Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 20:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 06.01.2012 14:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.07.2011 16:48
Postitusi: 210
Et siis teed väga aeglasest autost, aeglase auto... huvi on miks mitte. 1.1-13bar on üsna safe sellele mootorile. :)

_________________
445CI V8 daily. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 07.01.2012 01:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2005 23:58
Postitusi: 835
Asukoht: Tallinn
Bemmil puhub stockis 1.15bari. Hetkel 1.4bar, tahaks 1.6(7) peale keerata.
Kuid kuni 1bar on suhteliselt safe setting.
Eks peab siis millalgi kaema tulema seda püssi :D

_________________
http://siller.planet.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 07.01.2012 12:52 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Lubatud pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

fotoalbum paneb miskipärast vähe vigast või on minu arvutil midagi viga, ei lase pilte avada :confused:

Lammutasin korraks süsteemi uuesti maha, tegin õlitustoru pidavamaks ja üritasin aktuaatorit külge panna, aga mul on kahjuks teistpidi töötamisega see süsteem, kuig golfil, järelikult tuleb uus otsida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 08.01.2012 15:22 

Liitunud: 06.12.2008 01:33
Postitusi: 424
kui enne tundus et terve auto tehakse nii hästi kui üldse võimalik teha on, siis alates sellest turbojutust asi muutus totaalselt.
aga ehk on lootus et kui kompott käima saadakse, siis tehakse kõik bling bling stiilis üle.

_________________
OÜ auto guru.
autode keretööd, veermiku ja mootoriremont. värvimine,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 08.01.2012 16:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Tegelikult pole ju sel turbotamise osal ka midagi niiväga sitasti tehtud. Vl kolle on suhteliselt kena saanud, kui ta nüüd natuke aega sõitmist ka saab siis näeb ta välja nagu iga tavaline kollektor ja ülejäänust ei saagi ju väga aru, et midagi muutunud oleks.

Muidugi üleüldiselt võiks terve kapotialune samasugune blingbling olla nagu ülejäänud auto :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 08.01.2012 16:36 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Alumiinium detailid laseks klaaskuuliga üle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 08.01.2012 22:40 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Lasin kunagi klaaskuulipritsis V8 mootori ploki puhtaks lasta tulemus jäi hea aga siis tegin endale ise liivapritsi ja proovisin liivapritsist korra läbikäinud liivaga alumiinkumit lasta(sõelusin ennem kasutamist) ja tulemus sama. Klaas on ju liivast tehtud kuid klaas on puhtam muud vahet polegi ja muidugi hinnavahe on ka päris suur. Kui lähed seda teed, et tahaksid Al asju ilusti puhtaks saada sellisel näol ja odavalt võid ühendust võtta. klaaskuulis läs mootoriploki puhastus maksma 800 eek ja seda vist 3a. tagsi.

Aga mina eelistaksin asjad lihtaslt puhtaks pesta sest kui pritsiga on üle käidud siis on need eriti poorsed ja pärast kogub see poorne pind väga kiirelt mustust külge.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.01.2012 11:56 

Liitunud: 10.07.2008 13:54
Postitusi: 243
Asukoht: Haapsalu/Pärnu
Asju ei ole mõtet ju valepidi teha!?
Esmaselt ikka veenduda, et kompott töötab ning tagab piisava kasuteguri.
Asjade üle "lakkumine" on ikka väga teisejärguline seal kapoti all hetkel.

Terv, Henta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.01.2012 21:57 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
See pritsimine on ka mul võimalik siin, kuna oman ka seda nn liivapritsi mis ise kotist liiva võtab, Susistab küll. Kollektorid ja asjad saaks jah ilusti puhaks, aga kardan et nad määrduvad lihtsalt nii ruttu, et kapotialust ei tohi lihtsalt lahti teha.. Turbo majanduse koha pealt, jahutusvedeliku toru läheb ümber tegemisse, viin toru õhufiltri kopsiku kinnitusmuhvide peale ja teen uue toru, kollektori jaoks on plaanis soetada kollektori teipi ja see sisse mähkida, filtrikopsik ei jää selline karvane, vaid lihvin asja siledaks, värvin üle ja panen oma kohale. Muidu on mootor selle 14kkm käigus parajalt tolmuseks saanud, aga vähemalt et tolmunegi on, pole õline, ega muu vedelikune vähemalt. Põhjakaitse hoiaks seda probleemi vähekene eemal.
Lõdvikuid ja säärast kraami tuleb ka veel sobitada ja keerata, et saada silmale rahuldav tulemus.
Punaseid tagasivoolu torusid ja punast klapikambrikaant ma tegema ei hakka, las asi jääb selles suhtes originaal, idee on lahendada asi nii, et asi jääks maksumuse poolest võimalikult vähe kulukaks (kasutada enamjaolt lammutusest saadud materjale) ja et asi näeks kultuurne välja, kui kellegil peaks mingit ütlemist tekkima.
Praegune emotsioon: Asi töötab, puhub ilusti, kolmandaga gaas põhjas hakkab pihta kuskil 50km/h 4 käiguga 70km/h alates, 90'ga sõites päris edukalt isegi, jõudu on ma usun et topelt, kütet võtab enamvähem samma auku ja mis põhimine, liigub päris palju nobedamalt, varem võimatuna näivad tõusud neljanda käiguga said nüüdseks kinnitust, et on võimalik võtta. Turboga sõitnud üle 300km ja siiamaani pole häda midagi. Originaalosad on alles, kõik, poldid, mutrid, et kui kunagi peaks tuju tekkima, siis keeran pumba tagasi ja keeran vana kollektori külge uuesti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 17.01.2012 21:48 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Vl kollektor sai soki sisse mähitud, näeb välja nagu valge lammas ja turbo sai endale rõhukella. Rõhukella panin armatuurile, kelladebloki kõrgendiku vasakusse poolde, Autogauge, mehhaaniline. Kuna turbo on vistist liialt kulunud ja väsinud ning väikesed õli nähtused on sisselaskes. Kuigi kella järgi puhub kolmandal käigul 80'st kiirendades 0,7-0,8Bar, kohapeal tuuritades 0,6... Matsu igatahes on, möödasõit pole nii uimane, usun et käru vedamine pole ka nii masendavalt aeglane. Tellisin ka pigimatti, et ära vooderdada tulemüür ja teisele poole, motoori poolele läheb fooliumkattega matt.

Turbo tuleks vist vähe parem vaadata, jahutuse toru ära modida, intercooleri jaoks mingisugune lahendus välja mõelda (klaasriie ja plastmass ei taha hästi ühilduda [äkki teha terve pealmine kate uus]), filtrikopsik ka lõpule viia.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 17.01.2012 22:23 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
ega kui nii edasi jätkad, nagu reedel siis varsti äärekivis kah :D ega reedelgi palju puudu ei jäänud ;)

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 18.01.2012 19:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 23:25
Postitusi: 320
Asukoht: rajoon
Lõhub uunikumi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 18.01.2012 21:34 

Liitunud: 09.12.2003 17:39
Postitusi: 418
Asukoht: Pärnumaa
canyondrift kirjutas:
(klaasriie ja plastmass ei taha hästi ühilduda [äkki teha terve pealmine kate uus]), filtrikopsik ka lõpule viia.


Puuri augud plasti sisse ette, nii et vaik ikka mõlemal pool oleks, siis pole muret, et lahti tuleb...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 18.01.2012 22:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
trafic_flow kirjutas:
Lõhub uunikumi.


Kui ta seda uunikumi kõigepealt korda poleks teinud, oleks see lõhutav uunikum kindlasti juba pressi all.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 19.01.2012 15:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 12:24
Postitusi: 516
Asukoht: Tallinn,Nõmme
trafic_flow kirjutas:
Lõhub uunikumi.


Mida sa lõhkumise all silmas pead?
See kui ta vanemat sorti autole turbo peale paneb, siis see ei ole ju lõhkumine :think
Muidu edu ja jaksu ikka :hail

_________________
Uued keredetailid sõidu ja veoautodele.Stanged,tiivad,tuled jne! tel:58165596


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 108 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7