Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lada 21061 81a, BA3
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=26965
15. leht 16-st

Autor:  rain0102 [ 13.06.2012 19:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Veljed on ülikenad!

Autor:  Iff [ 13.06.2012 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Eest ja tagant on ideaalkõrgusel. Kui tagant veel peaksid veidi madalamaks laskma siis jääb juba selline ärasurnud emeksirondi välimus kus perse vastu maad vajunud ja rattad koopas.

Autor:  oopc [ 13.06.2012 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Respect kui see VT pole

Autor:  CarDude [ 13.06.2012 22:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Väga ilus. Tubli töö oled ära teinud. Ilus vaadata selliseid masinaid mida ikka korda ka tehakse.

Autor:  Qu!7 [ 13.06.2012 23:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Ikka väga korralik töö on tehtud, väga kena ja viisakas näeb välja. velg sobib ka super hästi alla !

Autor:  workitharder [ 14.06.2012 11:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Linnapeal paneks ilmselt pead keerama, vaikselt juba on rondistunud need sigod mis mööd linna tuiskavad.

retsept.

Autor:  BA3 [ 14.06.2012 12:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Tänud heade sõnade eest. Iff sul on vist õigus, et nii läheks asi koledaks. Ja oopci rahustuseks ütlen, et tegu pole VTga. Kui üles leiad võid ise ka pildistada :D

Autor:  Jizzy [ 28.06.2012 00:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Aga jah, väga ilus auto on! Velg sobib jõlehästi. Üks asi tegelt isegi häirib, esitulede korpused. Võiksid mustad olla või mingit muud tooni.

Autor:  BA3 [ 23.07.2012 17:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Võibolla isegi värvin need mustaks, vaatab seda.

Vahepeal ladusin natuke võimsama mootori kokku. Võtsin ühe Niva 1.6l mootori ja lammutasin selle algosadeks, kuna mõõtes erilist kulumist ei olnud silindritel ega väntvõllil siis polnud vaja remontmõõtu puurida ega lihvida ja vahetusse läksid kolvirõngad ning saaled, kõige rohkem jamamist oli selle vahe/jaoturvõlliga mis ajab õlipumpa ja jagajat ringi, see käib kahe saale/puksi peal ringi aga need vaja õigeks töödelda kuna on vales mõõdus ja lopergused juba poest ostes. Kuna mootor oli Niva pealt siis tuli ära vahetada ka õlipumba alumine ots ning karteripõhi koos selle karteri tuulutuse toruga ning õlivarras originaal panna.
Kuna originaalis on surveaste natuke madal siis lasin plokikaanest 1mm maha võtta, et mootor väheke efektiivsem oleks, nüüd peaks surveaste 9.5 olema. Kaanes ning kollektorites uuristasin freesiga kanaleid suuremaks ja ajasin augud selliseks, et kaanes oleks sisselase natuke suurem kui kolles ning väljalaskes vastupidi. Tihendite augud tuli ka vastavalt suuremaks ajada. Põlemiskambrid ja väljalaske kanalid nii kaanes kui ka kolles üritasin ära poleerida nii palju kui viitsimist oli. Klapid ja klapipesad tuli üle freesida ning soveldada ja klapisääretihendid said uued. Loomulikult sai terve mootor uue tihendikomplekti - 17€ :D Kett, ketitald ja ketileevendi panin ka uued.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Üleeile tuli vana mootor maha ja uus läks peale, eile sai kõik ülejäänud asjad mootorile külge kruvitud.
Ahjaa siduriketta ostsin ka uue kuna vana oli propelleris vist...kohalt võttes eelmise mootoriga hakkas tõmblema hullult ja seda just soojaks sõidetud mootoriga millegipärast. Ketast maha võttes oli tegelikult näha ka kuidas see keskmine osa vedrudega oli loperguselt kinni, tundus nagu need needid seal keskel olid lahti.
Mingi kasu ikka asjast oli sest võrdluse mõttes mõõtsin vana mootoriga 3 käiguga teatud pööretevahemiku kiirenduse sekundites ning nüüd selle mootoriga kulus sama pööretevahemiku läbimiseks täpselt pool sellest ajast ja seda veel sama karburaatoriga mis on tegelikult 2105e 1.3 liitrisele mootorile mõeldud.

Autor:  TaaviR [ 24.07.2012 10:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Nüüd veel 2101 või 2103 vanakooli karpa peale ja hakkab liikuma küll. Düüse peab katsetama ainult ja õiged leidma. Ainult suurematest ei ole kasu.
2105 või 2107 karpa võib metsa visata, siis uuesti kätte võtta ja ühe korra veel visata.
Kena projekt!

Autor:  Moose [ 24.07.2012 10:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Samas võib mõne 2 lidrase scorpio või sierrari karburaatori poole ka vaadata, mu 1.2'l oli peal ja no andis jõudu nagu juurde küll.. otseselt aegadest ei räägi aga niipalju kui stopperiga mõõta kandis siis 0-100 saabus ca 3 sekundit kiiremini kui vana karpaga :D Samas küttekulu ei paistnud mingi ulme olevat, ei mõõtnud ka muidugi kuna mul ta rohkem külavahel tsillimiseks oli.

Autor:  BA3 [ 24.07.2012 10:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Karpa läheb kindlasti vahetusse, see sai lihtsalt vana mootori küljest peale visatud kuna ma teadsin, et ta on töökorras ja proovi mõttes oli hea vaadata, et juba sama karpagagi läbis poole kiiremini selle pööretevahemiku.

Autor:  BA3 [ 08.08.2012 10:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Karburaatori vahetasin 2101 oma vastu ja peale düüside vahetust ning ujukitasemega mängimist hakkas liikuma küll.
Laupäeval sai käidud Ladaklubi Summercambil.
Pilt
Pilt
Viimasele pildile jäi paar autot rohkem peale
Pilt

Autor:  madis1080 [ 08.08.2012 12:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Üks päev äkki sai tallinnas nähtud seda masinat? :) Ainuke asi mis minu silma riivab on see et veljed liiga sees, mingid flantsid kindlasti teeks masinat vähe laiemaks :)

Autor:  BA3 [ 08.08.2012 13:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21061 81a, BA3

Täitsa võimalik kuna Tallinnas ma sõidangi enamus ajast temaga. See velje asi on ennast ka hakanud häirima, ideaalis tahaks velgi koopaäärtega samale kaugusele saada aga kuna muidu hakkaks rehv vastu käima siis selleks tuleks kere kõrgemaks tagasi tõsta (mida ma ei taha teha) või teistele rehvidele mõelda (jällegi natuke nadi sest alles sai uued rehvid alla ostetud). Kui sama velge väljapoole tuua siis tuleb uued tikud ka teha sest nendega ei saaks paari millimeetristki flantsi vahele panna, teine võimalus oleks väiksema offsetiga veljed osta.

15. leht 16-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/