Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 19:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 444 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 01.10.2012 13:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Tõsi. Sinna on kõige rohkem sisse sõidetud ja peale värvimist pääses auto kärupealt lahti, lendas sabaga vastu tugiratta posti. Natuke sai parandatud, aga niikuinii on varsti keegi tagant sees. Kui kere tegin, siis loobusin tagumiku põhjalikust taastamisest, sest tööd oli seal ikka palju-palju.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 01.10.2012 17:08 

Liitunud: 31.01.2005 16:00
Postitusi: 183
Asukoht: Tallinn
Vabandan oma võhiklikust, aga mis on Watts link?

Kiireid ringiaegu soovides.

_________________
Aga noh, teie olete ju nõukogude aegsed mehed: "Ikka siguli karbuss, ikka siguli karbuss........siis mosse lippab"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 01.10.2012 17:35 

Liitunud: 02.12.2010 11:40
Postitusi: 113
Tagasilla hoovastik vms?, Kui auto kõrgust muuta siis silla asend keresuhtes ei muutu.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 01.10.2012 18:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Konkreetselt on kasutusel vot selline süsteem. Probleem seisneb praegu selles, et too keskmine polt mis diffri küljes, on tolle punase tüki sees oleva augu ovaalseks nämmutanud aastatega. Nüüd teeme sinna mingi uniballiga lahenduse, et saaks tükki eraldi ka vahetada, kui peaks vaja olema. Tegelt oli see plaanis teha ja ammu teada viga, kuid läks teine meelest. Esimesel kiiremal ringil andis ta endast loomulikult kohe märku ja tuli jälle meelde :)

Pilt

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 30.10.2012 10:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Tänaseks on auto tegelikult osadeks kistud. Mootor koos kastiga on eemaldatud ja kuulub korrastamisele. Suurim ebameeldiv üllatus detoneerinud pea kõrval on aga purunenud kolb. Tükk on puudu täpselt sisselaske klapi kõrvalt. Arvatavasti ei jäänud piisavalt liha sinna. Ülejäänud osad olid korralikud.

Enne laialivõtmist käisime Sergeiga velodroomil valgust püüdmas.
Pilt

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 29.11.2012 17:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Pole veel aasta jõudnud numbritki vahetada, kui meie juba jälle nuputame mida paremaks tuunida. Kindlasti käime üle pidurid, sest uuel rajal praegused enam sirgena ei püsinud. Kõik oli sama nagu eelnevad aastad, mil pole probleeme praktiliselt üldse olnud, kuid praegu jääb uuel rajal puudu. Esimesed sadulad koos kettaga kolivad tagasillale ja ette tellime suurema kolviga samad sadulad. Ketas on plaanis vaadata ainult vöö näol, mis kinnitub otse rummu külge. Selleks, et see kõik töötaks laseme treida uue rummu alumiiniumist, kus on ketta kinnitamiseks spets flants. Näidikute majandus käib samuti läbi uuenduskuuri. Tellitud on juba LCD dispei, mis asendab kõiki seniseid näidikuid. Mehhaanilise õlirõhu kella võibolla jätame alles, aga eks näis.

Ketas tuleb midagi sarnast
Pilt

ja displei on selline
Pilt

Displei tootja on sama mis ajulgi, seega peaks tegu olema plug-and-play süsteemiga. Ekraanile saab salvestada mitu nö lehekülge kus on ise valitud kujundus. Peaks väga hea ülevaatega tükk olema.

Lõppu väike video ka. Maailma kõige pikem video just ei ole, aga vähemalt on tõestus, et ta siiski liikus :)

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 05.12.2012 12:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2005 21:43
Postitusi: 160
Asukoht: tartu
uzzac kirjutas:
... Kindlasti käime üle pidurid, sest uuel rajal praegused enam sirgena ei püsinud. ...

suuremad pidurid on muidugi paremad, kuid kindel et kettad lähevad sul kõveraks?
kunagi Jesper haris meid sellel teemal
Jesper kirjutas:
Kuumuse tõttu ei lähe kettad kõveraks, vaid klotsimaterjal kleepub ebaühtlase kihina ketta pinnale, tuues kaasa ebaühtlase pidurdusjõu, mida salongis on tunda võdinana. Selle vältimiseks tuleks kasutada otstarbekohaseid klotse, näiteks ringrajale tänavaklotsiga ronides võivad need üle kuumeneda. Tänaval ei juhtu sedagi.

Mul on võidusõidukal ees Ate kettad, kuna ma ei olnud kevadel oma tõekspidamistes nii kindel, taha panin kõige odavamad mis saada oli. Lisaks jäi taga käsipidur ühel pool kergelt peale, nii et ketas on siiamaani sinine, loomulikult on niisama ka kuuma antud korralikult, muuhulgas vihmaga läbi lompide. Myth busted, mitte miski pole kõveraks läinud ega muul viisil ebanormaalseks muutunud, kuna kasutusel on korralikud võidusõiduklotsid.
...

ja järgnevas postis lisas ta ka natuke välismaa linke kah
Jesper kirjutas:
Linki kah: http://www.stoptech.com/tech_info/wp_wa ... disk.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja autorist: http://en.wikipedia.org/wiki/Carroll_Smith" onclick="window.open(this.href);return false;

Tsiteeri:
After waning success in the Cooper cars, he returned to the United States and began working with Carroll Shelby at the Ford Motor Company on the GT40 program, which was aimed at challenging Ferrari’s dominance at the 24 Hours of Le Mans endurance race. Smith was hired as the Team Manager.

After winning Le Mans with the GT40 cars from 1966 to 1969 (inclusive), Ford lost interest in the GT40 program.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 06.12.2012 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Njaa. Me kasutame ikka päris võidusõidu klotse. Ferodo DS3000, mis ühed kangemad klotsid Ferodo valikus. Varem pole probleemi olnud sama seadega. Rada on niipalju kiirem ja pidurduskohad on läinud kõvasti pikemaks suurema hoo arvel. See paneb päris kõvasti koormust juurde piduritele. Mure ilmneb peale pikemat sõitmist, mitte kohe alguses, umbes 20 mintsa peab ennem valu andma. Viitab nagu jahutuse puudulikkusele rohkem ja seda püüamegi parandada, aga teeme ühe soojaga tagapiduritele väikse upgrade vent ketaste ja praeguste esimeste sadulate arvelt. Ette olemas juba uued sadulad, mis sama mudel aga jämedama kolviga. 4x35 vs 4x41 kui ma ei eksi. Tesise asjana võitleme jahutusega võidusõidu ketta abil, mille õhuvahe ketaste vahel on umbes 2korda suurem/laiem, ehk peaks paremini jahutama. Mingisuguse õhukoguja või suunaja peab ka välja mõtlema, et võimalikult effektiivselt õhu pealevool tagada.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 11.12.2012 10:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Ekraan käes ja proovitud, et võtab pildi ette :)

Pilt

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 19.02.2013 10:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Stanceworks leidis Lada pildi kusagilt. Epic proud moment :smokin

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 22.04.2013 12:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Pikka aega pole autot näinud, ega midagi teinud. Vaikselt hakkab aga ilm lubama ja jalg tatsuma, et saaks ainult rajale. See aasta tõime auto talvekorterist otse Pärnusse ja hakkasime otsast pihta. Kõige esmasem asi mida tegime oli tagasilla ülekande vahetamine. 4.88 jäi uuel Pärnu rajal väheseks, sest enne kiiret kurvi (nüüd Velt Motocenter kurv) olin juba viiendaga piirajas. Asemele tellisime Soomest Lautamäki Motorspordist 4.56 arvuga hammaspaari, ning terve laupäeva hukkasime selle vahetamisele. Tuhat proovimist ja kokku-lahti võtmist, ning lõpuks olime rahul tulemusega. Hambumist testisime värviga ja jälg jäi kenasti ühtlaselt kogu hambale. Uue tükiga on 8000 pöörde juures kiiruseks vana 184km/h asemel ~200km/h.

Pilt

Pilt

Watts lingi keskmine polt saab ka uue puksi, sest lõtk oli juba ebameeldivalt suur. Õnneks on isal nädalake puhkust ja viib tükid töösse.

Veel sai kokku mootori alumine ots, mis nüüd ootab pea valmimist, ning seejärel võib juba kõik ülejäänud tükid autole külge kruvida. Kahjuks unustasin uue displei Tallinna ja see jäigi omale kohale sobitamata. Tuppa leiab uue koha ka OMP HTE 400 iste, sest vana homologeering on aegunud.

Lisaks olemasolevale südamele valmistame veel ühe - tagavaraks. Sinna sisse läheb uus H-keps koos Wiseco kolviga, ning pea on hetkel ka uus valmimas Liguri garaažis. Siis on 2 komplektset kärts-mürts mootorit, juhuks kui ühega peaks midagi juhtuma. Surveastme ajasime 12.5 kanti, ning eks paistab mis saama hakkab.

Esimene etapp on 11.05 auto24ringil, kuid kahjuks viibin Eestist eemal ja ei saa osaleda. Järgimine kord kui joonele saab panna on 14-15.06 ja selleks ajaks on kõik kindlasti valmis. Esimesed prooviringid tahaks ära teha mai kuus.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 10.05.2013 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2011 21:21
Postitusi: 303
vaga hea kuulda , hasti tehtud projekt :D
aga kas sa saad mulle oelda ,et kust said displei ja mis hind oli? :P thx.

Pilt[/quote]

_________________
Golf 3 GT TDI 66KW Crazy Rathttp://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=95606,http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=104468
Nissan S13 maybe RB engine?http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=108675


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 11.05.2013 01:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Tänud.

Displei on DTA toodang ja hind oli 1200€

www.dtafast.co.uk

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 23.05.2013 15:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2012 23:57
Postitusi: 712
Asukoht: Narva-Jõesuu
Te sõidate liguriga samas klassis ? Super1600 ?

_________________
Pussymoneyweed


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101 "coupé" uzzac
PostitusPostitatud: 23.05.2013 22:45 

Liitunud: 05.03.2006 00:19
Postitusi: 733
H.m.m kirjutas:
Te sõidate liguriga samas klassis ? Super1600 ?

:D :rokib

_________________
Suurim valik lisatulesid - www.lisatuled.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 444 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7