tere foorumlased
minu projekt, millekallal on nokitsetud vähekene. eelmine omanik oli viljandi spordikooli korvpalli treeneri oma või midagi sinnakanti. mootor on 1.3 rihmaga. auto on arvel ning minu nimel. tulevad laiendid ja korvistmed ja veel nänni, aga seda vaatab ajapikku, kuidas seadused on jne. küsimusi on? küsi julgelt. las pildid räägivad autost rohkem.
alguses nägi välja selline:





[img][img]http://static1.nagi.ee/i/p/91/93/019991939e7111_m.jpg[/img]
sai siis lahti lammutatud ja salongi põhjast mastiks ära kakutud:

























auto juppideks, siis tuli ära pesta survekaga, et oleks puhas teha. lõik see tolm ja sopp mis seal oli. asi oli seda väärt:
















ennem oli mingi räme pahtlikiht seal peal, praguline ja puha:

panin relakale traatketta otsa ja lasin viimase mastiksi ka ära :


ostetud sai ka uued plekid. 4 ukseplekki, tagavararatta alumin plekk,bensiinibaagi alumine plekk bagasniku põhjaplekk, tagapõll ja tagapõllekülge käiv mingi plekk. need olid kõige rohkem mädad:


siis lõikasin koopaääres suuremaks ja lõikasin mädand kohad välja:









http://static1.nagi.ee/i/p/04/73/0200047366889e_m.jpg[/img]
vahepeal sai auto keevitatud ja uued plekid külge. aga sellest pildid puuduvad.
ning võis alata pahtlitöö. alla lasin punast roostekrunti, kus plekk oli haljas:









vahepeal sai keevituskohad epoksiit krundiga ära lastud ja uued plekid ning haljad kohad ka:













vahepeal sai põhi ka ära lastud uue mastiksiga jne :



kui plekid sirged, siis algas täielik kruntimine. salongi ja alttiir sai lastud kivikaitsega ja bagaasnikusse ning salongi keevituskohtadele sai pandud veel liiteermeetikut:









järgmisena sai matistatud salong ja valgeks värvitud:





enne värvimist sai paigutatud laiendid külge puuritud augud:






ja siis see hetk on käes !!

auto on värvitud:











kokkupandud midagi jne:













kõike seda aitab ehitada OÜ Softcar

siis kui laiendid valmis tuleb ära teha värvimuutus ARK-is ja läheb mootor remonti ning sillad ja kõik muu. veljed tulevad 15" ja sellised
http://www.rehvikauplus.com/e-p-3023.htmlning rehv 205,60 . kui mingeid muudatusi ei tule. peaksin kätte saama need järgmine nädalavahetus või nii umbes.

veel väheke pilte on siin :
http://nagi.ee/photos/juk2/sets/uued istmed


nonii. saadud siis laiendid pahteldatud ja nõnda ka krunditud. tegin siis mõne pildi ka aga kahjuks telefoniga, kuna ei olnud midagi muud käepärast.







sai siis mootor maha võetud. kapoti alune ka valgeks värvida.








tõstetud sai siis sellega. kandevõime 1300kg.

nonii. sai nokitsetud jälle midagi.
krunditud.


värvitud.




pilt räägib kõik enda eest

eile sai kella 5ni garaazis oldud, et täna saaks asi ära tehtud.tagasilda ei jõudnud teha. nüüd peale seda laiali. auto vajab veel suuremat elektritööd:ei lae, kellad jooksevad põhja, mittemidagi ei funka. on olemas riie, uksepolstriteks ja armatuuri katmiseks. tellida tuleb veel uued stanged, vanad panin lihtsalt külge, kuna peavad olema. tagumine sai veel puuklotsiga toestatud. veljed tulevad 2 nädalapärast. tulevad veel suured porilapakad jne.





nüüd siis tagasild laiali. ostetud golf3 tagumised piduri kettad, sadulad, käsipiduri trossid ja kaitsmepesad, varda puksid, klotsid jne. kõik ei tule enam meelde.
ükspäev sain tagumised poolteljed ja pidurikettad treiali käest kätte, ketastelt tuli süsteeme seest ära treida ja väljast üks junn ja poolteljel diameetrit väiksemaks et sisse läheks.
stanged olemas ja kroomliistud ka.
veljed sain ka kätte. esimeste rummu keskava on suur, nendega tuleb ka teha midagi. ja tuleb vist flantsid ka lasta teha kuna liiga sisse jäävad rattad ja siis ka tikkpoltidele ümber.












asi siis niikaugel et tagasild on peaaegu koos. põhimõtteliselt pidurid õhutada ja võib asuda täielikult alustatud elektri kallale. algne plaan teha ümber kaitsmeplokk, see lükkub edasi. see võtab ikka liiga palju aega ning pealehakkamist, aga ma tahaks sõita juba

kuid panna 07mele 03kellad, selle teen ära ikka. aga nüüd siis mõni pilt ka




asi hakkab väljanägema midagi sellist.

tulevane uus projekt ka olemas :bouncing





no nii. asi nüüd nii kaugel et liigub. tegin poolteist päeva pidureid, kuna võtsin lahti golfi piduri silindri, et paigaldada uued tihendid ja puhastada ja kokkupanemisel ei jäänud enam pidama, kuna olid liiga kulunud. tegin siis voolikust uue tihendi jne. uus tihend oli suur, siis tegin mingi pressitaolise asja, mis suruks tihendi kokku, et saaks seibi peale panna. see oli ikka väga ränk. tegin siis täna väikse ringi. ette jõudsin paigaldada veel logarid ja porilapakad. rehv on liialt kõrge, nii et natukene käib vastu koobast pöörates ja nüüd käib vastu porilapakat. seda tuleb timmida veel. siis lõikasin teise auto logarist kaare, sellega katsin laiendi seest ära. taha vaatab veel kas panna logar või mitte. esi stange tegin ümber, kuna viin stanged ligemale ja veel laiendid siis stange ei mahtund ära. lõikasin jupi vahelt ära ja panin nurga tagasi. nööd veel pahteldada ja värvida. värvimisse lähevad kõik stanged. vist jäävad mustaks, sobib paremini.
nüüd hakkan elektriga tegelema. genekas ei lae. ei tea kas mul juhtmed valesti või mis. siis selline viga oli veel et kui panid tuled põlema siis lõi kõik kellad põhja:puzzled . kelladele peaaegu uued taustad paigaldatud, aga tuleb veel viimistleda. tahaks kelladesse uv led valguse panna, aga ei tea kas sellest tuleb midagi välja. el aknad panin ka ette. nissan sunny omad. aga pilte siis





flants 4cm:/






















nii siis asi nii kaugel et salong peaaegu koos. vahetada kõrvaluistujapoolne turvavöö ja eest taha minev juhtmete punt rüüsisisse panna. vaja kuskilt leida veel 1 tagumine käepide ja ukseavamis hoova ääred vms plastik junnid. tahaks 24 juuliks valmis saada, see sisaldab ülevaatust. lihtsalt sai tehtud selline eesmärk

vaja veel 1 piduri ketas värvida, see mis ei kulu, kui rooste läheb siis lihtsalt kole. varsti peaks sillastendi ka tehtud saama. stanged lähevad värvimisse peale ülevaatust. siis viimane ja suur mure on tagumiste pidurite seadistamine. aga sellega ka suur jama. kuna panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta tagumisi rattaid loha kuigi peaksid. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka(blokeeru). pingutasin käsipiduri nii umbes ära, et võtaks aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleksid pidurid peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?
aga tegin siis arengust ka mõne pildi.

















heli teeb siis selline
















unustasin düüsid sisse keerata
















midagi erilist suurt muutunud ei ole, kuid talveks plaane on. eile ja täna tegelesin mootori vahetusega, tänu NGK küünla jamale. ploki võtsin ka maha kohe ja midagi ullu ei olnudki. teise silindri seintel oli nagu kokkujooksmis jäljed, ja õline oli kolb pealt. kunagi kui seda mootorit tehtud sai siis treial ütles, et nüüd on viimasepeale puuritud, enam suuremaks teha ei saa. kolb oli sees 79,4 aga minuarust saab 79,6 ka veel mahutada, ei tea. ja siis paningi rihmaga mootori tagasi. minek muutus märgatavalt paremaks, kohe nii heaks et läks otse. karbilaiendis on pragu sees, midagi muud hullu ei juhtunudki

mulgi ralli aeg sai nähtud/räägitud/pilte tehtud jne märja asfaldi värviga 05est. autol tehase laiendid ja käidud autoga venemaal tuuning näitustel jne. aga panen siis mõne pildi ka














nüüd siis sai siis selline asi koju veetud:lol




natukene lammutanud nüüd. otsustasime, et ennem panen selle autopeal selle mootori tööle, siis võtan laiali. alguses mootorit ringi lastes selgus, et kolvid kinni vist. valasin küünlaaugust bensiini sisse natukene ja sõbrad keerasid mutrivõtmega nukkade rihmarattast ja ma andsin starterti. ja natukese jebimise peale lahti saimegi. peale seda mõõtsin rõhud ära. 5,5,7,7 bar. edasi ei olnud sädet. mõtlesin et kuidas lahendan elektri süsteemi lada ja fiati vahel. kõigelihtsam vist kõik fiati elekter panna lada peale. ainult tulede pistikud tuleb ümber ühendada. roolivõim on ka sellel autol, seega tuleb ladale ka.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 9cdb3d.jpg[/img]



ajulaadseid asju leidnud 2:




sädeme probleem ka fiatil nüüd lahendatud. viga oli selles klapis, mis selle sisselaske kollektori all-küljes on. eks ta mingi piiraja vist on, kui rõhk liiga suureks läheb, ei teki sädet vms. juu siis oksudeerunud jne, ei tea ei võtnud lahti. aga juhtmed tagant ära võttes oli sädelahendus olemas

korra käimaproovitud. käis 2 sek siis suri ise välja, ei tea. vb sellest et õli vähe, ei tekkinud õlirõhku... ja läks lahti juhtmete ja pistikute nimetamine ja nummerdamine













ja valmis kuusakoskiks. kui kellegil mingit croma juppi vaja läheb. andku teada vaatan kas on alles või küljes, pole probleemi. seisab kevadeni, siis pidid vanaraua hinnad kõrgeks minema jälle.



ja siis lada lailai fiati tehnika aretuseks








ja kkast ka olemas, kus peavõll pooleks, aga teise käigu hammasrattad terved. ja sain terve peavõlli, kus teisekäigu hammasrattad puruks.


