Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40)
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=29350
2. leht 4-st

Autor:  McRicco [ 06.12.2009 22:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

323 ehk rida6 mootori tahho ei sobi lihtsalt V8-ga kokku

Autor:  saarlane [ 06.12.2009 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Autor:  Rix7 [ 08.12.2009 11:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

Selle vastu aitab väike plokkike mida saab saksamaalt tellida mis teeb selle impulsi ringi.

Autor:  Onl1 [ 08.12.2009 15:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

Täiesti ulme pill :D

Autor:  jalamees [ 11.12.2009 17:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

saarlane kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin?

Autor:  Iff [ 14.12.2009 18:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

jalamees kirjutas:
saarlane kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin?


E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki :P

Autor:  mart154 [ 14.12.2009 19:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

Iff kirjutas:
jalamees kirjutas:
saarlane kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin?


E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki :P



Aga natuke mõeldes õnnestub V8-le R4 plokk panna :)

Autor:  Iff [ 14.12.2009 19:14 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

Seda kindlasti.

Autor:  FreeFaller [ 15.12.2009 02:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

sellised asjad võiksid seaduslikult ka tänavale saada kui on õigest tehtud :) huvitav palju seal neid jõu näitajad peidus võib olla :) ?

Autor:  ladaliivak [ 09.01.2010 16:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

huvitav,kaugel asi on ?
kas kompressor peal juba ?

Autor:  Marek555 [ 13.01.2010 11:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

Iff kirjutas:
jalamees kirjutas:
saarlane kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Vaatasin esimeses videos, et pöörded läksid nö "teisele ringile", kas spido erinevus tõi selle vea kaasa või keribki 9K pööret ?

See on spidoviga. Mingi impulsiteema vms. Sama effekt tekib, kui 4 silindrilisele kerele panna 6 silindriline mootor, siis jookseb samamoodi teisele tiirule. Seal abiks kuue silindrilise spidoplokk. V8 vastu nii kerget rohtu pole.

Kas mitte nii polnud, et V12 spidoplokk sobis R6-le ja vastupidi ning V8 oma R4-le ja vastupidi...või eksin?


E36'le pole ju saada V8 ja V12 spidoplokki :P


V8 spidoplokk on E36-le olemas, paigutati neid sellisele autole nagu Alpina B8. Iseasi on muidugi selle saadavus ja hind.

Autor:  R4un0 [ 15.02.2010 01:37 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

see alpina spidoblokkk on ilmselt hirmus kallis...ja neid alpinaid toodeti vist alla 30 ....ainult uuena saaks selle . Hinda ei taha teadagi,...mitmed rehvid päevas lähevad...jube elukas....palju kütust joob ?

Autor:  R4un0 [ 15.02.2010 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

oma vr6-ga samamoodi küll teha ei saa nagu selle BMW-ga :D mis hetkel teemaks on :) ja kui juba võimas auto soetatud on, siis sellega ka tehakse midagi..mitte ei sõideta punktist a punkti b ainult. Seega võib öelda küll, et mida võimsam auto, seda kiiremini ka rehvid kuluvad

Autor:  jalamees [ 15.02.2010 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

pigem võimas mootor suure kere edukaks liigutamiseks,ennem näed kolmest 2,0 mootoriga rullikat risti kulgemas kui seda ja see pole absoluutselt halb asi... :)

Autor:  R4un0 [ 15.02.2010 23:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 323 1996 -JOE- (Bmw 340 m60b40+kompressor)

järgmine kord mõtle natuke ka....see küsimus oli pooleldi naljaga küsitud, kui sa veel aru ei saanud :).

2. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/