Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Estfield Hayabusa - Wirx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=2704
4. leht 20-st

Autor:  Imre [ 20.01.2009 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Pilt

Watanabe´d. Kiire otsinguga ei leidnud paremat pilti, kus sellised veljed oleks 7 all.

Autor:  noottaur [ 20.01.2009 20:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Rookierice - raske sellist autot treilerile laadida.. üksi küll kuid mingi 3me nelja mehega pole küll võimatut midagi, kõik ajavad käed alla ja :D
Endal on tõstetud fiat 127 kolmekesi fordi bussi sisse ( kaubik mitte treiler :D )

Autor:  wirx [ 22.01.2009 01:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

oskab keegi soovitada mõnda kontakti, kes tooks mõistliku hinnaga 90kg kaaluva mootori usast konteineriga ära?

Autor:  saarlane [ 22.01.2009 02:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

www.usaraud.ee lehel kolades leidsin päris mitmed kes USAst kola ja autosid toovad.

Autor:  wirx [ 22.01.2009 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

ok, täitsa abiks oli, hetkel 250$ odavaim kohale toimetamine 1-2 kuu jooksul, see mootor läks loosi -
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem=
Tuled leidsin ka ette http://cgi.ebay.co.uk/5-3-4-Chrome-Head ... otohosting
ning taha plaan panna analoogsed valged http://cgi.ebay.co.uk/NEW-6-WIPAC-Lamps ... m153.l1262
Kas Eestis võib panna punase piduritule pirni ka valge lambi sisse? Suunad vist võib? Ilus jääks, kui oleks alumiiniumist autol valged/kroom tuled...

Autor:  rosco [ 22.01.2009 22:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Vb küll võhiklik küsimus,aga nendel tuledel peal UK spec,st eestis neid vist ei tohi kasutada,liiklus ju teistpidine.

Pilt

Aga sobivuse poolelt,nagu rusikas silmaauku. :)

Autor:  wirx [ 29.01.2009 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

ma siin vahepeal käisin kitcaride maal inglismaal ja haarasin riiulist ühe KitCar nimelise ajakirja, sealt sain selle lingi http://www.cbsonline.co.uk
Valisin välja mõned vidinad, mis arvate neist -
Esituled http://www.cbsonline.co.uk/chrome-drivi ... -429-p.asp
Pilt
Tagatuled http://www.cbsonline.co.uk/95mm-led-sto ... 3510-p.asp (pidur, sõidutuli ning suunatuli 3in1 led)
Pilt
Suunatuled http://www.cbsonline.co.uk/cats-eye-si006-1689-p.asp või http://www.cbsonline.co.uk/led-side-rep ... -157-p.asp (ma ei tea, kas tohivad olla sellised kere küljes või peavad eemale ulatuvad olema, kroomist kahjuks ei leidnud sealt
Pilt
või
Pilt
Tagumised numbrituled http://www.cbsonline.co.uk/number-plate ... -737-p.asp
Pilt
Start Engine nupp http://www.cbsonline.co.uk/large-engine ... 3839-p.asp
Pilt

opentracki foorumi kaudu saaksin sellised istmed, mis http://www.se.ee juures saaks naha/alcantara endale peale..hinda veel ainult ei tea
Pilt

Nende tulede UK osapealt lubas Teppan leida vastava sisulised päris euroopa reflektorid sisse
Mootor muidu läks täna USA-st liikvele ja heal juhul on märtsi alguseks kohal http://usanst.ee/ abiga 350$ eest...kauplesin veel 1800$ eest mootorile näidikud kaasa ja transa sadamasse ka...näis kas kohale tuleb ja töötab ka, seniks on :hail

Kuna hetkel peal olev honda mootor on kardaaniga tsikli peal, kuid busa ketiga, tuleb ketiratta asemele nn. gonerbox - Quaife teeb arvatavasti...

Siin üks pmst sama auto ehitus käik westfieldi poolt - Megabusa http://www.westfield.se/MedlemsBilar/Niklas.htm

Kapott on plaanis ka samasugune teha nagu megabusal - saab parem õhutus-õhu võtt ning ka välimus kenam
Pilt

Autor:  korke [ 31.01.2009 20:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Pöörded ei lange aga kaob kiirendus ära ning jaksad käigu ära vahetada. On võimalik katkestada sissepritset ka.

Seda saab teha ainult kõrgematel pööretel ja veits lõhub kasti :)


antsa911 kirjutas:
saarlane kirjutas:
See saladus, et ilma gaasi mahavötmata käiku vahetad, peaks peituma süütekatkestis. Ehk mingi sajandik sekundiks jäetakse "mootor seisma". Maksta ta ka midagi hullu ei tohiks.
Muidu päris fun aparaat ilmselt.


Kui mootor sesima panna, siis see ei tähenda, et mootori pöörded murdosa sekundi jooksul 0-i langeksid.

Autor:  wirx [ 18.02.2009 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

toksisin auto andmed rFactorisse sisse(õnneks seal megabusa olemas) ja arvatavasti on see otselülitus gaasi maha võtmata täiesti mõttetu lisa, sest et alles 4-5ndat käiku ~200km/h juures saab nii sisse lüüa, et pidamine alles jääks, alla selle on hüvasti per*e teretulemast kraav...
inglismaalt tellisin need vidinad eelmine nädal ära ja arvatavasti läheb see sama musta värvi epox iste(4kg) samuti loosi ning http://www.se.ee juures alcantara sellele peale, egas eriti pehmemat-suuremat istet saa võtta ka - ma kas ei mahu ise sinna sisse või iste ei mahu autosse
Kas keegi oskab soovitada mõnda reverseboxi, ise leidsin sellise http://cgi.ebay.co.uk/Westfield-Reverse ... 42001r3709 kuid hetkel see oksjon lõppenud ja müüja ei viitsi kontakteeruda ka e-maili teel...hind võiks ka muidugi tiba väiksem olla, kui pool mootori hinnast...mootor ise on juba sadamas usas ja ootab konteineri väljumist

istmed plaanis sellise naha-alcantara kooslusega teha www.se.ee juures, kes ennegi mul mitu autot väga korralikult ära nahatanud
Pilt

Autor:  Alwayslate [ 21.02.2009 03:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Oot Wirx pea nüüd veits hoogu.Kudapidi täisgaasil käiguvahetused auto peal peaks siklist erinema.
Siiamaani kõik kiirendust sõitvad kodanikud kasutavad erinev sorti quick shiftereid.Arvad,et sul on sitem pidamine 2-l tunduvalt laiemal rattal kui 1 sikli ratas?Või on kaalu jaotus niipalju teine?Ma oma 92 kw matkarattaga vahetan ka täiskiirendusel ilma sidurita käike.Äkki kannataks sulle ka mingi süsteemi aretada,et üles laed quickshifteriga ja alla siduriga.Kiirendusel kurvidest välja siregele võidaks küll mõned sajandikud.

Autor:  wirx [ 21.02.2009 12:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

eks see üks mäng muidugi oli, kus nii juhtus... samas vaata ntx kiirendustel, kuidas võimsamad autod 2 ja 3nda käiguga uisutavad (vähestel neist on hj/kg suhe 1hj 2kg jaoks ning tagarehviks mingi 195 laiusega pastal)
tsikli eeliseks peaks olema väiksem mass...mootori jõud kandub kenasti teele ja tsikkel kiirendab...estfield on raskem(eriti koos minuga) ning selle asemel, et hetkega kiirendada lähevad rehvid lihtsamat teed ja hakkavad libisema
ilma sidurita peaks vahetus täitsa võimalik olema...aga täisgaasil selle tegemine on suht riskantne...eriti rinkal, kus tihtilugu kiirendades oled kurvis ja autole veelgi lihtsam tagumik kraavi ajada

Autor:  saarlane [ 21.02.2009 20:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Seda täisgaasil käiguvahetust poel peaaegut et tundagi, oleneb kui kiirelt vahetada. Wirx sa tsikliga oled söitnud üldse? :D

Autor:  noottaur [ 29.03.2009 17:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

On mootori jõudmise kohta midagi kuulda ka?

Autor:  wirx [ 29.03.2009 17:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

1-2 aprill peaks jõudma

Autor:  RaitV [ 29.03.2009 17:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

mul on üle neli Toyo R888 rehvi 15 tolli,korralikud,sõitsin noortesprinte kunagi nendega,oled ehk huvitatud?

4. leht 20-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/