Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 11:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 237 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 17.11.2009 15:45 

Liitunud: 20.04.2008 16:12
Postitusi: 2223
Nagu näed on inimesi erinevaid, kes viitsib niipalju putitada...

Tubli töö tõesti tehtud!

_________________
Kui mul und ei tule, siis loen lambaid ja nende postitusi..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 17.11.2009 22:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2006 12:03
Postitusi: 358
Väga suur töö ära tehtud tegelikult, loodetavasti sul jõud ei rauge.

Kas ka midagi uut vahepeal?

_________________
Mercedes-Benz - The best or nothing.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 17.11.2009 22:10 

Liitunud: 17.11.2009 20:33
Postitusi: 5
Väga roostes autosi on ikka väga raske taastada.
Aga oplai käpad püsti ja edu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 17.11.2009 22:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
vihmabuss kirjutas:
Mina kasutasin oma karpide täitmiseks vana jalgratta pumpa millega selle nö "kahurimäärde" sinna sisse ajasin. Pikem voolik otsa ja väga hea teha. :)

Pikema voolikuga saab hästi teha jah, ainult mõned augud on vaja veel puurida, nt nagu karbi otstes asuvad kohad sest sinna sai uus tükk keevitatud ning hetkel need kohad kinnised. :P

Martpoiss kirjutas:
Tore vaadata et keegi nii hoolega vana autot taastab aga no kurat, ma ei saa aru kust see inspiratsioon ja tahtevõime võetakse :D Oleks siis mingi natukenegi huvitavam toorik, mõni vana sakslane näiteks. Kui minu mosse oleks samasuurt tööd nõudnud siis oleks ta ilmselt ammu vanarauas ja minul oleks mõni natuke huvitavam hobiauto.

Ma arvan, et see inspiratsioon ja tahtevõime poleks mul suuremad mingi muu auto ehitamisel. Minu jaoks on küllaltki huvitav see tegemine ja kuna see on esimene auto mis ma teen siis on hea katsetada ja vaadata kuidas välja tulevad kõik need tegemised. :)

fubuq kirjutas:
Kas ka midagi uut vahepeal?

Kuna auto asub peaaegu 40km kaugusel maal siis kahjuks ei saa tegeleda nii tihti ja tööpäevadel pean koolis ka käima.

Aga tänud heade sõnade eest ja püüan ikka järk-järgult ehitada, kuigi värv siiski plaanis suvel peale lasta kuna varem ei jõua lihtsalt. :burnout


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 21.11.2009 23:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Sai siis natukene nokitsetud jälle.
Panin kardaanile uue tugilaagri ja risti.
Pilt
Tagumine rist jäi hetkel vahetamatta, sest onu jutu järgi oli ta alles selle ära vahetanud ja kuna mingit loksu ma seal ei täheldanud siis jäi hetkel vana...ega see pole mingi raske asi ka vahetada kui läbi läheb.
Ja üks kauss nägi päris hea seest välja.:P
Pilt
Määrde asemel tolmas roostest.
Vahepeal käisin põhja all ja parandasin pintsliga need kohad kust mastiks oli maha tulnud silla alla panekuga.
Mootoril ajasin märgid paika nukkvõlli ja väntvõlli suhtes ja panin hammasrihma peale.
Pilt
Jõudsin veel paar klapivahet ka ära reguleerida aga siis sai aeg otsa ja tuli selleks korraks ära lõpetada.

Tekkis üks probleem selle klapivahe paika seadmisega, selline asi siis, et kui olin reguleerpoldiga sobiva vahe leidnud, siis hoidsin seda selles asendis ning samal ajal keerasin vastumutri kinni, kuid iga kord läks vahe selliseks, et peale vastumutri kinni keeramist ei läinud enam kaliiber vahele. Pidin alguses natuke suurema vahe jätma et pärast kinni keerates jääks asi õige...
Kui keegi Ladal klapivahet regullinud siis andke teada kas see on tavaline asi et kinni keerates läheb vahe väiksemaks või olen mina lihtsalt eriline? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 22.11.2009 15:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Tegelt peakski nii olema et lehtkaliiber pärast enam vahele tagasi ei lähe.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 26.11.2009 00:03 

Liitunud: 24.07.2004 02:55
Postitusi: 46
... mehed mehed.. lehtkaliiber peab vahel liikuma natuke tuugalt. Peab samas vahele ka ikka minema, klappe regullides läheb see lehtkaliibri valitud mõõt ikka õliseks ja õlisena peab ka ta seal vahel liikuma nõksa raskemalt .... ühesõnaga küll aru saad :P

ja kontrat kinni keerates ikka läheb vahe paigast täitsa loomulik.. pead jätma alguses veits suurema vahe kui pingutama hakkad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 26.11.2009 17:02 

Liitunud: 19.01.2009 22:23
Postitusi: 89
Klappe reguleerides pead panema vahele sellest õigest järgmise suurusega lehtkaliibri ja kinni keerama vastumutri. Siis on klapivahe õieti paigas ja see õige lehtkaliiber läheb ilusti vahele :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 26.11.2009 17:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2008 21:49
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Paika tuleb panna nii, et järgmine suurus sinna vahele ei lähe ja õige suurus liikuda saab, siis on kõik korras.
Auto muidu edeneb päris hästi ja viitismist on sul ikka palju, edu siis edaspidiseks.

_________________
Ford Sierra


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 28.11.2009 22:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Tervist.
Täna sain siis mootori kokku pandud...kahjuks läks natuke halvasti üks asi selle juures.:(
Kõigepealt reguleerisin klapivahed ära, rohkem oligi asi selles et kinni keerates läks vahe lihtsalt paigast ära, ei lugend kas hoidsin reguleerpolti kinni või mitte. Tegin siis nii, et jätsin natuke suurema vahe ja kinni keerates jäi asi õige ning kaliiber liikus kerge jõuga.
Pilt

Siin siis see asi mis halvasti läks. :bs
Pilt
Pingutasin küll nii, et kõigepealt keerasin kõik mutrid vastu ja siis keskelt väljapoole aga sai siis järelikult liiga tugevalt seda tehtud ja nii ta juhtuski...pärast panin siis laiema seibi ehk see sama mis pildil on ja keerasin vaikselt kinni ning tundus, et jäi normaalselt. Vaatan siis alguses, et kas õli peab kui kunagi käima panen aga arvatavasti peab ikka välja vahetama. Parandada ei ole seda vist võimalik?

Pärast uurisin mis seisukorras luugid ning pagasniku oma peangi välja vahetama.
Pilt
Pilt
Läbi roostetanud lihtsalt...niiet pakkuge korralikku pagasniku luuki.:)

Kapotil on ainult pindmist roostet mille saab relakaga edukalt eemaldada.
Pilt

Tegelikult tahaks kapotilt kõik värvi maha lasta aga relakaga võtab see päris hea aja. Niisiis tahaks teada kas selline asi http://avsk.ee/tdetail.php?cat=75&de=1908 võtab 28aastase värvi maha?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 28.11.2009 22:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2003 11:43
Postitusi: 1609
Asukoht: Ullumajapuffet
Selle klapikambrikaane saad edukalt keemilise metalliga ära parandada.

_________________
Cделано в СССР


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 29.11.2009 01:34 

Liitunud: 06.11.2005 22:55
Postitusi: 104
Asukoht: tartu/viljandi
Sa ju pahteldad emaseks ennast kui sellise traatharjaga terve kapoti niimoodi üle lased..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 29.11.2009 03:44 

Liitunud: 12.07.2006 19:00
Postitusi: 583
Ise olen värvi eemaldanud Wenflex-iga (ntx puit, ja vene rattaraam).
Toimib suht vihaselt, värv hakkab pm. sulama. Meeldivalt kõrvetas kui käe peale läks, niiet ohutus tuleks kindlasti tagada. :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 29.11.2009 13:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Tänud vastuste eest, ma arvan, et proovin alguses seda lätlaste oma siis.
Klapikambrikaan on muidu midagi alumiiniumi sarnast, kas selle keemilise metalliga saab seda üdse parandada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 29.11.2009 14:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2007 22:52
Postitusi: 302
Asukoht: Tallinn
BA3 kirjutas:
Tänud vastuste eest, ma arvan, et proovin alguses seda lätlaste oma siis.
Klapikambrikaan on muidu midagi alumiiniumi sarnast, kas selle keemilise metalliga saab seda üdse parandada?

Mina kasutasin keemilist metalli oma siksi karbussi juures paari toru kinnitamiseks- nüüdseks on sellest tsirka aasta möödas ja torud ikka ilusti kinni :wink: . Niiet usun, et tolle klampikambrikaane jaoks kõlbab ka ta :wink: .


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 237 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 110 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7