Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.04.2024 21:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 237 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 13.06.2012 19:47 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Veljed on ülikenad!

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 13.06.2012 22:06 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Eest ja tagant on ideaalkõrgusel. Kui tagant veel peaksid veidi madalamaks laskma siis jääb juba selline ärasurnud emeksirondi välimus kus perse vastu maad vajunud ja rattad koopas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 13.06.2012 22:37 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Respect kui see VT pole

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 13.06.2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2011 20:42
Postitusi: 218
Väga ilus. Tubli töö oled ära teinud. Ilus vaadata selliseid masinaid mida ikka korda ka tehakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 13.06.2012 23:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.12.2011 00:48
Postitusi: 1063
Ikka väga korralik töö on tehtud, väga kena ja viisakas näeb välja. velg sobib ka super hästi alla !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 14.06.2012 11:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2006 12:48
Postitusi: 432
Linnapeal paneks ilmselt pead keerama, vaikselt juba on rondistunud need sigod mis mööd linna tuiskavad.

retsept.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 14.06.2012 12:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Tänud heade sõnade eest. Iff sul on vist õigus, et nii läheks asi koledaks. Ja oopci rahustuseks ütlen, et tegu pole VTga. Kui üles leiad võid ise ka pildistada :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 28.06.2012 00:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2009 15:48
Postitusi: 116
Aga jah, väga ilus auto on! Velg sobib jõlehästi. Üks asi tegelt isegi häirib, esitulede korpused. Võiksid mustad olla või mingit muud tooni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 23.07.2012 17:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Võibolla isegi värvin need mustaks, vaatab seda.

Vahepeal ladusin natuke võimsama mootori kokku. Võtsin ühe Niva 1.6l mootori ja lammutasin selle algosadeks, kuna mõõtes erilist kulumist ei olnud silindritel ega väntvõllil siis polnud vaja remontmõõtu puurida ega lihvida ja vahetusse läksid kolvirõngad ning saaled, kõige rohkem jamamist oli selle vahe/jaoturvõlliga mis ajab õlipumpa ja jagajat ringi, see käib kahe saale/puksi peal ringi aga need vaja õigeks töödelda kuna on vales mõõdus ja lopergused juba poest ostes. Kuna mootor oli Niva pealt siis tuli ära vahetada ka õlipumba alumine ots ning karteripõhi koos selle karteri tuulutuse toruga ning õlivarras originaal panna.
Kuna originaalis on surveaste natuke madal siis lasin plokikaanest 1mm maha võtta, et mootor väheke efektiivsem oleks, nüüd peaks surveaste 9.5 olema. Kaanes ning kollektorites uuristasin freesiga kanaleid suuremaks ja ajasin augud selliseks, et kaanes oleks sisselase natuke suurem kui kolles ning väljalaskes vastupidi. Tihendite augud tuli ka vastavalt suuremaks ajada. Põlemiskambrid ja väljalaske kanalid nii kaanes kui ka kolles üritasin ära poleerida nii palju kui viitsimist oli. Klapid ja klapipesad tuli üle freesida ning soveldada ja klapisääretihendid said uued. Loomulikult sai terve mootor uue tihendikomplekti - 17€ :D Kett, ketitald ja ketileevendi panin ka uued.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Üleeile tuli vana mootor maha ja uus läks peale, eile sai kõik ülejäänud asjad mootorile külge kruvitud.
Ahjaa siduriketta ostsin ka uue kuna vana oli propelleris vist...kohalt võttes eelmise mootoriga hakkas tõmblema hullult ja seda just soojaks sõidetud mootoriga millegipärast. Ketast maha võttes oli tegelikult näha ka kuidas see keskmine osa vedrudega oli loperguselt kinni, tundus nagu need needid seal keskel olid lahti.
Mingi kasu ikka asjast oli sest võrdluse mõttes mõõtsin vana mootoriga 3 käiguga teatud pööretevahemiku kiirenduse sekundites ning nüüd selle mootoriga kulus sama pööretevahemiku läbimiseks täpselt pool sellest ajast ja seda veel sama karburaatoriga mis on tegelikult 2105e 1.3 liitrisele mootorile mõeldud.


Viimati muutis BA3, 07.10.2014 20:44, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 24.07.2012 10:10 

Liitunud: 07.12.2007 18:34
Postitusi: 123
Asukoht: Viljandi
Nüüd veel 2101 või 2103 vanakooli karpa peale ja hakkab liikuma küll. Düüse peab katsetama ainult ja õiged leidma. Ainult suurematest ei ole kasu.
2105 või 2107 karpa võib metsa visata, siis uuesti kätte võtta ja ühe korra veel visata.
Kena projekt!

_________________
And when you turn the key, and pull out of the driveway in a car that you've fixed yourself... Nothing beats that first smile that appears when you realise that you did it yourself.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 24.07.2012 10:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Samas võib mõne 2 lidrase scorpio või sierrari karburaatori poole ka vaadata, mu 1.2'l oli peal ja no andis jõudu nagu juurde küll.. otseselt aegadest ei räägi aga niipalju kui stopperiga mõõta kandis siis 0-100 saabus ca 3 sekundit kiiremini kui vana karpaga :D Samas küttekulu ei paistnud mingi ulme olevat, ei mõõtnud ka muidugi kuna mul ta rohkem külavahel tsillimiseks oli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 24.07.2012 10:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Karpa läheb kindlasti vahetusse, see sai lihtsalt vana mootori küljest peale visatud kuna ma teadsin, et ta on töökorras ja proovi mõttes oli hea vaadata, et juba sama karpagagi läbis poole kiiremini selle pööretevahemiku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 08.08.2012 10:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Karburaatori vahetasin 2101 oma vastu ja peale düüside vahetust ning ujukitasemega mängimist hakkas liikuma küll.
Laupäeval sai käidud Ladaklubi Summercambil.
Pilt
Pilt
Viimasele pildile jäi paar autot rohkem peale
Pilt


Viimati muutis BA3, 07.10.2014 21:06, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 08.08.2012 12:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Üks päev äkki sai tallinnas nähtud seda masinat? :) Ainuke asi mis minu silma riivab on see et veljed liiga sees, mingid flantsid kindlasti teeks masinat vähe laiemaks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 08.08.2012 13:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Täitsa võimalik kuna Tallinnas ma sõidangi enamus ajast temaga. See velje asi on ennast ka hakanud häirima, ideaalis tahaks velgi koopaäärtega samale kaugusele saada aga kuna muidu hakkaks rehv vastu käima siis selleks tuleks kere kõrgemaks tagasi tõsta (mida ma ei taha teha) või teistele rehvidele mõelda (jällegi natuke nadi sest alles sai uued rehvid alla ostetud). Kui sama velge väljapoole tuua siis tuleb uued tikud ka teha sest nendega ei saaks paari millimeetristki flantsi vahele panna, teine võimalus oleks väiksema offsetiga veljed osta.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 237 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7