Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 01:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 237 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 02.06.2010 20:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Mina olen värvinud ikka alla 3 bari mingi vana püstoliga. Rõhuregulaator peab vahel olema värvimiseks ikka minuarust.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 02.06.2010 21:17 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Oleneb ka värvist, seisnud värv ei ole enam samade omadustega, sellepärast soovitataksegi suht kohe auto ära värvida kui värvi ostad, seisma ei ole mõtet jätta, keretöid ja muud kraami ootama.
Ma seda ei põeks mis sinna sisse jääb, enamus läheb nii või naa mingi asja varju peitu.. Nagu ütles üks vanamees kunagi, "Ilus ei saanud, aga kõva sai"
Kui pealispinda värvima hakkad, siis aja läiget ja peenviimistlust taga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 02.06.2010 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Inferno kirjutas:
Mina olen värvinud ikka alla 3 bari mingi vana püstoliga. Rõhuregulaator peab vahel olema värvimiseks ikka minuarust.
Eks see loeb nii püstolist kui ka värvist aga arvatavasti pean rõhku vähemaks laskma jah. Püstol ise on muidu selline tavaline, maksis kunagi üle tonni umbes, nii et päris vene aegne ei ole. Rõhuregulaator on mul mingi imeliku süsteemiga...töötab nii et laseb mingi teatud tasemeni langeda rõhul ja siis lööb jälle klapi kinni ja rõhk tõuseb siis sinna kuhu regullitud oli jne. Manomeeter on mul ka ainult paagi küljes...eks ta õigem oleks kui ostaks mingi korraliku rõhuregulaatori vahele ja manomeetri ka püssi juurde.

canyondrift kirjutas:
Oleneb ka värvist, seisnud värv ei ole enam samade omadustega, sellepärast soovitataksegi suht kohe auto ära värvida kui värvi ostad, seisma ei ole mõtet jätta, keretöid ja muud kraami ootama.
Ma seda ei põeks mis sinna sisse jääb, enamus läheb nii või naa mingi asja varju peitu.. Nagu ütles üks vanamees kunagi, "Ilus ei saanud, aga kõva sai"
Kui pealispinda värvima hakkad, siis aja läiget ja peenviimistlust taga.
Värvi võib ka arvustada aga ma arvan et iga autole mõeldud värviga peaks enam-vähem sileda pinna ikka saama kui just teab kui kaua seisnud värv pole. Ega ma ei põegi selle pärast mis sinna sisse jääb...salongis ei jää minu teada ühtegi kohta kus värv üldse nähagi jääks ja mootoriruumiga on lihtsalt see hea et vähemalt sain sileda pinna mida parem puhastada on, see apelsinikoore sarnane välimus ei loe seejuures kuna pind on sile ikkagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 02.06.2010 23:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
võta mingi suur sile raudplaat või asi ligi, kus saaks katsetada püssi regulli ja erineva paksusega värvi, see kõige lihtsam viis. Ise toimetan nii. Peab arvuti korpuseid juurde sebima varsti juba :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 04.06.2010 00:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
JAWAmees kirjutas:
võta mingi suur sile raudplaat või asi ligi, kus saaks katsetada püssi regulli ja erineva paksusega värvi, see kõige lihtsam viis. Ise toimetan nii. Peab arvuti korpuseid juurde sebima varsti juba :D
Jah, eks nii ongi kõige mõtekam teha...vana pagasi luugi peal ka proovisin enne natuke et näha kuidas püss jookseb aga see sai väga kiiresti täis lastud :D

k2rpman kirjutas:
eks iga maaler värvib erineva paksusega värvi ja lakiga .
ise olen harjunud värvima suht vedelaga, niiet mina selles probleemi ei näeks vedelamaks seda segada .

samuti oleneb ka garaazhi temperatuurist . kui see suht madal , siis sa ei saagi korralikku kihti lasta ja hakkab voolama , kuna see ei jõua nii kähku ära kuivada ( selline nätske pind) et uus kiht kohe peale lasta .

muiude netist peaks ka vist saama mingid viskoosuse tabeleid :wink:
Arvatavasti oli mul see ka viga kui värvi vedelamaks tegin siis püssi ei regullinud ja vb lasi liiga palju värvi korraga välja ning siis tahab ka jooksma minna. Garaaži temperatuur oli sama mis õueski, ehk siis natke alla 20 kraadi umbes aga selles probleemi ei olnud et eelmine kiht ära ei kuivaks nii palju et järgmist lasta.
Viskoossuse tabelitest olen kuulnud aga täpselt ei tea neist midagi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 04.06.2010 05:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
BA3 kirjutas:
JAWAmees kirjutas:
võta mingi suur sile raudplaat või asi ligi, kus saaks katsetada püssi regulli ja erineva paksusega värvi, see kõige lihtsam viis. Ise toimetan nii. Peab arvuti korpuseid juurde sebima varsti juba :D
Jah, eks nii ongi kõige mõtekam teha...vana pagasi luugi peal ka proovisin enne natuke et näha kuidas püss jookseb aga see sai väga kiiresti täis lastud :D

k2rpman kirjutas:
eks iga maaler värvib erineva paksusega värvi ja lakiga .
ise olen harjunud värvima suht vedelaga, niiet mina selles probleemi ei näeks vedelamaks seda segada .

samuti oleneb ka garaazhi temperatuurist . kui see suht madal , siis sa ei saagi korralikku kihti lasta ja hakkab voolama , kuna see ei jõua nii kähku ära kuivada ( selline nätske pind) et uus kiht kohe peale lasta .

muiude netist peaks ka vist saama mingid viskoosuse tabeleid :wink:
Arvatavasti oli mul see ka viga kui värvi vedelamaks tegin siis püssi ei regullinud ja vb lasi liiga palju värvi korraga välja ning siis tahab ka jooksma minna. Garaaži temperatuur oli sama mis õueski, ehk siis natke alla 20 kraadi umbes aga selles probleemi ei olnud et eelmine kiht ära ei kuivaks nii palju et järgmist lasta.
Viskoossuse tabelitest olen kuulnud aga täpselt ei tea neist midagi :D

kle, tule võta mult vana külmik ära. :D Täitsa töökorras snaige. Saab õlle sisse panna ja harjutamispinda kaa kui palju. Asub kristiines kui huvi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 04.06.2010 13:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
JAWAmees kirjutas:
kle, tule võta mult vana külmik ära. :D Täitsa töökorras snaige. Saab õlle sisse panna ja harjutamispinda kaa kui palju. Asub kristiines kui huvi :D
Arvan et jätan vahele, neid külmikuid on mul maal niigi palju juba :D

k2rpman kirjutas:
tegelt oleks hea kui sul kasvõi mõni kogenum maaler kõrval oleks , kes nats õpetaks .
sest tegelikult on musttuhatmiljon asja mida sa teadma peaksid , ja millest see kõik oleneb ja sõltub .
Tegelt üks vend on kõrval kes väheke jagab seda maalri asja aga kui nad seal koolis ainult vesivärvidega värvivad ja lakki lasevad ning kõik muud asjad juba paika sätitud on siis see teadmine on ka piiratud. Enamus asju olen netist teada saanud mis värvimist puudutab.
Igatahes järgmine kord proovin väiksema rõhuga ja annan tulemusest teada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 04.06.2010 21:59 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
Katsu omal garaaz soojemaks saada. Ise olen ntx värvimise ajaks saanud suvel kui õues +15 sisse +40. Kui tuba soojem, siis ei lähe värv ka nii kergelt jooksma, aga plekki ei tohi soojaks kütta. Kunagi värvisin, siis ostsin 3 liitrit värvi terve auto värvimiseks. Kulus ära 2 liitrit ja masina sain katta 6 korda. Värv oli ilmselt üsna vedel mul, aga jooksma ei läinud... Ja lõpptulemus oli ka üsna normaalne esimese korra kohta...

Mulle kunagi üks värvija ütles - Proovi harjutada veega ja sileda suurema pleki peale. Seal näed täpselt, kusmaalt jooksma hakkab, püssi liigutamise kiirus jne. Rahaline kulu null, aga hea proovida. Ainult püstol tuleb pärast korralikult ära puhastada. Ise võtsin selle eeskujuks ja peaks ütlema et üsna asjalik. kasutasin vanemat, pindmise roostega plekki(2x3m), et paremini jäljendada matti pinda... Tsingitud pleki peal hakkab ju palju kergemini värv jooksma kuna see libedam


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 12.06.2010 22:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Uuendan teemat jälle, mootor sai peale pandud juba eelmisel nädalavahetusel ja täna veel väheke tegutsetud. Paar pilti ka jutu kõrvale.
Pilt
Pilt

Need jupid mis haljaks lasin ning roostemuunduriga töötlesin ja peagi musta värvkatte saavad.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 14.06.2010 01:25 

Liitunud: 07.03.2010 17:43
Postitusi: 15
Asukoht: põltsamaa-tartu
Njh natu hilja reagerin, aga see on jh normaalne, et klapivahe paigast läheb kui asja kinni keerad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 14.06.2010 01:29 

Liitunud: 07.03.2010 17:43
Postitusi: 15
Asukoht: põltsamaa-tartu
photograph kirjutas:
Tegelt peakski nii olema et lehtkaliiber pärast enam vahele tagasi ei lähe.


Tu om sul küll vale arvamus et lehtkaliiber vahele pärast minema ei pea:) To peab sellise paraja jõuga minema, a samas ka mitte tuugalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 14.06.2010 02:04 

Liitunud: 07.03.2010 17:43
Postitusi: 15
Asukoht: põltsamaa-tartu
Mina olen värvi niimoodi parajaks saanud, et olen võtnud 4mm keevitus elektroodi, selle värvi sisse torkand, kui tilgub sealt 3 tilka siis värv paras. Aga jh eks see on paras katsetamise asi tegelt, igal meistril on omad nipid. Aga minu poolt edu ladaga, oli omalgi kunagi kopikas, siiani kahetsen et kuusakoskisse viisin:S


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 14.06.2010 02:11 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Värvi võid ju vaadata 3-4 tilga järgi aga kui sulle antakse kätte 1mm düüsiga püstol siis sealt see läeb läbi ikka nagu sült. Ja kui pika aja jooksul 3 tilka ? 1 sekundi või 3 nädalaga ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 14.06.2010 16:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Klapivahed panin paika nii, et ka peale kinni keeramist läheks kaliiber vahele väikse jõuga...nii ei julgend päris jätta et kaliiber vahele ei mahu.
Värvi poole pealt olen selle järgi vaadanud kuidas värv tilgub segamise pulgalt maha...välismaa foorumites on soovitatud umbes nii vedelaks teha nagu piim vms.
Selle nädala lõppedes saab hakata rohkem tegutsema :burnout


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 29.06.2010 12:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Sai need jupid lõpuks ära krunditud ja värvitud.
Krunt
Pilt
Pilt
Pilt

Värvitud juppidest koos pilti ei ole sest sai neid juba hakatud autole külge laduma enne kui pildimasina kätte sain :)
Pilt
Pildil on ka see uks millelt sai värvieemaldajaga värv maha võetud. Seejuures töötas wenfex palju paremini kui üks lätlaste värvieemaldaja millest ka siin teemas eespool juttu oli, wenfex mullitas põhimõtteliselt vähem kui minutiga juba enamus värvi üles, kuid lätlaste kraam ei olnud nii efektiivne ja kraapimist oli kõvasti rohkem ning lõpuks jäi ikkagi mitmest kohast värv kinni.

Vahepeal sai vaeva nähtud starteri ja geneka otsimisel sest üks teatud tegelane oli need ära viinud rikkaks saamise eesmärgil vist, igatahes neist ilma ma jäingi...nõme igatpidi, eriti veel kuna korralikud asjad olid. Igatahes starteri ja geneka sebisin uued endale ja õnneks olid mõlemad asjad ka töökorras, ainult et starter hakkas nüüd viimati jamama sellega, et keeran võtmest ja mingi klõps käib starteri juures aga muud midagi ei toimu...nii peab mitu korda järjest võtit keerama, et lõpuks starteri järgi võtaks.
Peale asjade külge kruvimist läks siduri- ja piduri vedeliku valamiseks ja õhutamiseks ning nüüd sidurdab ja pidurdab korralikult. Alguses vahetasin juba 3 termostaati ära sest mootori temperatuur tõusis iga kord peaaegu keemiseni, kuid seejuures oli radikas täiesti külm...lõpuks tuli välja viga, milleks oli see et kuna ma olin väiksele ringile pimeda ette pannud sest hetkel salongi radikat ei ole siis jäi õhk vahele ja vea eemaldamiseks tuli lihtsalt pime eest ära võtta et õhk vahelt välja pääseks. Lõpuks sai siiski asjad korda ja sõita on väga imelik hetkel sest taguots on nii kerge ja ratas tahab koguaeg tühja käia.
Pilte ka pika jutu juurde
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nüüd lähen siis kere kallale...eks siis kirjutan kui midagi jälle tehtud saab.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 237 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 97 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7