Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 18:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 294 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 20.08.2009 21:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
edukalt saugalt tagasi sauga AG võistluselt, 1.00.9 tuli lõpuks ära, aga poleks ma tiigi kurvis parimal ringil teinud apsakat, kuhu kadus võrreldes parima sektoriga 0.5 sekundit oleks 1.00.4...oleks poleks, õnneks aasta pole veel läbi :)
Hommikul läksin toyodega peale, kuid peale 1 ringide sessiooni panin täisslikid alla magneesium velgedel, mis nagu selgus hiljem polnud just kõige parem mõte. Nimelt olid need rehvid vist aastaid 5+ seisnud, igastahes esimesed ~10 ringi nad soojaks ei läinudki ning pidasid kurvides halvemini, kui uus toyo, proovisin rõhku juurde panna, alguses oli 1.5, panin 2bari peale, läks tiba paremaks ning kurvi kiirused ühtlustusid kohati toyodega, aga esimene juhipoolne ratas läks alatihti lohasse(mida toyodega enda arvates vähemalt kordagi ei juhtunud) ning 2 kiiret sessiooni sõitsin pmst samasse auku 1.01.5 ning käigud said mõlemal sirgel ka slikkidega 161km/h juures otsa. Viimaseks sessiooniks viskasin toyo-riali koosluse alla tagasi(poole raskemad vist, kui vormeli veljed-rehvid) ning kohe ajad ka paranesid, kahjuks sai sõita ainult 5 ringi ning ei jõudnud pidurdamist ümber asetada aga, eks järgmine kord...igastahes S-ile järgnevas kurvis õnnestus kurvi madalaim kiirus 85 pealt tõsta 92 peale toyodega...
Kas täisslikke 13" müüakse ka kõrgema profiiliga, kui tavalised vormeli omad, soovitavalt extra soft, sest 400kg ei saa eriti neid soojaks?
Samuti vääriksin ma karikat vms selle eest, et suutsin 3-l erineval soojendus ringil teha 3 spinni..üks lõppes isegi murul...samas võistluse ajal ei sõitnud ühtegi korda välja :D

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 21.08.2009 09:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Wirx. Kirjuta oma konksuga auto tühimass ja registrimass siia.
Siis saab pakkuda juba mõne lahenduse.

Krt, su estfield on nii kerge, et seal küll e-katti vaja pole


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 21.08.2009 12:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
sa ei usu, aga pea 3100kg on registrimass

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 21.08.2009 17:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
wirx kirjutas:
sa ei usu, aga pea 3100kg on registrimass



OMG osta auto endale, lõpeta tankiga sõitmine :D

Igatahes. Piduriteta kerghaagist võid sa vedada ka juhul, kui lähed üle 3.5 tonni.
Seda ei arvutata regmassi sisse.

Nagu ma olen aru saanud, siis *field kaalub sul ~500kg?
Sel juhul ei tohiks probleemi olla...
Tuleb lihtsalt leida alla 250kg tühimassiga kerghaagis, mis ei tohiks kuigi keeruline probleem olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 23.08.2009 09:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
mõni pilt päriselt sõitmisest ka :p
Pilt
Pilt

mõni päev tuleb nüüd raplasse sõitma minna...peaasi, et kuiv oleks - driftijad jätsid mõnusa kummi slicki jaoks maha

ma küll, ei tea, kuidas ma selle maha maganud olin ja täitsa märkamata, aga Caterham Levante on juba päris mitu kuud avalik
oma 500kg ja 500hj+ aga mina leidsin sellelt hea idee esimeseks tiivaks ning poritiibadeks, mõlemad peaks suurematel kiirustetl tunduvalt stabiilsemaks autot tegema
ning no originaal 2.5 miljonilisele hinnast jääb estfield tiba odavamaks ka :D

Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 23.08.2009 12:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.07.2008 17:20
Postitusi: 1141
Asukoht: Norge
Su allkirja vaadates, siis 2.x 0 - 100km/h on selle samuse masina kiirendus ?
Mõõda millalgi ära, oleks huvitav tegeliku aega teada küll :wink:

Ning see viimane pilt (v8) oma, see nagu ghost rider :smokin

_________________
Kiireks sõiduks pole vaja suurt mootorit, vaid külma närvi!


Viimati muutis noname, 24.08.2009 01:18, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 23.08.2009 17:06 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
http://www.collegehumor.com/video:1918938.Sellise karbiga jõuaks kiiremini edasi.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 23.08.2009 17:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
pisikesel kardirajal ehk jah, päris ringrajal või kasvõi isegi saugal selle kardiga eriti üle 100 ei sõida(kiiremad autod sõidavad seal 200 kanti), sest rööbet pole ning päris madal ka...rehvidest rääkimata
2.x sekiga on lootus kunagi ehk jah 0-100ni ära sõita, aga selleks vaja ka 200hj saada, hetkel 180...mõned 0-100ni tegin, siis 3.7s tuli suht lihtsalt ära, mõni leht tagasi täpsemalt rääkisin sellest
Mul hetkel siht seatud, et kevadeks oleks välimus igati korras, 200hj+ ja samuti ARK-is arvel, küll siis jõuab neid kiirendusi jms mõõta, hetkel on tähtsaim suvest viimast võtta ning võimalikult palju rinkat sõita...eks näis mida aeg toob ja kas kõik läheb nii nagu peab... :wink:

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 24.08.2009 10:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2006 14:10
Postitusi: 29
Asukoht: Tartu
wirx kirjutas:
pisikesel kardirajal ehk jah, päris ringrajal või kasvõi isegi saugal selle kardiga eriti üle 100 ei sõida(kiiremad autod sõidavad seal 200 kanti), sest rööbet pole ning päris madal ka...rehvidest rääkimata

Käikudega kardid suudavad arendada vähemalt samasugust tippkiiirust kui sinu Estfield. Tsitaat: "It takes a little more than 3 seconds to go from 0 to 60 mph with a 125 cc shifter kart (6 gears), with a top speed of 115 miles per hour (185 km/h) on long circuits" ja kui rääkida veel nn Superkartidest siis : "Superkarts can accelerate from 0 to 60 mph in less than 3 seconds with a top speed of 155 mph (250 km/h)".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 24.08.2009 10:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
jep, arendavad ka üle 200, aga häda selles, et üle 100 on tegemist suht juhitamatute asjandustega, kuna mass väike, rööbe väike, aerodünaamika 0 jne
kuigi egas estfield ka 150+ on hetkel ikka päris hullu juhitavusega

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 24.08.2009 12:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.07.2006 20:53
Postitusi: 136
Asukoht: Tallinn
Väiksed rattad ja vedrustuse puudumine on tegelikult siin märgusõnaks.
Ainult ideaalselt sileda raja peal kannatab kardiga suuri kiiruseid arendada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 24.08.2009 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.08.2006 14:01
Postitusi: 363
Kasulikumatele kaartele ka ikka mõelnud oled, kui auto arvele võtad? Muidu vist ei saagi?
Praegu üle käies igal juhul jääd auto alla, sest kiivriga ja traksidega pole võimalik ju liikuda niipalju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 24.08.2009 21:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
ikka olen, eks need tulevad ka, kuigi arvele võtmist ei tohiks praegusedki segada, aga no rinkas pole katus mingi imeasi...tahaks kergemast metallist kõrgemaid ja kroomituid saada, aga hindadega pole veel kursis, keegi ehk oskab midagi öelda? hetkel vist lihtsal teras värvikihi all
homme raplasse sõitma õhtupoole koos drifteritega ;)

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 25.08.2009 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Täna haagist Pilt toomas käies sai siiber(marsuudil nõmme-lagedi-rapla=3h :S), tellisin käru ära siit http://www.haagised.ee/index.cfm?cat=1
Ta pidi küll uue homogleeringu vms tegema, et saaks 180cm siselaiusega käru teha hind tuli odavam, kui mujal ehk siis mingi 15k+regamine, pikkust kärul sees 350cm, muidu täistsink ja 30cm kõrgusega porte, lasen tahav eel kaldtee jaoks panna aasad, ning siis peaks saama kenasti cayenniga vedada ning isegi kaalul peaks jääma kogu mass kärul alla 750kg
Ja tänu sellele, et Hepa tanklas siseinfo liikus halvasti lasin päris mitu tiiru mööda raplat, et saada raja võtmeid ning lõpuks alles 8 paiku, kui juba udu hakkas tekkima sain rajale....algul oli väga libe, kuna drift oli ka seal käinud ning maas olev kumm ning niiskus ei käinud kokku, lõpuks hakkas r888 vaikselt juba pidama, aga no siis läks ilm 14c peale ja oli ikkagi vsjoo...mootoris samuti mingi kala sees, nimelt madalama pöörde peal tegi suht tihti bööö ja vahepeal paukus, ei teagi, kas see on nüüd hepa 98 või mingi muu viga, eks homme saab selgust. Igastahes ajaks tagasihoidlik 51.66, kuigi optimaliks tuli 46.9 ...pole nii suurt vahet veel näinudki, aga eks seal ole põhjuseks GPS-i segavad puud ning raja muutuv olukord ning muidugi ka minu vähene sõiduoskus + raplas olin teist korda üldse elus sõitmas.

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Estfield Hayabusa - Wirx
PostitusPostitatud: 26.08.2009 00:19 

Liitunud: 26.12.2005 12:53
Postitusi: 74
hüva projekt!
nägin hepa tanklas su kahuri oma silmaga kah ära!
no on pull riistapuu... :beer
kui minema sõitsid tulid mu juurde kaks habemikku miskise mazda kastikaga,vaatsid veel pikalt järele sulle kuniks tagatuled kadusid ja küsisid siis selle sinu haagise kandevõimet... :? suht loogiline oleks kui nad oleks küsinud selle mittejustigapäevlinnapildiskohtava auto kohta,onju,aga...just haagise... :lol
osand ma nagu midagi kosta...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 294 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 114 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7