Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lada 2101 "coupé" uzzac
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=33141
29. leht 30-st

Autor:  nymmik [ 19.12.2013 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

uzzac kirjutas:
Suuremaks mureks on sisselakse mahutamine, sest neetud piduri- ja sidurisilindrid on korralikult jalus.


peasilindrid saaks ju kolida salongi.

Autor:  uzzac [ 19.12.2013 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Nope. Mõned aastad tagasi tellisin pedalboxi koos kogu mudruga. Kuidagi ei mahu. Variant oleks uus puur teha ja peakaart tahapoole nihutada, et saaks pedalboxi põrandale viia, sest iset liiguks siis ka tahapoole, aga see vist ei õigusta ennast. Mahub see sisselase sinna kuidagi ikka ära.

Autor:  ttanelt [ 21.05.2014 16:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Miks eelmine nädalavahetus pealtvaataja rollis viibisid? :?

Autor:  uzzac [ 22.05.2014 20:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Päris pealtvaataja ei olnud, olin ametis nö köögipoolel, ehk peakohtuniku abina ja vahenduskohtunikuna.

Järgmiseks etapiks proovime auto ikka sõitma saada, rehvid on olemas, pea toorik ka saabus, ootame vaid klappe ja vedrusid, et lõpuni teha. Umbes kuu on veel aega, teoorias peaks jõudma.

Ahjaa, väljalaske kolle ka vaja uus teha.

Autor:  Lehtsalu [ 29.06.2014 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Pilt

spotted :)

Autor:  uzzac [ 02.07.2014 11:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Esimene sõit seljataga. Neljapäeval alustasime vabatrennides auto häälestamisega, mis võttis õnneks oodatust vähem aega ja viimased sõidud sai juba põhjagaasiga tehtud. Masin toimis ja tuju oli hea.

Reedel, esimeses trennis, murdus alumine šarniiri kinnitus õõtsa küljest lahti ja sõitsin rajalt välja. Tänu ringrajal pesitseva, Jõujaama service kuttide kiirele tegutsemisele, olin kvalifikatsiooniks rajal tagasi.

Laupäeval esimene võistlussõit möödus üsna nukralt, sest tõdesin uuest ja kõrgemast rehvist tingitud puudujääke. Ei astunud auto enam kurvist hästi välja ja käiguvahed läksid üüratu pikaks. Selge on see, et tuleb 4.88 peale tagasi minna.

Pühapäeval hakkas kergelt tibutama ja lootust oli, et nüüd on vähem kahju kehvast ülekande kombost. Võta näpust! Sadu tugevnes ja meie poolslikk Avon oli nagu plastmass kandik rataste all. Igas kurvis oli auto totaalselt risti ja pidamisest võisin ainult unistada.

Tulemust head ei tulnud, aga vähemalt püsis 16v kenasti koos.

Parimate hetkede video:

Autor:  piuneer [ 02.07.2014 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

mis krõbin ja kõrin se selline on sõites? täpselt kuulates nagu mingi hammakas oleks üles öelnud :D

Autor:  -väints- [ 03.07.2014 23:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

See võib vabalt kaamera kinnitus ka olla mis sellise heli tekitab.

Autor:  rallyiff [ 04.07.2014 14:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Peale sarniiri vimkat jäi rool viltu?? See võib päris palju häirida sellisel sõidul

Autor:  uzzac [ 07.07.2014 09:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Kõrin on osalt kaamera kronsteinidest ja korpusest tõesti, aga ka auto hääl on selline korisev.

Rool on koguaeg natuke viltu peal olnud, regullime silda raja kõrval ühe agregaadiga ja ei pööra sellele erilist tähelepanu. Lisaks on ka esisild "natuke" paigast ära geomeetriaga, mida loodame järgmiseks aastaks parandada, 50mm tõsu korral on bumpsteer 6-7mm, niiet lihtne see sõitmine ei ole :)

Autor:  uzzac [ 15.10.2014 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Taaskord on viimasest postitusest omajagu aega möödas. Sõitmas pole vahepeal käinud, vahetasime vaid ülekande 4.88 vastu tagasi, mis peaks andma parema mineku kurvist välja. Samuti installisime uue mootori, millel nüüd venelaste reissing pea. Kuna rajaaega on ja keeruline mitme inimesega kombineerida, siis võtsime vastu otsuse, et teeme seekord häälestamise dünos. Eile käiski isa koos Albert Särjega Tartu Maaülikooli dünopingis, kus peale 7-t tundi sebimist saavutasime 1.6 16v mootorist tulemuseks 150kw/205hj ja 210nm. Rattase jõuab sellest 133kw/180hj ja 183nm. See tähendab, et antud mootor peaks olema üks võimsamaid omasuguste seas :) Proovime veel see aasta rajale ka jõuda, näpud igatahes sügelevad. Graafikud peaks ka lähipäevil üles saama.

edit.
Pilt

Autor:  uzzac [ 10.11.2014 11:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Sai veel viimast korda pläristamas käidud oktoobri keskpaigas. Nii uue Avoni keskmise seguga pool-sliki, kui vana tuttava Dunlopi slikiga sõitsin pingutamata 1:28.0 aja, mis on vaid 0,7 sek isiklikust rekordist aeglasem. Õhusooja oli vaid 5c ja pidamist suht polnud. See loob uueks hooajaks päris kõrged lootused, äkki meelitab sinna 1:25.9 sisse ikka lõpuks ära. Lootust on :)

http://youtu.be/ixUrhQz7Bwk

Autor:  jeff01 [ 10.11.2014 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

kas mootori specid on "salajased" ? :) Kuigi 16v mootorit ei kavatse ehitada ega midagi kopeerida siis huvitavad mõned numbrid mis selle 150kw taga on.
stroke / bore / CR
nuka tõus ja avatus
Sisselaske tüüp ja runnerite pikkus / läbimõõt
väljalse tüüp, läbimõõt.
Millist süütenurka su mootor vajab.
lihtsalt eneseharimise mõttes uurin :)

Autor:  uzzac [ 11.11.2014 09:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

jeff01 kirjutas:
kas mootori specid on "salajased" ? :) Kuigi 16v mootorit ei kavatse ehitada ega midagi kopeerida siis huvitavad mõned numbrid mis selle 150kw taga on.
stroke / bore / CR
nuka tõus ja avatus
Sisselaske tüüp ja runnerite pikkus / läbimõõt
väljalse tüüp, läbimõõt.
Millist süütenurka su mootor vajab.
lihtsalt eneseharimise mõttes uurin :)


Ei salatse me millegiga. Pole seda tüüpi inimesed. Vastan niipalju kui peast oskan

Vänt 75,6, kolvid 83mm, surveaste ~11.8
Nuka tõus ~11mm, mõlemad 280kraadi tuuris.
ITB sisselase, Jenvey. Pikkust ei oska öelda. Silma järgi peast trompeti otsani 35cm umbes.
Süüde on 30-32kraadi.

Kui midagi huvi pakub veel, siis küsi julgelt.

Autor:  uzzac [ 21.07.2015 09:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101 "coupé" uzzac

Vahekokkuvõte viimase poole aasta sündmustest.

Kevadine treeninglaager oli väga viis, sai isiklik rekord nihutatud 1:27 sisse. Lootus oli ikka 1:26 sisse ära mahtuda, aga mitte veel. Enne laagrit kruvisime külge ka alumise õõtsa uued sisemised kinnitused, mis bumpsteeri kõvasti paremaks tegid.

1:26 lähedale sain küll ja seda juba esimesel etapil mis toimus peale treeninglaagrit, puudu on vaid 0.5 sekki. Toona õnnestus BalticOpen arvestuses tuua koju kolmas koht. Sõidud olid päris põnevad ja pakkusid palju kifte lahinguid.

Järgmine etapp, Suur Võidusõit 2015, nime all läks aga hoopis teises valguses. Trennis murdus ära taas juhipoolne alumine õõts, aga õnneks päris pooleks ei läinud, Jõujaama service abiga sai masin taas välgukiirusel jonksu. Lisaks ei liikunud auto sirgel absoluutselt edasi, viimati seisma jäi pill peale kevadist OT-d ja 100% kiirena. Vahepealsel ajal sai külge kruvitud lühemad trompetid, mille kohe pikemate vastu tagasi vahetasime, kuid tulemuseta. Sai veel palju pisiasju proovitud muuta, aga tulemust njetu. Lisaks murdus esimese stardi käigus VL kolle 4-1 liitekohast ja kolmas silinder pagutas gaasid lühemat teedpidi atmosfääri. Ka see sai korda, kuid teise sõidu vältel murdus uuesti. Eks oli teine juba üle 10 aasta vana ja kurat teab kaua ta juba enne meid kasutusel oli.

Nüüd on autol uus 4-1 kolle, mille valmistasid Tartu Agito Preformance kutid, eesotsas Indrek Teppaniga. Ka sai selgeks miks auto ei liikunud. Nimelt oli käbi peale kinnitatud trigger wheel oma pesa ära nämmutanud ja seetõttu oli süüde ~10kraadi hilisem. Lähiajal tahan uuesti proovima jõuda, et enne augusti lõppu toimuvaks Riga Summer Race'ks kõik OK oleks.

Ühtlasi on käima lükatud ka projekt toruõõtsad, mis ehk aasta lõpuks ka ära saavad katsetatud.

Pilti ka (Toomas Vabamäe foto)
Pilt

29. leht 30-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/