Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 11:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 06.12.2009 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
323 ehk rida6 mootori tahho ei sobi lihtsalt V8-ga kokku

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 06.12.2009 22:35 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 08.12.2009 11:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.04.2003 15:14
Postitusi: 23
Asukoht: Ambla/ Tallinn
Selle vastu aitab väike plokkike mida saab saksamaalt tellida mis teeb selle impulsi ringi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 08.12.2009 15:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.09.2008 20:42
Postitusi: 59
Täiesti ulme pill :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 11.12.2009 17:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
saarlane kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 14.12.2009 18:59 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
jalamees kirjutas:
saarlane kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin?


E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 14.12.2009 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Iff kirjutas:
jalamees kirjutas:
saarlane kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin?


E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki :P



Aga natuke mõeldes õnnestub V8-le R4 plokk panna :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 14.12.2009 19:14 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Seda kindlasti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 15.12.2009 02:53 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
sellised asjad võiksid seaduslikult ka tänavale saada kui on õigest tehtud :) huvitav palju seal neid jõu näitajad peidus võib olla :) ?

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 09.01.2010 16:34 

Liitunud: 24.02.2009 16:13
Postitusi: 311
Asukoht: Järvamaa Koeru vald
huvitav,kaugel asi on ?
kas kompressor peal juba ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 13.01.2010 11:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
Iff kirjutas:
jalamees kirjutas:
saarlane kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin?


E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki :P


V8 spidoplokk on E36-le olemas, paigutati neid sellisele autole nagu Alpina B8. Iseasi on muidugi selle saadavus ja hind.

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 15.02.2010 01:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.10.2008 23:06
Postitusi: 142
see alpina spidoblokkk on ilmselt hirmus kallis...ja neid alpinaid toodeti vist alla 30 ....ainult uuena saaks selle . Hinda ei taha teadagi,...mitmed rehvid päevas lähevad...jube elukas....palju kütust joob ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 15.02.2010 18:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.10.2008 23:06
Postitusi: 142
oma vr6-ga samamoodi küll teha ei saa nagu selle BMW-ga :D mis hetkel teemaks on :) ja kui juba võimas auto soetatud on, siis sellega ka tehakse midagi..mitte ei sõideta punktist a punkti b ainult. Seega võib öelda küll, et mida võimsam auto, seda kiiremini ka rehvid kuluvad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 15.02.2010 20:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
pigem võimas mootor suure kere edukaks liigutamiseks,ennem näed kolmest 2,0 mootoriga rullikat risti kulgemas kui seda ja see pole absoluutselt halb asi... :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)
PostitusPostitatud: 15.02.2010 23:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.10.2008 23:06
Postitusi: 142
järgmine kord mõtle natuke ka....see küsimus oli pooleldi naljaga küsitud, kui sa veel aru ei saanud :).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7