tekitada... nii täpselt ei teadnud enne. (N14 GTI-R MINU teada jagajaga...)

Autor:  piuneer [ 23.02.2016 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

käes aeg natuke teema uuendusi läbi viia. kätte sain uue siduri. ACT tuuning kuni 600nm kinnipidamisega. nüüdseks lahendatud ka se siduriprobleem mis juba originaalis libises pidurimeistri katetega.
järgmise kuu keskel tuleb auto sisse ajada ja kogutud jupid külge kruttida koos kiirema ülekandega käigukastiga .

Pilt

Autor:  T6nis [ 29.02.2016 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

Miks vabalthingaval turbo aju kasutada ei saa?
600nm ... liiga tugev pole?

Autor:  piuneer [ 29.02.2016 14:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

T6nis kirjutas:
Miks vabalthingaval turbo aju kasutada ei saa?
600nm ... liiga tugev pole?



saaks aga ei tasu ära. lihtsam ja parem varjant on kohe kas megasquirdi v millegi muu peale üle minna kuna nistune toimiks aga teda eisaa niitäpselt paika nagu saaks MS-i ja ms-i l on kordades rohkem igasuguseid võimalusi teha palju muud kui seda võimaldaks orig aju ja nistune.
ja sidurist niipalju et juttudejärgi pedaal pidi raskemaks küll minema aga normaalne rakendus pidi säilima et eiole päris on off stiilis. ja kunagu aastate pärast tahaks sellest masinast ikka 500nm kanti välja pigistada seega eiole kunagi asjad liiga tugevad :D aastatepärast tead jääb nõrgaks võibolla isegi. süües isu aksvab nagu öeldakse .

Autor:  piuneer [ 08.03.2016 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

natuke igavaid uudiseid ka. genekas sai lahti tõmmatud ,uued laagrid,korpus poleeritud ja lakitud ning mähiseosa punaseks +külge ka uus alu rihmaratas. tulemus üli ilus.
edasi oli mul juba ammusest ajast t12 bluebirdi kerepealt tulede alune liist mis on bluebirdi maailmas harva esinev. paraku oli se nii pilbasteks kui andis olla ja esindus laiutas käsi uue leidmisel. sai siis klaasriietatud ja möllatud ning lõpuks ka se valmis tehtud mis ootab installimist. samuti on poes kõvasti käidud vahepeal asju kogumas.
õlifilter
õli 10w60 täissünt race oil
käigukasti liqui moly kvaliteetõli
uued süüteküünlad mis tuleb külje elektroot lõigata lühemaks keskelektroodi ääreni ja elektrootide ava sisselaske klappide poole suunata- müüt annab sellise triki tegemisel keskmiselt 5whp-d juurde.

samuti sai uus pidurisilinder ära poleeritud kergelt ja lakitud. sisse läksid ka 2 erineva jaapani masina kompunnist tihendid ning ootab installimist.
samuti avastasin et KKK tihend on lekkima hakanud ning uus tihend ootab installimist -vana on miskipärast kõvaks tõmmanud. ju se minu sõidustiil mängib ka rolli mis hoiab mootori kuumana ikka.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


lumi ära sulab saab masina kätte ja juppe kruvima külge hakkama.
järgmisena peab minema bauhofi ja plastikust kanalka torust uue külma õhu võtu tegema
se alu venitatav ventilatsiooni toru ei kannata väristamist ja laguneb. tuleb millesti kergest ja jäigemast teha.

Autor:  Pootsman [ 10.03.2016 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

piuneer kirjutas:
järgmisena peab minema bauhofi ja plastikust kanalka torust uue külma õhu võtu tegema
se alu venitatav ventilatsiooni toru ei kannata väristamist ja laguneb. tuleb millesti kergest ja jäigemast teha.


Alternatiiv oleks veel ebayst või hiinast tellida õhuvõtu toru. Suvel sai tellitud ~20$ eest, 3" läbimõõduga ja painduva osa seintes olid traadist tugevdused sees. Sama lihtsalt painutatav kui ventilatsiooni toru aga see püsis ka koos ja ei lagunenud ära.

Autor:  piuneer [ 13.03.2016 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.

tõsi. ebays leidus igasugu kirevaid ja imelikke torusid . lõpuks siis leidsin ka ühe alumiin toru 45kraadise nurga ja läikiva. tundus igati kapotealla sobivat ja sai tellitud ära.eks näis kas ka hakkab sobima sinna . samas sai seal veel ebays kolatud ja ära ostetud üks päts savi auto üle savitamiseks kevadel ja ka mikrofiiber lappe pesuks ning prooviks led pirne tagatuledesse ja udukatesse.

Pilt

14. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/