Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Estfield Hayabusa - Wirx http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=2704 |
4. leht 20-st |
Autor: | Imre [ 20.01.2009 16:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Watanabe´d. Kiire otsinguga ei leidnud paremat pilti, kus sellised veljed oleks 7 all. |
Autor: | noottaur [ 20.01.2009 20:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Rookierice - raske sellist autot treilerile laadida.. üksi küll kuid mingi 3me nelja mehega pole küll võimatut midagi, kõik ajavad käed alla ja Endal on tõstetud fiat 127 kolmekesi fordi bussi sisse ( kaubik mitte treiler ) |
Autor: | wirx [ 22.01.2009 01:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
oskab keegi soovitada mõnda kontakti, kes tooks mõistliku hinnaga 90kg kaaluva mootori usast konteineriga ära? |
Autor: | saarlane [ 22.01.2009 02:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
www.usaraud.ee lehel kolades leidsin päris mitmed kes USAst kola ja autosid toovad. |
Autor: | wirx [ 22.01.2009 20:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
ok, täitsa abiks oli, hetkel 250$ odavaim kohale toimetamine 1-2 kuu jooksul, see mootor läks loosi - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem= Tuled leidsin ka ette http://cgi.ebay.co.uk/5-3-4-Chrome-Head ... otohosting ning taha plaan panna analoogsed valged http://cgi.ebay.co.uk/NEW-6-WIPAC-Lamps ... m153.l1262 Kas Eestis võib panna punase piduritule pirni ka valge lambi sisse? Suunad vist võib? Ilus jääks, kui oleks alumiiniumist autol valged/kroom tuled... |
Autor: | rosco [ 22.01.2009 22:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Vb küll võhiklik küsimus,aga nendel tuledel peal UK spec,st eestis neid vist ei tohi kasutada,liiklus ju teistpidine. Aga sobivuse poolelt,nagu rusikas silmaauku. |
Autor: | wirx [ 29.01.2009 22:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
ma siin vahepeal käisin kitcaride maal inglismaal ja haarasin riiulist ühe KitCar nimelise ajakirja, sealt sain selle lingi http://www.cbsonline.co.uk Valisin välja mõned vidinad, mis arvate neist - Esituled http://www.cbsonline.co.uk/chrome-drivi ... -429-p.asp Tagatuled http://www.cbsonline.co.uk/95mm-led-sto ... 3510-p.asp (pidur, sõidutuli ning suunatuli 3in1 led) Suunatuled http://www.cbsonline.co.uk/cats-eye-si006-1689-p.asp või http://www.cbsonline.co.uk/led-side-rep ... -157-p.asp (ma ei tea, kas tohivad olla sellised kere küljes või peavad eemale ulatuvad olema, kroomist kahjuks ei leidnud sealt või Tagumised numbrituled http://www.cbsonline.co.uk/number-plate ... -737-p.asp Start Engine nupp http://www.cbsonline.co.uk/large-engine ... 3839-p.asp opentracki foorumi kaudu saaksin sellised istmed, mis http://www.se.ee juures saaks naha/alcantara endale peale..hinda veel ainult ei tea Nende tulede UK osapealt lubas Teppan leida vastava sisulised päris euroopa reflektorid sisse Mootor muidu läks täna USA-st liikvele ja heal juhul on märtsi alguseks kohal http://usanst.ee/ abiga 350$ eest...kauplesin veel 1800$ eest mootorile näidikud kaasa ja transa sadamasse ka...näis kas kohale tuleb ja töötab ka, seniks on Kuna hetkel peal olev honda mootor on kardaaniga tsikli peal, kuid busa ketiga, tuleb ketiratta asemele nn. gonerbox - Quaife teeb arvatavasti... Siin üks pmst sama auto ehitus käik westfieldi poolt - Megabusa http://www.westfield.se/MedlemsBilar/Niklas.htm Kapott on plaanis ka samasugune teha nagu megabusal - saab parem õhutus-õhu võtt ning ka välimus kenam |
Autor: | korke [ 31.01.2009 20:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Pöörded ei lange aga kaob kiirendus ära ning jaksad käigu ära vahetada. On võimalik katkestada sissepritset ka. Seda saab teha ainult kõrgematel pööretel ja veits lõhub kasti antsa911 kirjutas: saarlane kirjutas: See saladus, et ilma gaasi mahavötmata käiku vahetad, peaks peituma süütekatkestis. Ehk mingi sajandik sekundiks jäetakse "mootor seisma". Maksta ta ka midagi hullu ei tohiks. Muidu päris fun aparaat ilmselt. Kui mootor sesima panna, siis see ei tähenda, et mootori pöörded murdosa sekundi jooksul 0-i langeksid. |
Autor: | wirx [ 18.02.2009 12:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
toksisin auto andmed rFactorisse sisse(õnneks seal megabusa olemas) ja arvatavasti on see otselülitus gaasi maha võtmata täiesti mõttetu lisa, sest et alles 4-5ndat käiku ~200km/h juures saab nii sisse lüüa, et pidamine alles jääks, alla selle on hüvasti per*e teretulemast kraav... inglismaalt tellisin need vidinad eelmine nädal ära ja arvatavasti läheb see sama musta värvi epox iste(4kg) samuti loosi ning http://www.se.ee juures alcantara sellele peale, egas eriti pehmemat-suuremat istet saa võtta ka - ma kas ei mahu ise sinna sisse või iste ei mahu autosse Kas keegi oskab soovitada mõnda reverseboxi, ise leidsin sellise http://cgi.ebay.co.uk/Westfield-Reverse ... 42001r3709 kuid hetkel see oksjon lõppenud ja müüja ei viitsi kontakteeruda ka e-maili teel...hind võiks ka muidugi tiba väiksem olla, kui pool mootori hinnast...mootor ise on juba sadamas usas ja ootab konteineri väljumist istmed plaanis sellise naha-alcantara kooslusega teha www.se.ee juures, kes ennegi mul mitu autot väga korralikult ära nahatanud |
Autor: | Alwayslate [ 21.02.2009 03:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Oot Wirx pea nüüd veits hoogu.Kudapidi täisgaasil käiguvahetused auto peal peaks siklist erinema. Siiamaani kõik kiirendust sõitvad kodanikud kasutavad erinev sorti quick shiftereid.Arvad,et sul on sitem pidamine 2-l tunduvalt laiemal rattal kui 1 sikli ratas?Või on kaalu jaotus niipalju teine?Ma oma 92 kw matkarattaga vahetan ka täiskiirendusel ilma sidurita käike.Äkki kannataks sulle ka mingi süsteemi aretada,et üles laed quickshifteriga ja alla siduriga.Kiirendusel kurvidest välja siregele võidaks küll mõned sajandikud. |
Autor: | wirx [ 21.02.2009 12:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
eks see üks mäng muidugi oli, kus nii juhtus... samas vaata ntx kiirendustel, kuidas võimsamad autod 2 ja 3nda käiguga uisutavad (vähestel neist on hj/kg suhe 1hj 2kg jaoks ning tagarehviks mingi 195 laiusega pastal) tsikli eeliseks peaks olema väiksem mass...mootori jõud kandub kenasti teele ja tsikkel kiirendab...estfield on raskem(eriti koos minuga) ning selle asemel, et hetkega kiirendada lähevad rehvid lihtsamat teed ja hakkavad libisema ilma sidurita peaks vahetus täitsa võimalik olema...aga täisgaasil selle tegemine on suht riskantne...eriti rinkal, kus tihtilugu kiirendades oled kurvis ja autole veelgi lihtsam tagumik kraavi ajada |
Autor: | saarlane [ 21.02.2009 20:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
Seda täisgaasil käiguvahetust poel peaaegut et tundagi, oleneb kui kiirelt vahetada. Wirx sa tsikliga oled söitnud üldse? |
Autor: | noottaur [ 29.03.2009 17:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
On mootori jõudmise kohta midagi kuulda ka? |
Autor: | wirx [ 29.03.2009 17:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
1-2 aprill peaks jõudma |
Autor: | RaitV [ 29.03.2009 17:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Estfield 2009 wirx |
mul on üle neli Toyo R888 rehvi 15 tolli,korralikud,sõitsin noortesprinte kunagi nendega,oled ehk huvitatud? |
4. leht 20-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |