Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40) http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=29350 |
2. leht 4-st |
Autor: | McRicco [ 06.12.2009 22:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
323 ehk rida6 mootori tahho ei sobi lihtsalt V8-ga kokku |
Autor: | saarlane [ 06.12.2009 22:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
ViktorT kirjutas: Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ? See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole. |
Autor: | Rix7 [ 08.12.2009 11:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
Selle vastu aitab väike plokkike mida saab saksamaalt tellida mis teeb selle impulsi ringi. |
Autor: | Onl1 [ 08.12.2009 15:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
Täiesti ulme pill |
Autor: | jalamees [ 11.12.2009 17:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
saarlane kirjutas: ViktorT kirjutas: Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ? See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole. Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin? |
Autor: | Iff [ 14.12.2009 18:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
jalamees kirjutas: saarlane kirjutas: ViktorT kirjutas: Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ? See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole. Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin? E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki |
Autor: | mart154 [ 14.12.2009 19:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
Iff kirjutas: jalamees kirjutas: saarlane kirjutas: ViktorT kirjutas: Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ? See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole. Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin? E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki Aga natuke mõeldes õnnestub V8-le R4 plokk panna |
Autor: | Iff [ 14.12.2009 19:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
Seda kindlasti. |
Autor: | FreeFaller [ 15.12.2009 02:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
sellised asjad võiksid seaduslikult ka tänavale saada kui on õigest tehtud huvitav palju seal neid jõu näitajad peidus võib olla ? |
Autor: | ladaliivak [ 09.01.2010 16:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
huvitav,kaugel asi on ? kas kompressor peal juba ? |
Autor: | Marek555 [ 13.01.2010 11:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
Iff kirjutas: jalamees kirjutas: saarlane kirjutas: ViktorT kirjutas: Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ? See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole. Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin? E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki V8 spidoplokk on E36-le olemas, paigutati neid sellisele autole nagu Alpina B8. Iseasi on muidugi selle saadavus ja hind. |
Autor: | R4un0 [ 15.02.2010 01:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
see alpina spidoblokkk on ilmselt hirmus kallis...ja neid alpinaid toodeti vist alla 30 ....ainult uuena saaks selle . Hinda ei taha teadagi,...mitmed rehvid päevas lähevad...jube elukas....palju kütust joob ? |
Autor: | R4un0 [ 15.02.2010 18:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
oma vr6-ga samamoodi küll teha ei saa nagu selle BMW-ga mis hetkel teemaks on ja kui juba võimas auto soetatud on, siis sellega ka tehakse midagi..mitte ei sõideta punktist a punkti b ainult. Seega võib öelda küll, et mida võimsam auto, seda kiiremini ka rehvid kuluvad |
Autor: | jalamees [ 15.02.2010 20:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
pigem võimas mootor suure kere edukaks liigutamiseks,ennem näed kolmest 2,0 mootoriga rullikat risti kulgemas kui seda ja see pole absoluutselt halb asi... |
Autor: | R4un0 [ 15.02.2010 23:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor) |
järgmine kord mõtle natuke ka....see küsimus oli pooleldi naljaga küsitud, kui sa veel aru ei saanud . |
2. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |