Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Estfield Hayabusa - Wirx http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=2704 |
2. leht 20-st |
Autor: | oopc [ 17.01.2009 01:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Emba kumba.Täitsa viisakas http://www.eternalmachinery.com/seven/donkervoort_x.jpg ja mitte nii väga http://lh3.ggpht.com/_tuanRKaW2Ek/Rqivg ... p+7+02.jpg .Keegi plekksepp saaks esimesel pildil oleva sarnase tahtmise korral äkki tehtud.Igatahes super sport lux selline küll.Ja peale võistlust maasturiga lõõgastuda äkki targem tõesti.Treilerile sobib ka ilusti see sul.Igatahes prindi värviline pilt välja ja viska istmele ning toimeta objekt kuhugi tuning , modimis salongi.Krt meeldib jubedalt. |
Autor: | raintuul [ 17.01.2009 06:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Kõik kena ja tore, aga haya mootor kuidagi natukene lahja vabalthingavana hääle poolest kah natukene naljakas haya mootor. Ise näeks aiste vahel rohkem nagu V2 mootorit ntx Aprilialt. |
Autor: | Raceboy [ 17.01.2009 12:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Lahja? Sa peaks enne proovima Estfieldi, millel 150+hj. Radicali'd kasutavad samuti vabalthingavaid Hayabusa mootoreid ei ei saa öelda, et aeglased. raintuul kirjutas: Kõik kena ja tore, aga haya mootor kuidagi natukene lahja vabalthingavana
hääle poolest kah natukene naljakas haya mootor. Ise näeks aiste vahel rohkem nagu V2 mootorit ntx Aprilialt. |
Autor: | tarzic [ 18.01.2009 11:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
C20XE kirjutas: wirx kirjutas: ainus puudus on vihma eest kaitse, mis kimbutab kõiki kabrioleti omanike) Tuleb leiutada korralik Hard-Top. Jajah, midagi sellist oleks vaja |
Autor: | RCK [ 18.01.2009 19:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
http://www.youtube.com/watch?v=4kCvGLxmMgk&feature=related loodetavasti on siis suvel sarnast sõitu võimalik näha saugal |
Autor: | Uhti [ 18.01.2009 21:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Väga lahe pill sul.Käisin ise ka mõni aeg tagasi Valteri juures autosid uudistamas ja seda ka. Estfieldide ainuke koht ongi projektide teema all kuna nad on iga üks erinev projekt Minu kunagise estfieldi sõidukogemustest mäletan,et manteel oli ilma esiklaasita küll suht niru sõita aga kui klaasi ette sain siis võis vabalt ka pikemaid otsi ilma kiivrita sõita. Vihmaga sõites oli üllatav see,et ega väga märjaks ei saanudki kuna esiklaas viskas piisad ilusti üle. Katuse kohapealt soovitan mina pehmet katust kuna see tuleb oluliselt kergem ka. |
Autor: | Borat [ 18.01.2009 21:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
esimeses postis n@ha, et oled Stigi rooli taha meelitanud. |
Autor: | wirx [ 18.01.2009 23:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
ma olen viimasel ajal ära hellitatud nende ABS autotega, eks tuleb ümber õppida...saugal kiirel lõigul sai 911tt pea 200 kätte ja siis tuli loota ainult headele piduritele....estfieldiga ei tahaks 200 pealt külgees pirutte tehes kuhugile valli sõita... ja eks ta ole tõesti nii, et kiirendusest liiguvad mitmed rinkale, kuid vastupidi ei ole veel kuulnud juhtuvat need topid näevad ikka kõik suht nilbed välja...õnneks pole erilist kasu 200hj ka vihmaga...st ainult kahju on, seega jätan alguses topi mõtte välja ning kannatan vihmahood ära RCK, kui sebid stigi sõitma, siis ikka saab...kui mina roolis olen, siis on rohkem see USA stigi variant(mitte sõidu oskused vaid kehakuju ) Uhti miks üldse oma estfieldi maha müüsid? Kaalu pärast ma ise ei põe lisade osas, kuna nagunii rinkal sõiduks lendavad nad kõik minema ja alles jääb ainult eluks vajalik |
Autor: | Timur_P [ 19.01.2009 00:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Suzuki Hyabusa mootor peaks sellele masinale päris hästi sobima. Westfield kasutab seda edukalt oma Megabusa peal. http://www.westfield-sportscars.co.uk/S ... abusa.html http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=111&i=5733 http://www.megabusa.co.uk/ |
Autor: | cabrio [ 19.01.2009 09:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
AntiL kirjutas: wirx kirjutas: ainus puudus on vihma eest kaitse, mis kimbutab kõiki kabrioleti omanike) mismoodi? Minuarvates ka, Wirx, enamus kabrioleti mehi sõidab vihmaga katus peal Aga auto on Sul kift valitud, viska see 'busa moto sinna vahele ning olen kindel, et nalja saab sellega kõvasti Edu, Miku |
Autor: | Uhti [ 19.01.2009 10:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
wirx kirjutas: Uhti miks üldse oma estfieldi maha müüsid? Kaalu pärast ma ise ei põe lisade osas, kuna nagunii rinkal sõiduks lendavad nad kõik minema ja alles jääb ainult eluks vajalik Maha müüsin kuna üks põhus oli ,et mina ja mu naine arvasime,et sõidan ennast sellega kasti.Ja teine põhjus oli,et kuna meile sündis poeg siis oli korralikumat pereautot vaja.Tol hetkel oli mu palk vist u 5000 krooni. Pean tunnistama,et kui praegu võimalusi oleks siis ostaks enda tehtud auto kindlasti tagasi. |
Autor: | ...:::Freementar:::... [ 19.01.2009 12:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
cabrio kirjutas: AntiL kirjutas: wirx kirjutas: ainus puudus on vihma eest kaitse, mis kimbutab kõiki kabrioleti omanike) mismoodi? Minuarvates ka, Wirx, enamus kabrioleti mehi sõidab vihmaga katus peal Aga auto on Sul kift valitud, viska see 'busa moto sinna vahele ning olen kindel, et nalja saab sellega kõvasti Edu, Miku Üks variant on veel, kaasõitja jääb vihmavarju sõidu ajal hoidma. |
Autor: | Umx [ 19.01.2009 12:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Ehk oleks projekti-teema puhul mõttekas, kui järgmise postitusena tuleb Wirx'ilt edusammude kohta teave. Muidu jääb mulje, et tegu suvalise "mõtlesin, et ostan kunagi auto ja panen turbo peale" taolise teemaga. Umx P.S. Isiklikult kõlav ironiseerimine kõlab kuidagi nõmedalt. Tundub, et mu postituse mõttest ei ole päris õigesti aru saadud. Ma pidasin silmas, et projekt võiks olla mingil moel ikkagi erinev kui suvaline lugeja auto. Aga noh, las ta olla sest eks ma vist sisimas ikkagi kade olen |
Autor: | Uhti [ 19.01.2009 12:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Kuna see auto on ainuke selline maailmas siis ta on ju projekt ja kõik projektid ei edenegi iga päevaga |
Autor: | wirx [ 19.01.2009 13:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
umx pole vist kuulnud, et 9x mõõda ja 1x lõika vanasõnast... hetkel käib mootori valimine ning sama lugu ka istmetega...oleks palju loota, et kolmap ostan auto ning reedeks on juba kõik vajalikud muudatused tehtud, samuti oleks imelik, kui teen auto kohta teema ning jätan küsimustele vastamata, kuna keegi härra umx ei saa lugeda progressist...seega tssss, kevad on veel kaugel Kui kellegil ideid, milline tänava velg 14-15" seal all ilus oleks, siis võib neid julgelt avaldada, kunagi (no rohkem, kui 3 päeva) kui progress toimuma hakkab ehituses, siis muudan esimest posti, et oleks lihtsam teemat jälgida UMX-il ja teistel. |
2. leht 20-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |