Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Estfield Hayabusa - Wirx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=2704
3. leht 20-st

Autor:  jazz [ 19.01.2009 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Pole mõtet pahandada,kõik lihtsalt Mihkli Sierrast vaimustunud arvates, et nii üks õige projekt liigubki. :D
Arvestamata, et igal vennikesel võib olla sada muud asja samal ajal käimas ning ei jõua igale poole

Autor:  Birdshit [ 19.01.2009 15:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Umx kirjutas:
Ehk oleks projekti-teema puhul mõttekas, kui järgmise postitusena tuleb Wirx'ilt edusammude kohta teave. Muidu jääb mulje, et tegu suvalise "mõtlesin, et ostan kunagi auto ja panen turbo peale" taolise teemaga.

Umx

+1
Mille jaoks siis projektide alafoorum on. See on nagu turboclub'is, enne pole mötet minna, kui midagi reaalselt teinud oled.
Teised näevad hulk vaeva oma autodega/projektidega ja siis nime poolest tuntud isik juba töstetakse siia.

Lihtsalt natukene vara veel.

Autor:  parm [ 19.01.2009 16:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Tere,

Wirx, kui istmeid otsid siis omas hinnaklassis parimad on Cobra (toodetakse UK-s) , vaata siit : http://www.cobraseats.com/ . Valik on lai ning saad valida täpselt sellised materjalid ja kirjad nagu soovid.

Pilt

A unique seat developed for 'Seven Style' vehicles where space is at a premium.

Hinda küsi juba otse , mul ühele samalaadsele projektile tulevad lähiajal ühed, kui tahad tule siis tutvuma ;)

Olavi

Autor:  eclipse [ 19.01.2009 18:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Ärge kurjaks saage, aga mina näeksin seal all 15" borbet A'd. Et siis 15x7" ja 15x8" või siis 16x7" ja 16x8.5"

Autor:  Raceboy [ 19.01.2009 20:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Oot nagu milleks 400kg-se tühimassiga autole veljed, millest igaüks kaalub 12+kg kui tal on all juba magneesiumveljed, millest igaüks kaalub 3kg?

See auto on nii kerge, et tal on Valter Teppani sõnul probleeme juba 190/570 R13 slikkide soojakssaamisega (vormel Balticu esirehvid).

Autor:  .Alar. [ 19.01.2009 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Raceboy kirjutas:
Oot nagu milleks 400kg-se tühimassiga autole veljed, millest igaüks kaalub 12+kg kui tal on all juba magneesiumveljed, millest igaüks kaalub 3kg?

See auto on nii kerge, et tal on Valter Teppani sõnul probleeme juba 190/570 R13 slikkide soojakssaamisega (vormel Balticu esirehvid).

Et rajale sõites ja rajalt tulles auto edev välja näeks :)

Autor:  linnutom [ 19.01.2009 21:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

et yeah, mis projekt ta on, kui ikka smoked tuled ja randiga velg puudub. :sex

Autor:  wirx [ 19.01.2009 22:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

aga olete te kohanud saugal raja ääres rehvivahetus pinki või peaks vormeli slikiga sõitma pärnusse ;) ?
+Tallinna tänavatel ei raatsiks vormeli velgi lõhkuda, ükskõik mis rehv seal peal siis ka poleks

Autor:  MOTOKARU2 [ 19.01.2009 22:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Nendel Estonia velgedel tulevad kodara tugedesse mõrad sisse(kui kõvera veljega ringi sõita), õnneks on neid toorikuid veel laos alles ühes kohas, ja nad ei ole väga kallid. Ja on veel elus selline mees kes veljed valmis treiks. Omal ajal treis neid Jaak Joala isa :)

Autor:  Scousa [ 20.01.2009 01:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Projekt ise on päris tore ja Hayabusa mootoriga peaks päris hästi edasi liikuma :)
Aga velje poolest sobiks päris hästi sinna OZ Superturismo:
Pilt

Edu ! :beer

Autor:  kodinputkinmies [ 20.01.2009 04:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Alessio Monza oleks ka varjant. Kuna kaal pole oluline ja välimus on eeltoodud OZ´ga sama.

Autor:  ragz [ 20.01.2009 10:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Mina pakuks Kosei K1 olgugi, et see on eestis väga populaarne velg.

Autor:  wax [ 20.01.2009 11:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

kui juba eputada, siis stiilselt :D

Pilt

Autor:  rookierice [ 20.01.2009 14:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

väike ot, mis velg oleks vastupidav ja kerge sellist sorti auto alla. Kosei k1 ei ole siiski väga kerge variant. Ja ta on mõeldud enamasti üle tonnise tühimassiga autole ehk siis üledimensioneeritud.

Mootorikohapealt ilmselt hayabusa parim valik kuigi inglaste duratech teema on ka päris hea (üle 260hj vabalthingavast 2sest), kaalud ilmselt üpris erinevas kategoorias kuigi ford ülen alumiiniumist ja muudmoodi vanematest variantidest peajagu üle.

Mis puutub vedrustusse siis peaks minumeelest mingi reguleeritavus kohe olemas olema. Rajal peab venturi toimima, samas pead ka terve põhjaga rajale ja koju saama ning trailerqueen temast saama ei pidavat. Isegi treilerile on muidugi hirmmadalat autot raske laadida.

Autor:  noname [ 20.01.2009 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

wax -i pakutud velg on ilus jah, aga noh .. siia vist ei sobi, siis peaks auto mingi teise v2rvialla kah saama kohe, kuid v2rvi peale panek on siin projektil ehk lisaraskus..? :P

mul hoopis kysimus, Kas tsikli mootorit pannes, on see k2iguvahetus ja gaasi panek v2ga keeruline protsess..?
Ma n2iteks ei kujuta ette, kuidas moodi k2iguvahetus v2lja hakkab n2gema..Nagu step tronik.? ette, yle yhe tagasi ja tagasi jne..?
v6i saab selle ikka autole kohaseks. nagu vanakoolis ikka.
Aga kui valmis saad siis vinge ja kiire liikur olemas, juab to bmw mootoriga (ei m2leta kas oli 1.6 v 1.8, mingi punane oli) millega s6itu sain kunagi, see liikus eeskujulikult.. :rokib :hail

3. leht 20-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/